![]() |
Life is but a dream
Life is but a dream
Zachte slagen suis -geruis tikkend klokje warm fornuis. Dikke pap, frambozensap en zoete druppels langs mijn wang. je kus- je pluist voor altijd thuis Gewoel in wol de deksel dicht in slaap, heel vast voor altijd veilig, ja vast! ------- Oh dit is wel heel erg een nieuwe kant op voor mij, en ik ben alleen niet zeker over de regel: in slaap, heel vast want dat kan ook: ik slaap, heel vast Ik twijfel letterlijk bij ieder woord, maar dit is het (voorlopig) Oh en de titel, dat vind ik ook niets eigenlijk :o |
Dat zijn nu juist de regels waar ik niet over zou twijfelen, maar ik vind eerder je geforceerd rijm in het begin heel lelijk (wat komt dat frambozensap hier zoeken, die zou bij mij al lang met het fornuis buiten gevlogen zijn en die dikke pap waarschijnlijk ook wel weg).
Naar het einde wordt het gedicht dus wel veel beter naar het einde toe (de eerste regels zijn voor mij precies dat je gewoon wat in een woordenboek gebladerd hebt naar woorden die rijmen ofzo). Op het einde kom je wat meer los in het gedicht en dat valt goed te zien in je gedicht :) |
oke, ja de ene stijl is de andere niet, en dat is maar goed ook. Dit is gewoon wat er in mijn hoofd opkwam, dus voor mij is er niets geforceerd aan.. maar het zal best dat jij dat wel vind :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01. |