![]() |
Wat wil je nog hebben en wie ga je daarvoor in elkaar rrrrossen?
ja godver
een treinkaartje naar mn vriendje dus :mad: en de cd van jack johnson en daar ga ik de freerecordshop in elkaar rossen |
een diploma godverdekanker
|
Citaat:
|
gilles de la tourette is dope yo.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet nog niet of ik mezelf ga slaan om de prestatiedruk op te drijven of gewoon mijn profs. |
een diploma ja
en paint wil ik terug op mn computer :mad: en een mijnst. + p33n + kuik meet :mad: :mad: en ik wil dat het 3 juni 16:30 is :mad: |
Citaat:
|
Meer van die klik dingen met magneetjes, want ik wil de hoogste :cool: en ik ga daar de intertoys voor in elkaar rossen.
|
Citaat:
|
sigaretten
alle studiepunten voor mn 2e jaar nieuwe schoenen |
Korte broek als in driekwart/half. Voordat we daar weer gezeik over krijgen ;). Legerprint.
Edit: als dat geen toeval is :D |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Ik wil het allerbeste afweersysteem wat je bij de Trekpleister kunt krijgen, anders ga ik iedereen daar besmetten, WHAHAHAHA Oja, en ik wil hun hoestdrank met banaan-mint smaak niet meer :( |
Nieuwe broek
Lage all stars Sigaretten Digi cam |
Citaat:
|
Doe mij eigenlijk maar gewoon veel, heel veel geld.
|
Citaat:
Ontopic: Chinees, en dat wordt nu besteld en de site doet het niet, dus die ga ik in elkaar rossen, want de chinees is aan de overkant, maar wij zijn lui 4 life (y) Wat wil ik veel vandaag :bloos: |
Citaat:
|
Al m'n ECTS die ik dit jaar gemist heb maar aangezien ik niemand in elkaar ros, gaat me dat niet lukken.
Stiekem wil ik ook m'n ex, no comment. |
aah ik wil nog steeds neuken :mad:
+ nieuwe broek ijs taart |
een groene adidasbroek :mad:
|
Citaat:
|
een verrassingscadeautje met een grote rode strik, want ik verveel me :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil dope, ik wil drank, en siggies en ik wil een lekker ding die me hemels zoent.
ik wil een eigen huis en een zwembad en een ligbad en een butler. :evil: ik ga de koningin in elkaar rossen en jat jhaar kasteel en de hoofd van ahold voor mijn boodschappen :mad: |
:s
|
Een penis in mijn oor :|
|
omg een TECHNOZEEUW.
|
Pan am :d
|
daar dacht ik ook aan :s :s
otis je bent eng. :eek: |
Citaat:
ja ik wil ook paint terug want die is ineens van mijn computer af, omg hij is geh4x0rd!!??!? en ik heb al lage all-stars dus die hoef ik niet maar ik wil wel dat ik morgen even gewoon dood ben want ik heb twee presentaties :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
een bruine leren carhartt riem. en ik ga m nu toch echt kopen, na 3 jaar lang wegkwijlen als ik m zag, maar m way te duur vond voor een riem (60 E).
|
Citaat:
en.. leer (n) :p |
mijn 1e graads docenten diploma voor docent beeldende kunst en vormgeving.
maar dat duurt nog wel ff. en ik heb nog steed sgeen slaapbank...daar moet ik de ikea voor in elkaar rossen (en dat neem ik metteen wat extra dingen mee :D) |
Ik wil nieuwe oordopjes of een headphone en een geile bikini. En dat de h&m eindelijk een leuke collectie krijgt met leuke bikini's dus, alles is daar lelijk nu.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil morgen weer goed weer vanaf het moment dat ik wakker wordt (y) (y)
|
Een pet en nieuw vest als jas. En ik ros niemand in elkaar want ik leen.
Oh, en een nieuwe do'. Maar dat is enkel even scheren en dat is voor gratis bij de barbier. |
ik wil slecht weer voor de examens want de weervrouw zei dat het 29° ging worden op het einde van de week :mad:
|
Sigaretten, ik ga er zo de keerl van de BP voor in elkaar slaan. (y)
En de mensen bij de H&M, voor dat truitje dat ik zag. |
http://www.addictclothingco.com/acatalog/slipon1.gif
die moet ik, maar heb er absoluut geen geld voor nu (n) |
ik wil een Saab 900 C, fuckers.
|
Ik wil goede cijfers op de tentamens van volgende week zodat ik de herkansingen niet hoef te maken en lekker vroeg vakantie heb.
|
ik wil een jaguar + rijbewijs anders heb ik er niks aan duh
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21. |