![]() |
Tekenen met potlood?
ik ben even door de war..
als je onder het examen bv dingen moet tekenen Moet dat nu met potlood of met pen want mijn economie leraar zei van: Ja het moet met pen.. want anders zou iemand anders nog dingen kunnen veranderen bla bla bla Maar ik dacht gewoon dacht je dat met potlood moest doen.. want waarom heb je anders een potlood nodig iemand mij ff vertellen wat nou juist is>? |
tekenen mocht geloof ik wel met potlood toch :s
|
Ja idd, bijvoorbeeld ook voor scheikunde (structuurformules bijvoorbeeld) of wiskunde dingen als normale verdeling of grafieken, mogen die dan wel met potlood?
|
tekenen MOET met potlood. Althans volgens mij natuurkunde en wiskunde leraar :confused:
|
Citaat:
Verdeling geen iedee (doe maar met pen 100% goed ;) ) Structuurformules doe ik anders altijd met pen :| |
ja..
ik weet het echt niet meer want wij kregen een hele preek van.. ja want als je het met potlood doet.. dan zou de leraar bv nog iets kunnen veranderen en jij een hoger cijfer halen.. kijk want SCHRIJVEN met potlood mag niet.. dat weet ik ook ! |
Hmm ja nu begin ik ook te twijfelen.
Maar het schijnt er altijd bij te staan op het examen, wat wel en niet mag. |
tekenen met potlood, schrijven met pen. En de C'tjes en H'tjes in een structuurformule is schrijven, dus met pen. Bij blokschema's scheikunde de pijlen met potlood, er boven zetten welke stof het is met pen. OOk grafieken; assen met potlood, bijschriften met pen.
|
voor economie moeten wij morgen (hoor ik net) een rood en een blauw potlood meenemen. voor de grafieken dus enz.
|
Hm ja, das wel vreemd inderdaad. Ik neem aan dat je in al die jaren niet voor niks aangeleerd wordt grafieken met een potlood te tekenen. :)
|
Je kan het toch ook gewoon met potlood tekenen (zodat je kan aanpassen) en daarna met pen overtrekken?
Weet iemand of dit soort regels niet ergens online staan? :| Trouwens, volgens mij maken wij ons met ons allen veel te druk, hoe losten ze dit op in de tijd zonder internet :p Toen haalde ook iedereen het, zónder alle hulp van elkaar :) |
alsof een leraar met een pen niet iets aan zou kunnen passen..
|
Ja idd.. Niet iets bijschrijven ofzo, maar iets fouts doorkrassen..
|
Onze economie leraar zei dat we de grafieken enzo moesten teken met potlood en als we het dan zeker wisten overtrekken met pen.
Ook zodat er niet mee geknoeit kan worden. |
Maar eigenlijk is het wel raar dat een potlood onder de officiële toegestane middelen staat en dat je het dan niet mag gebruiken...
|
Bij mij in me examenblaadje staat: alles moet met pen uitgezonderd het tekenen van grafieken.
|
Ik had het eerst met potlood gedaan en toen dacht ik aan die regeling en toen heb ik het nog maar met pen overgetrokken.
En toen wou ik het potlood eronder weggummen, veegt dat blauw een beetje uit. :mad: Nou ja, maar zo netjes mogelijk gehouden. |
Citaat:
|
Ik heb bij scheikunde de stereo-isomeren met potlood getekend... :|
Maar in de opdracht stond 'Teken de twee stereo-isomeren' en tekenen doe je met potlood, vind ik. |
Citaat:
Oh, maar ik heb trouwens bij economie gisteren (de Lorenzcurve) de punten met pen gedaan, en de lijnen ertussen met potlood, het moet dus wel goed zijn zo :D |
Ja, bij ons zeiden ze vandaag dat je moet schrijven met pen en tekenen (dus ook grafieken e.d.) met potlood.
|
Mijn hele klas heeft het fransexamen met potlood gemaakt... De school had namelijk een potlood naast de examenopgaves gelegd...
(ik heb geen frans) Ze zijn nu allemaal in paniek dat hun examens afgekeurdd worden... wat denken jullie? |
Ik denk dat ze niet afgekeurd worden
|
Lijkt me niet dat ze een hele school Frans laten herren. Ze zullen de school wel even op de vingers tikken denk ik..
|
Citaat:
|
ik dacht ook dat je MOET tekenen met potlood :|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11. |