![]() |
Mijn Salvia Experience...
.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Okee? Get it? Afin, ik was een uurtje geleden eens lekker op een donkere kamer van de zolder hier gaan zitten, matrasje bij, alles prima. Ik gooi 0,1 gram Salvia x5 extract in mijn pijpje, dacht dat dat me wel weg zou helpen. Niet dus. Na 10 minuutjes gooide ik er nóg maar eens 0,1 gram in, want ik dacht dat ik niet goed had geinhaleerd ofzo . . . Weer niets. Ze moeten altijd mij hebben :o Clu van afgelopen Salvia topics is dus; het werkt niet altijd voor iedereen. 'K probeer het van de week nog wel een keertje. Duur geintje. |
gewoon zoveel mogelijk in die pijp stoppen, in 1 keer die hele zooi oproken en inhouden maar! misschien hebben ze je trouwens wel gewoon geraspte bladeren verkocht?
|
Citaat:
|
Meestal ligt het probleem niet bij het product, maar op de manier hoe je het hebt gebruikt.
Dus op lege maag enz. Anders wil het ook niet echt werken :D |
Jezus hoeveel van die kut salvia topics zijn er wel niet nu ..
|
nou moet je eens ff goe luisteren en ik geen je een hele goeie tip:
25 euro voor geraspte (salvia-) bladeren waar je geen zak van voelt is afzxetterij. Ga naar ?Happy Holland in Nijmegen. In 1 van die straten paralel aan de shop straat. Koop voor 8 euro (ook duur!!!!) een mini zakje. Echt superklein zakje, in 1 hijs oproken, je gaat het meemaken. |
Citaat:
|
Sommige mensen merken van salvia weinig tot niets bij een normale dosis. Dit verschilt van persoon tot persoon. Zo gek is het dus niet. Je kan inderdaad proberen een hogere dosis te gebruiken.
|
omgeving amsterdam:
'k weet maar twee shops: eentje in de warmoestraat (precies achter het politiebureau), en eentje ind e kerkstraat, als je vanaf de leidsestraat ein loopt zo'n 70 meter of zo. |
Citaat:
Er zit er trouwens ook een op de Nieuwezijds Voorburgwal, maar daar hebben ze volgens mij alleen paddo's, veel waterpijpen en van die energiepillen. Art & Smartshop is het. |
Citaat:
ga ik dan ook maar is een kijkje nemen... maar wat is dat salvia nou precies? (jah, drugs, haha, maar wat voor soort?) |
Citaat:
Inderdaad, 1 op de 10 mensen hebben een ongebruikelijk hoge tolerantie voor salvia |
Citaat:
Hee ruben :) ehm, tsja salvia is een soort plant met hallucinoge middelen. Ongeveer iets als paddo's enzo maar gewoon een plant. Werd gebruikt door indianen volgens mij, had ik ergens gelezen maar goed. Het is heel erg sterk en je gaat dr vet van trippen, ik tenminste wel alleen het hangt er vanaf hoe je het oprookt. :) Je kan t gewoon roken in een joint of pijp, waterpijp is ook chill. Het heeft verschillende effecten, je kan zware lachkick krijgen, je kan denken dat je een lamp bent of dat je uit je lichaam treedt en al dat soort dingen. Bij mij ging het gelukkig wel gewoon goed en was het een zwaar relaxte trip. :) bye *hugg* |
Wow, vaag! ik heb van veel drugs gehoort! en heb zowat Veel drugs gedaan! maar nog noooit hiervan gehoort!!!
thanks for the tip zou ik zeggen :P en hoelang ga je ervan trippen? en zou het te combineren zijn met andere drugs? -=Pinky=- |
Citaat:
Hee :) Nou het beste om het te roken is zegmaar met een waterijp omdat de rook dan minder scherp is enzo :) een trip duurt niet zo heel erg lang, meestal 20 minuten als je het goed inhaleert, doe je door binnen twee minuten 2 hele zware hijsen te nemen en die dan zo lang mogelijk binnen houden. Daarna ben je gewoon weer normaal en het laat volgens mij ook niets achter in je lichaam, zoals bij wiet blijft de thc nog 6 weken in je bloed ofzo. :) tis wel heel erg duur en meestal kunnen ze je ook heel erg afzetten dus als je het wilt proberen, zou ik het bij een goeie smartshop halen. :) |
Echt wierd!! ik heb al 3 verhalen gelezen hier over Salvia, en dammmmm wat lijkt het gevaarlijk spul......... Ik WIL HET!!!!!! :D
kan ik me mind up fucking voor 20 min!! kijken als ik nog iets kan kopen in de konmar tijdens de trip!! :) hebben jullie dat wel eens geprobeert??? totaal naar de kanker! (op paddos ofzo) iets kopen in de KONMAR!! Godsame wat heeft die winkel blij kleurtjes! ik bleef echt mega 10 min naar de chips staren! en daarna nog eens 10 min naar alle soorte plaatjes op de wijnen te kijken! maar weten jullie dan waar ik wel goede salvia kan kopen?? in de buurt van amsterdam , almere , weesp , enz enz? -=pinky=- |
Citaat:
|
[QUOTE]kenny mccormick schreef:
grapjas, iets kopen tijdens een salvia trip. het is 40 keer intenser als LSD vriend, je bevind je volkomen in een andere dimensie dan kun je echt niks kopen. je zult je niet bewust zijn van wat je lichaam allemaal doet. [QUOTE] 40 keer intenser?? :eek: :confused: |
[QUOTE]diavolina schreef:
[QUOTE]kenny mccormick schreef: grapjas, iets kopen tijdens een salvia trip. het is 40 keer intenser als LSD vriend, je bevind je volkomen in een andere dimensie dan kun je echt niks kopen. je zult je niet bewust zijn van wat je lichaam allemaal doet. Citaat:
daar moet natuurlijk wel bijgezegd worden dat salvia veel korter duurt dan LSD |
hmhmm 40 keer intenser dan LSD??? heb je wel eens LSD gedaan??? zou me niet kunnen indenken! dat er een trip intenser dan een LSD trip kan zijn.........
owkaay hij is natuurlijk wel korter! maar Intenser??? ik heb LSD gedaan! een hele zegel! en 1 keer ander halve..... ik zit hier echt :confused: :confused: |
ik kan het toch echt niet geloven hoor... t spijt me wel... proberen :D??
|
Citaat:
|
1 sept! ter viering van me 1 jaar achter elkaar elke dag minimaal 1 joind gesmooked te hebben! :D:D en als nog mijn 3 jaarige opleing in 2 te halen met nul cijfers onder de 6 :D:D
|
Citaat:
heb je trouwens ook ooit DMT gedaan? ook zo'n korte intense trip net als Salvia. alleen is dat wel illegaal. |
Citaat:
wie weet herriner je je niet eens meer dat je mens bent. Citaat:
en als nog mijn 3 jaarige opleing in 2 te halen met nul cijfers onder de 6 [/quote] be sure to write a trip report. :) |
oooo wat leuk! ik wil ook salvia!!!
waar moet je n tripreport van hebben??? lsd??? |
wtf is salvia :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58. |