![]() |
uit nieuwsgierigheid
Misschien moet ik je kussen
waar je schoonheid in alle heerlijkheid ontwaakt. Misschien moet ik je tonen waar mijn liefde met zachtheid je raakt Misschien moet ik je verbergen waar niemand uit nieuwsgierigheid je zoekt |
Sterf dan maar op oud papier
en laat de woorden je de warmte schenken die je na zoveel jaren in jouw pracht verloor. Sterf dan maar op oud papier en weet dat de tijd zich om jou bekommert, om jouw geest die tijdloos was. Sterf dan maar op oud papier en laat jouw ziel, zwart als inkt, jouw toekomst schilderen. Sterf dan maar, mijn beste vriend, op oud papier en laat jouw sterven oud papier waardig zijn. |
Ik vind vooral de tweede wel wat hebben :)
Sterf dan maar op oud papier en laat jouw ziel, zwart als inkt, jouw toekomst schilderen. Sterf dan maar, mijn beste vriend, op oud papier en laat jouw sterven oud papier waardig zijn. vind ik erg leuk. :) Wel vind ik het jammer dat sterf dan maar op oud papier naar mijn idee net iets te vaak herhaald wordt. |
Misschien moet ik je tonen
waar mijn liefde met zachtheid je raakt persoonlijk vond ik dit wel een mooi stukje wat me wel wat deed.. verder heb ik er niets aan toe te voegen.. :) |
Citaat:
Hij loopt wel lekker trouwens. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53. |