![]() |
[Jezelf bannen] Vraag
Mag je als je een vrijwillige ban hebt wel met undercovers terugkomen? :o
En is het een nickban of een IP-ban? |
Citaat:
|
Waarom zou je een ban voor jezelf aanvragen en dan terugkomen met undercovers?
En het is gewoon een ban. Nick wordt hoe dan ook geband, het IP alleen als dat zin heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
Dus zijn er mensen die met undercovers tóch terug zullen komen. Gelden daarvoor dezelfde regels? |
Citaat:
|
Over de undercovers gaan we nog even in het diepste geheim in discussie. ;)
|
Citaat:
Het FB-team heeft een lek! :eek: :p |
Citaat:
|
Vrijwillige bans doen ze niet meer aan afaik.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
jawel :) sinds vandaag (gisteren) weer wel :) |
Je brengt me op ideetjes. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Het lijkt mij vrij zinloos, maar goed, als sommige mensen er baat bij hebben, waarom niet? |
Citaat:
|
Citaat:
naja, op de huiswerkfora kan je als 'gast' reageren. |
Ik wil graag een ban, ik smeek jullie allemaal. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu zit ik hier toch al zo'n anderhalf jaar en heb ik heel wat dingen gezien, maar dit is toch wel het meest achterlijke onderwerp ooit! :D
|
Citaat:
ontopic: ik was het ook niet van plan ofzo :D maar als "het forum" de taak op zich neemt om discipline af te dwingen, vind ik dat daar goed over nagedacht moet worden en dan moeten zaken als deze ook duidelijk worden :P en ik heb nog geen antwoord gezien van het FB-team dus óf het is een moeilijke kwestie, óf ze vinden hun eigen beleidswijziging ook maar nutteloos (a) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@grl :bloos: Ontopic; Ik ben het met Koen eens, wanneer je een ban voor jezelf aanvraagt lijkt mij dat - ook voor diegene die je moet bannen - minder werk dan wanneer die persoon echt graag gebanned wil worden en daarvoor allerlei capriolen moet voor gaan uithalen. |
Citaat:
|
Als dat de enige oplossing zou zijn om van het forum weg te blijven, op momenten dat dat nodig zou zijn - om welke reden dan ook - zou ik jezelf eens afvragen of je je forumgebruik wel helemaal onder controle hebt (therapie of zo ;) ).
Ik ben het volledig met Nare Man eens; je moet zoiets lulligs als en forum toch wel onder controle kunnen hebben, vooral als je met je examen bezig bent. Je kan toch ook niet tegen een medewerker van een sigarenzaak zeggen: "Zeg kerel, ik wil stoppen met roken. Zou je mij daarom geen tabak willen verkopen?". Het zou slecht zijn als S.com hieraan mee zou werken!! |
ik weet het niet.
we hebben hier wel te maken met mensen die zichzelf nog níet onder controle kunnen houden (geenszins lullig bedoeld) Maar sigarenzaken verkopen géén tabak aan personen onder de 16. Als die mensen zich zelf in zouden moeten kunnen houden, zou dat niet nodig zijn. Hetzelfde met alcohol. Pubers zijn mentaal nog minder ver ontwikkeld dan volwassenen en moeten zo nu en dan nog in de hand gehouden worden door anderen. En ik denk dat als blijkt dat iets als een forum op een of andere manier (en ja.. ik kan erover meepraten :o) verslavend kan zijn, dat je als "baas" daarvan dan toch ook naar je verantwoordelijkheden moet kijken ten opzichte van bijvoorbeeld de ouders.. en dan is zoiets wel het minste wat je kunt doen. :) Dat vind ik tenminste. :) Ik denk dat "het forum" z'n verantwoordelijkheden heeft zo hier en daar. |
Citaat:
Goh, dat duurde even. ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:38. |