![]() |
Duits 1,2
en, wie heeft m al gemaakt ? ik net, vond m niet echt moeilijk eigenlijk. Had mn woordenboek niet eens nodig.
|
had wb ff nodig, maar ben slecht in, weinig tijd verder voor anderen merkte ik maar ik had net af, ging wel goed
|
Ik had alleen de laatste vraag niet....
Vond het veel tekst, net als meerdere mensen, ook soms moeilijke vragen ertussen, terwijl ik toch redelijk goed ben in Duits. Ik hoop dat ik het goed gemaakt heb (y) |
Ik vond het ook erg veel tekst, kwam ook in tijdnood.
Heb wel alles afgekregen, maar het laatste gedeelte toch wel veel gegokt.. |
ik vond hem ook moeilijk, veel vage woorden dus veel opzoeken, ook te lange teksten, ik heb mijn beklaag al gedaan bij het laks. Alle open vragen had ik wel goed ongeveer ik heb het snel nagekeken en met alleen die zou ik rond de 3,8 en 5,3 ofzo uitkomen, najah goed zat voor mijn doen:D ik hoop een vier te staan namelijk en 3,8+ de 6 die ik nu sta is toch mooi afgerond een 5, hoezee. :o
Bij de laatste vraag had ik zoiets van, dat kunnen alleen japanners zijn, en tada, nog goed ook:P |
waar nagekeken?
|
|
ja maar op die site krijg ik met hetzelfde aantal punten te horen tussen de 5,7 en 7,2 en op een andere site... volgens mij scholieren ofzo weet even niet heb ik een 4,8 hehehe nou ja... ligt ook misschien aan de normering inderdaad en op eindexamen rekenen ze met een totaal aantal punten van 47 wat je maximaal kan halen ipv 52!
Maar ja... wat het ook mag zijn met een 4 had ik duits ook kunnen halen :) dus dat is binnen! |
tussen 8.2 en 9.2 :bloos: :)
|
Ik dacht dat ik het wel goed had gemaakt, maar nu ik naar de antwoorden van de open vragen kijk heb ik het denk ik toch niet zo goed gedaan (n). Hopelijk toch een voldoende :|
|
vond em wel te doen, maar kijk em nog niet na... doek expres niet, dan maak ik me ook niet druk als ik met een ander examen bezig ben :)
|
heeft iemand toevallig de vragen die bij de antwoorden horen ? :bloos: ik heb ze niet...
|
ja ik heb ze nu voor me liggen.. maar dat is het blaadje
ikke: Cijfer : tussen de 8.3 en de 9.4 Conclusie : een voldoende gehaald |
Citaat:
je kunt het minimum ook zelf uitrekenen. score/52*9 + 0,5 |
8.5 - 9.5 :eek: voor duits..En op een andere site een 8. Dus is wel verschillend ja.
|
Vond het best moeilijk en ook wel te lang, op het laatst moest ik me best halen, maar ik moest een 5 halen en dat heb ik sowieso wel!
|
Ik vond duits niet echt moeilijk. Ik had een 31 punten volgens havovwo.nl een cijfer tussen de 5.9 en 7.4. Ik moet een 5.9 halen voor een 6 gemiddeld dus dat zit wel snor!
Iedereen nog suc6! |
Het was moeilijker dan ik had verwacht! Ik had dan ook geen reet qua voorbereiding gedaan. De antwoorden van de meerkeuzevragen was ik vergeten, dus heb alleen de open vragen meegerekend. Kwam uit tussen 3.3 en 4.7 :P En heb een 4 nodig. Inclusief de meerkeuzevragen moet dat toch goed kunnen komen....
Saaie teksten overigens! :eek: |
Ja idd erg saaie teksten. Ik was gewoon al om 10.15 klaar (en duurde tot 11.30) heb me echt verveeld
|
Heb er 34 punten voor gehaald = 5,9 dacht ik... het viel wel mee, alleen zijn die teksten altijd zo saai (n) en zo veel...
|
Belachelijk makkelijk dat Duits. Ik heb bijna spijt van het kwartiertje leren dat ik eraan heb besteed.
|
GVD, heb ik bij die vraag over die 71 jarige dief het TOCH nog verkeerd gedaan. Sjonge jonge jonge....
Ik zie dat die vraag 7 al gaat vervallen. Dat Erratum is niet goed doorgekomen bij alle scholen (bij ons overigens wel ! ) |
Citaat:
Ik vond het niet echt moeilijk. Wel een paar woorden op gezocht, maar ach. Ik ben altijd al goed geweest in Duits, dusja.. |
Citaat:
|
Ik sta ook een 9 of een 10. Ligt eraan of ik een 8,5 heb of 9,5
|
Citaat:
|
Ik vond Duits eigenlijk vergeleken met andere teksten super simpel. Ik ben niet zo goed in Duitse teksten, maar deze lukte toch aardig.
Ik heb uitgerekend dat ik tussen de 6.4 en 7.9 heb en dan sta ik met alle cijfers tussen dat een 7 op mijn eindlijst = goed genoeg :) Iedereen nog succes de komende twee weekjes.. |
Citaat:
|
Tussen de 7.3 en de 9 :eek:
En iok was bang dat ik niet boven de 5,4 zou halen :P |
Citaat:
Op havovwo.nl staat: tussen de 5.2 en 6.7 Ik vond het lastig. Ik snapte twee teksten helemaal niet. Maar goed, als ik maar een 4.9 heb, want dan ben ik geslaagd voor Duits :D |
Ik vond wel dat voor sommige open vragen je wel erg weinig ruimte had.
Als je drie redenen moest geven bijvoorbeeld, moest ik heel erg gaan priegelen op het eind om alles erop te krijgen. :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond m erg moeilijk... :(
|
Citaat:
Stel: je kan bij een examen 44 punten. Persoon 1 heeft 22 punten en vraag 6 wél goed. Persoon 2 heeft 22 punten en vraag 6 niet goed. Beiden hebben dus 50% goed. Als vraag 6 vervalt, houdt persoon 1 nog 21 punten over van de 43. Persoon 2 houdt echter 22 van de 43 punten over. Persoon 1 heeft nu 48.8% goed. Persoon 2 heeft nu 51.1% goed. |
Ja maar dan ga je uit van een gelijk aantal punten.
Is het niet een beetje HEEL nadelig voor mensen waar het WEL door is gekomen dat erratum ? |
Citaat:
Dat gelijke aantal punten was om aan te tonen dat het weldegeiljk verschil uit kan maken. Maar wat ik nu lees eindexamen.nu: Citaat:
|
lol @ dat bericht van het LAKS.
´Voordat de leerlingen op de hoogte zijn van het behaalde cijfer.´ Goh, bijna iedereen weet al ongeveer wat z'n cijfer is, dus hrrm.. :) En het is overigens terecht dat die mensen het examen over mogen doen! Ze hoeven niet te leiden onder het falen van de school zelf. |
Hoe willen ze dat over doen dan? :eek:
|
ik denk dat ze een gratis herkansing krijgen dan...
beetje jammer, ik had die vraag fout :( |
Citaat:
|
Een gratis herkansing? :eek: Om één vraag? :|
|
wat is een erratum :confused:
ja sorry, ik zit niet op de havo dus ik heb m'n duits examen nog niet gemaakt....maar bij het vwo kon ik geen duits topic vinden.......maar wat is het?? |
Citaat:
Dat heeft niks met Duits te maken, maar dat was nu toevallig zo bij ons Duits examen. Je mag trouwens best een Duits topic openen op vwo hoor. :) |
haha ja weet ik, maar ik was niet van plan er een hele discussie over te houden :P haha.
|
ik vond de her wel makkelijker...
makkelijker en leukere teksten.. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:09. |