![]() |
jouw koffie...
drink je koffie? zoja hoort het dan ook bij je lifestyle omdat je bv;
een bepaalde zeer elitaire soort koffie drink.. :) of omdat ze in jouw (werk) omgeving alleen maar koffie lopen te zuipen dus doe je maar mee om niet teveel op tevallen? wat drink je? expresso, cappucino ,ijskoffie, irish koffie, en en en koop je je koffie bij een speciaalzaak of gewoon bij de supermarkt. of bne je gewoon een thee pussy? :) |
Cappuchino, espressoapparaat, Illy :)
|
alleen frappe.
|
thee de lijpste :( :( :(
|
Ik drink oerburgelijke filterkoffie (ja die bestaat nog steeds na de komst van de senseo :eek: ).. Zonder suiker/ melk/ andere zoetstoffen.. Koffie, zoals ie ooit bedoelt was ;) (red. K&K)
|
senseoooooooooo koffie. <3
ik drink elke dag wel een bakkie, meestal 's ochtends. sinds ik stage heb gelopen heb ik ontdekt hoe lekker het is om met een bakkie koffie wakker te worden. (y) oh en met een scheutje halfvolle melk en twee zoetjes want ik wil geen piggy worden. verder weleens ehh cappuchino & wieger melange. met slagrrrrroom. maar ik ben niet zo'n viezerd die twee liter koffie op een dag wegslurpt. ieeeh. |
Op werk veel koffie graag ja, zwart. Vooral als het wat laat werd de dag ervoor ;).
Thuis meestal met geklopte melk en suiker, omdat dat wel lekker is. Maar gewoon een bak koffie graag zwart. Uhm... Max Havelaar... |
ohja en ik prefereer mango thee (L)
|
Zwarte koffie of cappuccino
We hebben thuis zo'n espresso apparaat wat ze ook in restaurants hebben (waar je koffiebonen in moet doen). Je kunt dan zelf de sterkte instellen en je kunt kiezen tussen espresso, cappuccino, gewone koffie of warm water. En ik drink veel Groene thee (zonder suiker) |
koffie. <3
twee schepjes suiker, verder niks. tegenwoordig ben ik 'n senseo pussy, maar gewoon zelf gezette 'ouderwetse' koffie blijft de shit. (y) |
Mango thee is inderdaad erg lekker, ik ben ook meer een thee drinker. Als ik zin heb ik koffie neem ik een koffie verkeerd.
|
Ohja thee drink ik ook veel.
Vooral sterrenmunt/mix, zoethoutthee, rooibos honing enz. Beetje aparte smaakjes maar toch vrij gangbaar. En zonder suiker. |
Citaat:
|
thee pussy (y)
|
Ik verkoop koffie, dus ik drink het ook wel. Vooral cappuccino.
Thuis maak ik het ook, met vers geklopte melk enzo. En wat het allerlekkerst is is als er een scheut baileys inzit, maar dan word ik altijd een beetje tipsy van. |
ohja, op mijn werk drink ik meer koffie dan we verkopen.
|
senseo de gekste
met melk en 2 zoetjes en je had vorige zomer een soort slush puppy met koffiesmaak. oeh. i love it. :) |
iced cappuccino noemen we dat.
|
Na het avondeten heb ik altijd zin in koffie. Verder drink ik niet zo veel koffie, ik ben een thee tietje. :(
Thee met melk <3 |
Citaat:
|
ik lust alleen cappucino
|
Ik drink alleen koffie op het werk, Smith & Dorlas.
|
ik drink best veel koffie. alleen zwart.
|
ohja, cook en boon natuurlijk...
|
Ik drink op m'n werk ijs-koffie(Caffiato Iced Cappuccino) das vet relaxed als het warm is en ook als het niet warm is.
Verder lust ik geen koffie, ik heb het nooit leren drinken en er ook nooit behoefte aan gehad..... |
ja lekker,. ik drink meestal gewoon filterkoffie, maar soms ook van die meuk uit zo'n koffiezetapparaat die zelf de bonen maalt en dan een kopje vol laat gieten. Dat smaakt ook wel. Het verschilt maar net wat voor bonen je erin gooit qua smaak. Het liefste drink ik een sterkere soort.
Verder drink ik op school automatenkoffie. Dat zijn wel slappe bakken vind ik, maar het moet maar zolang ik geen thermoskan heb. ZONDER MELK, SOMS SUIKER en heel soms een beetje kolanoot erdoor als ik echt wakker moet worden. |
ik geloof dat je nu te veel koffie op hebt :)
|
koffie(y)
2 schepjes suiker en wat melk. de senseo is wel handig, maar ik ga meer voor de 'echte' koffie. owja, ik ben ook starbucks verslaafd. altijd als ik op vakantie ben zitten we ergens met een gigantische concentratie van starbucks ketens en daar ben ik ook met regelmat te vinden voor een frappocino(y) |
ik drink niet vaak koffie, als ik het drink drink ik het omdat ik er zin in heb of omdat ik energie nodig heb.
Mijn koffie: Zo sterk mogelijk 1,5 schepje suiker 1 kuipje melk (y) |
Ik drink geen koffie, meer ik weet wel dat expresso niet bestaat :P
Ik drink verder ook niet iets waar mijn lifestyle uit blijkt, geloof ik... |
Meestal drink ik thee maar als ik koffie heb dan met twee schepjes suiker en verder niets.
Oja en die iced chappucino's waren lekker ja |
's ochtends standaard een kop Senseo, zonder iets.
als ik moet werken 2 kopjes filter, ook zwart. Senseo is echt de uitvinding als je 's ochtends dood bent :D |
Ik lust geen koffie, en maar af en toe thee
|
zwart met een 1 schep suiker
|
om 8 uur en 12:30 haal ik een bekertje automaatcappuchino @ werk, waar ik maar liefst twee zoetjes in doe
en heel soms thuis als ik gaar ben een kop senseo regular met koffiemelkcup en wederom 2 zoetjes maar eigenlijk is koffie best vies |
Koffie, wegens gebrek aan beter gore aanmaak, zwart. Thee ist bah.
|
Ik drink wel koffie maar niet extreem veel. Soms senseo of capucchino (liefst met slagroom) maar meestal gewone koffie. Zwart zonder melk of suiker :)
|
Ik drink graag op mijn werk cappucino, soms espresso. En thuis drink ik senseo of van dat oplos cappucino. Alles zonder suiker of melk.
|
Bij voorkeur heel sterke koffie, altijd zwart.
|
een kop of 3 per dag denk ik ofzo
maar eigenlijk alleen doordeweeks vroeger dronk ik altijd cappucino maar ik heb tegenwoordig echt een hekel aan melk in m'n koffie |
ijskoffie (Y) (eigenlijk gewoon poeder in melk gooien hehe.. maar wel lekker) heeft verder ook niet echt wat met koffie te maken vind ik.
|
Ondanks dat al mijn medestudenten of medewerkers van stageplaatsen waar ik gezeten heb alleen maar bakken met koffie staan te leuten, ben ik geen koffie-fan. Ik drink het bijna nooit. Maar als ik het drink, dan met suiker en melk.
Wat voor veel mensen koffie is (lekker wakker worden, meer energie, verslaving etc.), is voor mij cola. |
Senseo <3333 damn ik ben verslaafd aan dat makkelijke eenpersoon bakkie koffie. Bij tijd en wijlen als ik wakker word een bakkie. Elke avond voor gtst begint. En soms als ik uit school kom.
Gewoon de regular pad met melk en een schep suiker. Als wil ik met melk gaan drinken. |
150 Ml melk opkloppen met zo'n opschuimding, dat even in de magnetron en dan over een kopje senseo, selfmade cappuccino dus (y) Nog lekkerder met een beetje DE kaneelsiroop (y) :o
|
Cappuchino is altijd goed. Ook chocokoffie vind ik erg lekker.
IJskoffie heb ik soms op een warme zomeravond ook wel trek in. Op mijn werk drink ik meestal eerst een kopje koffie en verder alleen (kruiden)thee. |
ik drink geen koffie omdat ik al rook. en als ik het allebei doe voel ik me nog ongezonder.
eigenlijk omdat ik altijd water drink. |
Gewone koffie met gewone warme melk halfopgeklopt en een schep suiker.
|
Meestal zwart en heel sterk.
Wiener melange, cappuchine, moccachino enz. vind ik ook heerlijk, maar thuis hebben we het niet en uit zo'n koffiebardinges is 't meestal te duur. |
Cappuccino door Lavazza espresso uit een Pavona met opgeklopte melk te mengen vind ik het lekkerst... maar een bakkie pleuâh is ook goed hoor!
|
koffie met een smaakje
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24. |