![]() |
Verzekering
Ik ben net 8 maanden naar Engeland geweest. Nu ik terug ben moet ik natuurlijk een verzekering regelen. Omdat ik (nog) geen vast baantje heb en nog geen studiefinanciering krijg moet ik geloof ik een particuliere verzekering afsluiten. Heeft iemand enig idee welke goed is ofzo? Ik heb er echt geen verstand van, zit de hele dag al maar wat te kijken op internet van, snap er niks van en t is allemaal zo duur bah, haha.
|
Citaat:
en ja, tis duur. |
owjaa ik heb t idd over een ziektekostenverzekering idd :)
|
Citaat:
|
wat moet er in zitten enzo?
jaarlijkse controle bij de tandarts of ook ingrepen ed? fysiotherapie? Enzovoorts... bedenk eerst eens wat je er zeker weten in wilt hebben. En kijk ook eens hier: http://www.verzekeringssite.nl/ziekt...TOKEN=25170755 Oh ja, verzekeringen zijn gewoon duur. |
Bedankt!
Ik sluit deze verzekering alleen tot september af en dan kan ik op een studentenverzekering overstappen. Omdat t maar tijdelijk is vind ik eigenlijk vooral de basisdingen belangrijk gewoon omm verzekerd te zijn die maanden. Maar waar ik over zit te denken is t eigen risico. Opzich zou ik niet zo heel veel kunnen betalen als er iets gebeurd, maar hoe groot is die kans nou? Is een hoog eigen risico en een lagere premie nou slim of juist omgekeerd? Of gewoon ergens in het midden? |
Ik betaal nu mn eigen ziektekostenverzekering en heb het hoogst mogelijke ziekenfonds bedrag genomen... Het zekere voor het onzekere. Er wordt bijv. ook meer aan mn bril vergoed ed.
Het punt is: Als je nu niet zo'n hoge tandartsverzekering hebt en je krijgt over bijv. 10 jaar een slecht gebit, kan je ook niet meer omhoog. Dan zit je met al die kosten. Dat is bij mij eigenlijk de belangrijkste reden. |
Wat ik me af vraag Was je al die tijd in engeland dan niet verzekerd ofzo :-s.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02. |