![]() |
Google Ad-sense
Mensen,
Ik vroeg me af of iemand van jullie weet hoeveel je verdient met het google ad-sense programma en hoe je betaald wordt (per click, view). Ik heb namelijk zelf een aantal websites met meer dan 7000 bezoekers per dag (uniek) en ik dacht misschien kan ik daar wat mee bijverdienen. |
geen idee, mail ze daar bij google of check ff de site https://www.google.com/adsense/?sour...=US-HA-Jan0605
veel suc6, het verdient vast wel redelijk veel |
1 of twee PCM's geleden stond er een artikel in over google ad-sense, kan het alleen niet meer vinden.
Daar stond iig in vanaf hoeveel bezoekers het lonend was om het te doen, en ook wat het betaalde enzo. Misschien dat ze een site hebben waar het op te vinden is ofzo? |
Vanaf 3000 bezoekers per dag is het best interessant. Moeten er wel wat op die banners klikken natuurlijk.
|
je maakt me nieuwsgierig, ik wil graag weten welke pagina's :rolleyes: .
anders bij tradedoubler, die vind ik wel goed. Maar uiterlijk is minder aantrekkelijk dan de text-bases google ad-sense |
Citaat:
|
hmja, misschien is tradedouble e.d. een beetje leuk als je minder dan 3000 /dag hebt
|
welke site als ik vragen mag?
|
Mijn ervaring is dat met 1000 unieke bezoekers in Noord-Amerika ongeveer $40USD per dag te verdienen valt. Hoeveel je zal verdienen hangt af van de content van je site (daar worden immers de “banners” op afgestemd), de taal waarin deze geschreven is en het soort bezoekers. Heb je een forum o.i.d. dan zullen de opbrengsten lager zijn dan bijvoorbeeld een site waar veel nieuwe bezoekers op terechtkomen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Google website:
Citaat:
|
Citaat:
|
je kan het altijd uitproberen, en als je het niet leuk vind dat kap je ermee :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42. |