![]() |
IZSADC-tøpic
omdat ik er al 4 heb moeten verwijderen van mensen die erop zaten te wachten, open ik er zelf maar een.
Of ja, heb moeten verwijderen... omdat ik in een kuthumeur ben heb ik die verwijderd. Verschil... nuances, Watson, nuances... |
op die manier (y)
hoe ging je examen als je vandaag examen had? |
heb morgen pas Na 1,2
woensdag WiB 1,2 dan NIETS volgende week weer SK, Ne en En... |
Iedereen heeft examens..
Ik zit in 4vwo. :(.. Ik wil ook examens en studeren en op mezelf wonen enzo. :( |
Ook geen examens. Nog uhh, 2 jaar hierna. 4 gymnasium.
Maar wel ontopic! |
watskeburt.
|
w00t sk1,2 viel meeee! ik had volgens mijn berekeningen 48 en dat was toch wel van allemaal vrij zeker, en daarmee een cijfer rond de 6,4 (y) ik zou t wel willen vieren met een joint maarja :(
|
hehe, economie1,2 viel ook wel mee, maar het saaie eraan is dat het bijna allemaal beredeneringen zijn en dat je dus nooit echt 100% zeker weet of het goed is :P
maar zal vast wel voldoende zijn (y) |
Citaat:
|
Nix examens.
Wel ephedra. En vrijdag laatste keer olieverf hallelujah. |
george carlin - you're all diseased :D<3
|
ik wil rustig op zacht, hoogpolig tapijt kunnen liggen en wegzakken in een diepe, spirituele, visuele trip waarbij de euforie met bijna teveel wordt...
|
mooi meisje kwam net langs.
vreemd... |
The Black Crowes - Remedy
Heerlijk weg zinken in de hogere sferen... Nog offtopic |
wat een nazi gebeuren hier..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jaja, Type aan het Jorissen :D
|
Type in een kuthumeur. Als ik echt de nazi uit ga hangen kan er nog veel meer gebeuren. Don't tempt me.
|
je breekt één van de forumgeboden.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Nu nog offtopic. Moet nog steeds wat schoolwerk doen maar denk dat ik vanavond nog wel ff een joint ga roken :). |
ja, dat is't 'm juist. Dat het een wedstrijdje wordt.
Dit topic is er om chill te posten, lekker een beetje slowchatten, doe wat je wil, weet je. Ga dan niet enthousiast / opgefokt zitten aftellen 5... 4... 3... 2... vol! Heel trots omdat je een fucking topic kan openen...?! :confused: Serieus... En ik heb het dus vandaag een paar keer gezien, weggehaald, en daarna kwam een ander precies hetzelfde doen, ook even lekker aftellen. Dus nu heeft de vorige 499 posts. Tenzij ik nog even heel stoer 'vol! :D ' wil posten natuurlijk. Oeh, en ik heb dit topic lekker kunnen openen :P :| :rolleyes: |
het wordt weer tijd voor een serieus pcp topic
|
Citaat:
ik loop niet een beetje te zeiken, ik loop gigantisch te zeiken. En ik weet het. Maar als dat alles is, dan is er nog steeds geen probleem, toch? Morgen ben ik weer vrolijk naar alle waarschijnlijkheid, en anders woensdag rond een uur of 17.00 wel weer. |
Smoel dicht want anders kan je niet goed aan je joint lurken, ok?
|
Citaat:
Als je van jezelf vind dat je loopt te zeiken waarom doe je het dan nog? Omdat je een kuthumeur hebt? Nogmaals daar kunnen wij niets aan doen (tenzij je me gaat vertellen dat je een kuthumeur hebt omdat er een paar mensen een beetje loopt te kutten met een topic op een internetforum maar dan is er volgens mij iets niet helemaal goed in je hoofd ;).) en dat mag imo ook geen reden zijn om topics te sluiten. Ja nu hou ik op met zeuren over gezeur maar een beetje vaag vind ik het wel allemaal. |
Citaat:
|
Zo en dan nu het hele teringeind naar Heemstede fietsen om een joint te roken :).
|
|
Onderschrift:
"Tussen deze twee vingers zat 'ie, mijn joint, voordat ik zo stom was hem in dat vortex naast je te laten kukelen" - lichtte zeehond desgevraagd toe. |
Citaat:
ach t zal de examens wel zijn ofzo :D |
heeft geen zak met mijn examens te maken.
|
Citaat:
misschien moetje gewoon weer es een keer goed neuken (y) |
Citaat:
|
oh en Boele: ik mag Vera prolly fotograferen (Y)
|
Citaat:
|
nee, dat meisje van vanmiddag was... wiv... een jaar of 11 / 12...
|
Citaat:
|
duh.
anywayz. Ik ga Beavis & Butthead Do America kijken. |
echt saai... morgen om 9 uur examen, vroeg opstaan zuigt aarsch (n)
|
Yeah yeah, hnh hnh, then we're gonna get a big-screen TV, with *two* remotes! Hnh hnh
|
Leraar: "We don't need TV to entertain us..."
Butthead: "Gnhuhu... He said.. anus." |
"you're going to vegas for the sluts too?"
|
zo cool, die film...
|
Pompiedom.
|
inderdaad zeg.
|
Had ik dat geschreven? :confused: