![]() |
outbox
Je hebt een in- en outbox. Een inbox vind ik natuurlijk heel handig. Maar een outbox? Het enige voordeel daaraan is dat je kunt teruglezen wat je een ander hebt gestuurd voor zover ik weet. Maar nu komt het: dan opeens uit het niets krijg je een bericht dat je inbox vol zit. Je kijkt....maar er zit vreemd genoeg nog maar heel weinig berichten in :eek:
Dan kom je erachter dat je outbox mutvol zit. Net zoiets als spam: je wilt het niet, maar krijgt het toch. Nu moet je ook nog eens elk verstuurd bericht 1 voor 1 tot ergernis aan toe aanklikken totdat je na 10 minuten uiteindelijk alle berichtjes hebt aangeklikt en het eindelijk kunt verwijderen. Dit kost tijd en bij sommige misschien zelf een stuk humeur. Sommige zijn heel blij met de optie "outbox", maar ik kan me voorstellen dat sommige dit om de reden hierboven uitmate irritant vinden. Nogal extreem om de hele optie te verwijderen, maar zou het dan niet handiger zijn om er nog een extra "knop" bij te maken zoals in hotmail : "leegmaken"zodat je hele outbox in 1 klap weer schoon is? Alvast hartelijk dank voor de reacties |
Er is hier vaker over geklaagd. Toen werd er gevraagd of er niet een optie kon komen waarmee je kon zorgen dat je verstuurde pm's gewoon niet bewaard werden. Daar is nooit meer wat mee gedaan. Ik weet niet of er ooit nog zoiets komt.
|
Als je een vinkje zet in het bovenste vakje (die in de blauwe balk) selecteer je alle berichtjes in 1 keer.
|
Citaat:
|
En je kan het opslaan van een bericht in de outbox gewoon uitzetten in de pm die je zelf stuurt. Ik vind persoonlijk een outbox wel prettig, maar het lijkt me een fijner idee als het automatisch uit staat (dat hokje uitgevinkt) en als je een bericht wil bewaren je dat zelf aanvinkt. (nu is het precies andersom)
|
Citaat:
|
Citaat:
Want als je een bericht stuurt, dan druk je meestal meteen op verzenden en vergeet je aan te vinken dat je hem niet wilt bewaren. Nogal onpraktisch lijkt me (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Overigens.. nu we toch bezig zijn: Ontvangstbevestiging: Hiermee kun je controleren of de ontvanger je berichtje heeft gelezen.
Dit staat standaard aangevinkt.. maar ik heb nog nooit ergens kunnen zien of ze mijn bericht hadden gelezen. Dat wil ik ook niet, maar waarom staat-ie dan wel aangevinkt? |
Citaat:
|
Citaat:
Iek.. maar dat wil ik helemaal niet! :o En tellen die berichten dan ook mee in je priveberichten ruimte? |
Traceren niet nee.
Maar voor fbs is het handig. Ik stoor me er niet zo aan, regelmatig 1 vinkje, delete en klaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben juist iemand die ze wel wil bewaren, maar die vergeet op het hokje te klikken, mocht dit standaard uit staan. Dus ik heb liever dat het aan blijft staan :) .
|
Citaat:
|
Of een poll maken voor alle forummers of ze het hiermee eens of oneens zijn (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een berichtje dat je per ongeluk niet hebt opgeslagen kun je niet meer terugkrijgen. Een berichtje dat je per ongeluk wel hebt opgeslagen kun je achteraf nog altijd wissen.
|
Je moet gewoon in je profiel in kunnen stellen wat je wilt dat de standaardoptie is.
|
Jezus... waar je je druk om kunt maken.... Doe gewoon wat Jon zegt, klik dat vakje aan in de blauwe balk en leeg je outbox. Boeiend, moeilijk... :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder ben ik het met Krekker eens. En zoveel moeite kost dat verwijderen niet...zeker nu je meer pms op kunt slaan hoeft het maar één keer in de zoveel tijd. (Als het elke week moet, dan is het misschien een idee om gewoon msn/icq/enz. te nemen als vervanging voor het voeren van gesprekken via pm.) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |