![]() |
hebben....
hey..
hebben jullie misschien nog een werkstuk over hippies... liggen? :confused: |
lmao
|
jah, laat ik het eens pakke... :rolleyes:
|
Ik bén een werkstuk over hippies.
|
Babylon French-English
• hippie adj. hippie, hippy • hippie (f) n. hippy, person in the late 1960's who rejected the established values and norms of society and often expressed this stance through unconventional clothing and behavior; freak Babylon German-English • Hippie (der) n. hippie, person in the late 1960's who rejected the established values and norms of society and often expressed this stance through unconventional clothing and behavior Babylon Dutch-English • hippie n. hippie, person in the late 1960's who rejected the established values and norms of society and often expressed this stance through unconventional clothing and behavior Babylon English-Dutch • hippie [hip·pie || 'hɪpɪ] zn. hippie Van Dale Handwoordenboek hedendaags Nederlands • hip▪pie 〈de hippie (mannelijk); hippies〉 1 persoon die zich door zijn non-conformistisch gedrag en vredelievende levenswijze afzet tegen conventionele maatschappelijke opvattingen (c) Copyright 2003 Van Dale Lexicografie bv, Utrecht/Antwerpen Babylon English-Japanese • hippie [hip·pie || 'hɪpɪ] (名) ヒッピー • hippy [hip·py || 'hɪpɪ] (名) ヒッピー |
sorry maar ik bedoel een heell werkstuk..van hoe ontstonden hippies..
|
Citaat:
Maar je kan het beter zelf maken, want dan leer je er ook nog iets van :) |
Nee, maar je kunt ook wel makkelijk wat informatie vinden via google, over hoe de hippiecultuur is ontstaan enzo. Tip: begin in het begin van de jaren '60 en eindig in het midden van de jaren '70.
Voor specifieke vragen mag je me PM sturen (klik daartoe op het knopje 'privé', rechtsboven mijn post). Leuk onderwerp, trouwens. |
Citaat:
jah maar ik heb geen zin om zelf helemaal te zoeken missschien hebben jullie er toch eendan kan je die a.u.b naar me toe sturen :confused: :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
ennn ik moet het over deze onderwerp hebben...ik weet het is moelijk ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dicht! DICHT! Hij moet nu dicht!
|
Citaat:
|
Ik heb haar een url van een aardig artikel van wikipedia gegeven, dan kan ze mooi alles zelf herformuleren.
|
wat dacht je van een FATSOENLIJKE TOPICTITEL meissie ?
|
Die titel geeft wel perfect weer hoe ze is: lui :o
|
Citaat:
Dan heb ik ook geen zin om een poot voor jou uit te steken. Ik heb niet eens zin om je een advies te geven. |
Citaat:
|
Hippies zijn hip!
De naam zegt het al. |
Ja. En ik had er een 8 voor. Maar je krijgt het echt niet als je hem gewoon onder je eigen naam gaat inleveren, ik heb er namelijk wél tijd ingestoken. En gebruik eens ene behoorlijke topictitel.
|
Je mag een nieuw topic openen op het goede forum (maatschappelijke vakken oid). Maar ook ik vind dat je het gewoon zelf moet maken. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:29. |