![]() |
titel loos
de geur
waar jij geen genoeg van kon krijgen de glinster in jou ogen die spraken van verliefdheid stiltes vulden de ruimte vragend keek ik naar die glinster die veranderde in een diepte zonder einde de roze geur van verliefdheid was opeens, verdwenen |
de geur
waar jij geen genoeg van kon krijgen de glinster in jouw ogen die spraken van verliefdheid stiltes vulden de ruimte vragend keek ik naar die glinster die veranderde in een diepte zonder einde de rozegeur van verliefdheid was opeens, verdwenen Kleine foutjes. Verder, vind ik het jammer dat je je gedicht helemaal achter elkaar door hebt geschreven. Ik vind 'm zo een beetje rommelig worden. Wel vind ik het goed dat je er geen leestekens (behalve die ene komma) in hebt geplaatst, dat had in dit gedicht niet echt gepast. Ik zou het, denk ik, ook mooier vinden als je verdwenen op een nieuwe regel doet. Maar, verder vind ik 'm wel mooi, maar hij doet me niet echt wat. Maar, glinster is toch enkelvoud? Dan kan, 'de glinster (..) die spraken' niet. |
beetje makkelijk, maar wel lief :)
mag ik vragen waarom je zoveel enter's hebt gebruikt??? :s overgens zouden punten en komma's wel een stuk leuker lezen, en natuurlijk de hoofdletter's :D |
Citaat:
bedankt voor je verbetering (had ik nog niet gezien..) :bloos: zie dat ik glinster dan ook moeten veranderen in glinsters.. ik zie het.. thanks voor je complimentjes en advies.. |
Citaat:
leuk dat je het lief vind hihi.. |
de geur
waar jij geen genoeg van kon krijgen de glinsters in jouw ogen die spraken van verliefdheid stiltes vulden de ruimte vragend keek ik naar die glinsters die veranderde in een diepte zonder einde de rozegeur van verliefdheid was opeens verdwenen zo is hij met verbeteringen.. :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33. |