![]() |
Spike haarband
Ik zag laatst een nieuwe clip van Pink.
Daarin had ze een haarband met spikes. Ik vind dat wel heel leuk. Dus ik heb een stuk elastiek gekocht dat ik aan mijn band (voor om je nek) ga doen. Wat vinden jullie ervan? |
Citaat:
|
hehe, zie het al voor me, spike haarband met grote spikes, ben je net het vrijheidsbeeld :D
Maargoed, met van die kleine spikes staat wel leuk denk ik. |
nogal lelijk, eerlijk gezegd.
|
ligt eraan hoe je je haar hebt zitten denk ik, ik denk dat het minder mooi is als je heel weinig dun haar hebt en als je het los hangt... als je dreads/vlechtjes of dik haar hebt en je hebt ook zo'n hoge staart is het denk ik wel mooi :) ik denk dat ik het gewoon even moet zien...
|
Citaat:
|
Ik had het iets van een maand geleden al in, hehe ;) . Ik vond het zelf wel leuk staan, ik had het niet met een elastiek, maar met een riem gedaan en daar nog een gaatje in gemaakt. Tja, je lijkt een b-tje op het vrijheidsbeeld. Was dan ook voor 1 dag
'' Lady Liberty ' :p |
Citaat:
|
hmzz ik vind spikes zowieso nie echt geweldug, sommigen staat et wel moowj, maar k ben zelf meer zoown kraaltjes/frutseltjes typje....
haarband met spikes lijkt me niej zow mooi..en irriej |
kewl!!!!
|
neuhj is nix.
|
Citaat:
|
Jaaaa! *giechel* Wat grappig dat was me ook opgevallen, Ik heb hetzelfde gedaan :)
|
uhm. ik heb het nog nooit gezien, maar ik denk niet dat ik het zo heel erg geweldig ga vinden.
|
ik vind het een beetje Te.. maar het kan best leuk staan :)
|
neuh niet mijn smaak
|
het moet je staan... dan is het gaaf.. maar das bij alles zo..
|
ik had een paar weekjes geleden ook gedaan en het staat heel leuk :)
|
Mwoah....voor mij hoeft het niet zo.
|
Kep het niet gezien.
Volgensmij kan het wel lief staan als het kleine spikes zijn, en bij donker haar. (zilver+donker is mooi) |
Vind het er wel lachen uitzien eigenlijk..
Maar om het nou zelf te dragen? ben dr niet zo'n type voor.. Zal vast heel leuk staan bij je :p |
Citaat:
|
integenstelling met een spike band voor je nek vind ik dit wel tof.
|
Ik heb ff nog 'n plaatje ervan gezocht omdat ik niet meer precies wist hoe 't er uitzag. Ik vind 't bij haar wel grappig staan maar ik zou er zelf niet mee gaan lopen. Het moet je staan denk ik.
http://www.theforumisdown.com/upload...60602/pink.gif |
Nee vind ik absoluut niet mooi..!
|
vind het wel lief, kende het al voor pink er mee aankwam.. mij staat het niet echt, maar je moet er gewoon het hoofd voor hebben :)
[edit] en bij pink vind ik het eerlijk gezegd nogal minder staan |
nou kvind het idee wel leuk klinken maar toen ik die fotow zag hak weer zowiet van *blegh* maar misschien met een gewone zwarte dat het wel gaaf is....
|
Ik vind t wel kewl :)
|
Citaat:
|
lelijk, spikes in het algemeen.
|
Citaat:
|
Zoals Pink het heeft vinnik het niet echt geweldig.. Maar ik vind het wel mooi als je een staart hebt en dáár dan een spike(arm)band omheen doet :D
|
fotootje anders?
|
Ik heb er geen helaas ik wil namelijk ook true zijn :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15. |