![]() |
Het grote WK-TOPIC
Het WK is vandaag geopend, de openingsceremonie schijnt heel spectaculair geweest te zijn, maar dat zie ik vanavond wel
Op dit moment spelen Frankrijk en Senegal tegen elkaar, en het staat 1-0 voor Senegal :D:cool:. Maar Frankrijk zal waarschijnlijk nog wel minstens 1x scoren toch? Anders is het echt een blamage... Nou, praat hier over het wk en wat er allemaal gebeurt, en vlaming: als t je niet bevalt doe je m maar op slot ;) |
Ik vind het prachtig dat senegal voorstaat das toch prachtig:cool:
ik ben voor al clubs uit arme landen met spelers die niet veel verdienen en deze topic blijft denk open omdat anders wel tig topics krijgt over een wedstrijd dus blijft het gebundeld :) |
Senegal gewonnen :cool: :)
k gun t ze ook (y), die hebben er tenminste nog echt lol in, en hun supporters zijn ook chill :p |
Senegal verslaat Frankrijk met 1-0
Frankrijk blameert zich gelijk in de openingswedstrijd. In deze wedstrijd miste de Franse ploeg de kracht om de Senegalse ploeg weg te zetten en sloeg heel vroeg in de 2e helft de vermoeidheid al toe. Frankrijk begon sterk aan de wedstrijd, maar echt veel leverde dat het eerste half uur niet op. Bij de eerste echt gevaarlijke counter van Senegal daarentegen was het gelijk raak: 0-1. Het enige wat de Fransen hier tegenover konden zetten was een knap shot op de paal. In de 2e helft sloeg bij beide ploegen de vermoeidheid toe. Senegal werd wel steeds verder achteruit gedrukt, maar ze bleven met veel kunst en vliegwerk overeind. Op het eind kwamen ze zefs dicht bij de 0-2, maar dat schot belandde op de lat. Vlak daarna werd het bijna 1-1, maar Henry raakte met een bekeken schot de lat. |
Als ze zo spelen tegen Uruguay, kunnen ze inpakken (n)
Wat zal Zidane dan balen zeg .. ;) |
haha echt heel erg moeilijk ik heb zon schijthekel aan frankrijk
maar het is niet echt een blamage senegal is zeker geen slecht team en frankrijk stelt sowieso weinig voor tegenwoordig en helemaal als zidane er niet is dat blijkt maar weer |
Achja, voor hetzelfde geld gaat die bal in de eerste helft het doel in voor Frankrijk ipv tegen de paal en dan winnen ze die wedstrijd simpel. Maar dat noemt nu eenmaal voetbal. :)
Nog geen man overboord voor Frankrijk, nu gewoon de 2 volgende wedstrijden winnen. Waarschijnlijk gaat men Zidanne nu wel al laten meespelen, ook al zou ie nog een beetje moeten rusten, en dan is er natuurlijk de kans dat later in het tornooi hij uitvalt... |
idd lullig voor zidane :o, hij kan de ploeg wel op sleeptouw nemen denk ik, maar met viera, henry, lebouf, etcetera zou dit toch ook moeten kunnen :confused:, misschien hebben ze senegal onderschat. Boogie zei dat senegal het laagst stond bij de bookmakers :D, niet dat ze nu wereldkampioen worden, maar goed :o
|
het enige jammere is dat zulke landen als senegal spelen om ontdekt te woorden, zij konden veel meer dan ze hebben laten zien!
|
WHAHAHAHAHA Frankrijk verloren! :D Nu al uitgschakeld? Mwah... kweenie, iig ze motten de tweede wedstrijd nu wel winnen.
Mijn voorspelling: Door in poule A: Senegal (1e) , toch Frankrijk (2e) Door in poule B: Spanje (1e), Paraguay (2e) Door in poule C: Brazilië (1e), Costa Rica (2e) Door in poule D: Portugal (1e), Zuid-Korea of Polen (2e) Door in poule E: Kameroen (1e), Duitsland (2e) Door in poule F: Argentinië (1e), Nigeria (2e) Door in poule G: Italië (1e), Kroatië (2e) Door in poule H: Japan (1e), Rusland (2e) Tweede ronde: Senegal - Nigeria ---> Winnaar: Nigeria Argentinie - Frankrijk ---> Winnaar: Argentinië Brazilië - Rusland ---> Winnaar: Rusland Japan - Costa Rica ---> Winnaar: Japan Kameroen - Paraguay ---> Winnaar: Kameroen Spanje - Duitsland ---> Winnaar: Duitsland Italië - Zuid-Korea/Polen ---> Winnaar: Italië Portugal - Kroatië ---> Winnaar: Portugal Kwartfinales: Nigeria - Brazilië ---> Winnaar: Brazilië Argentinië - Japan ---> Winnaar: Argentinië Kameroen - Italië ---> Winnaar: Italië Duitsland - Portugal ---> Winnaar: Portugal Halve finales: Brazilië - Argentinië ---> Winnaar: Argentinië Italië - Portugal ---> Winnaar: Italië Om derde plaats: Brazilië - Portugal ---> Winnaar: Portugal FINALE: Argentinië - Italie 0-1 ITALIE 1E/WERELDKAMPIOEN, ARGENTINIE 2E, PORTUGAL 3E |
Ole ole ole senegal!
|
Het is niet echt een blamage van Frankrijk dat ze hebben verloren. De openingswedstrijd is voor de titelverdediger altijd moeilijk. Het is natuurlijk onzin om te zeggen dat Zidane de boel wel ff omgooid, 1 man kan geen wedstrijd winnen. Het was gewoon dom van die trainer om met 2 middenvelders te spelen.
|
Citaat:
|
weet je wat ik denk
FRANKRIJK ZUIGT |
Ik heb de openingswedstrijd half gezien :o :p Wel :cool: dat Senegal gewonnen heeft... hmz en dan kom ik met mijn voorspelling dat Zidane de meeste doelpunten ging maken :( :p
|
Senegal is echt te goed en Frankrijk mag wat mij betreft zo snel mogelijk uitgeschakelt worden.
|
ik denk dat frankrijk het nog wel gaat halen misschien zelfs nog kandidaat om de titel,ik denk dat ze senegal gewoon veels t erg hebben onderschat,en nu moeten ze die 2 andere wedstijden uruguay en denemarken gewoon vol aan de bak
|
tegen Uruguay winnen ze niet, tenminste niet als ze zo spelen als vanmiddag: dan mogen ze nog al et geluk van de wereld hebben dat uruguay dan net een slechte dag heeft en dat frankrijk er met 1 of 2 counters er wel uit weet te komen, maar normaal zou uruguay dan wel voor de volle winst moeten gaan
Dus ik denk .. 2-1 Uruguay, en dat Recoba 2x scoort, en Cissé aan Franse zijde (dat zijn 2 van de 3 spitsen die ik in mijn WK-elftal heb staan :p) |
Citaat:
Ze zijn zelfs wereldkampioen geworden met 5 verdedigers. Ook Blanc stond er toen nog tussen. Vandaag wilden ze hetzelfde systeem spelen als normaal en enkel Zidane vervangen door Djorkaef, wat dus duidelijk de slechtste oplossing was. In de tweede helft laten ze daar dan Dugarry in de plaats van Djorkaef spelen, maar die hebben we helemaal niet gezien. Op de rechterflank wist Wiltord helemaal niet waar te lopen en de linkerflank was helemaal voor de rekening van Lizarazu en Henry die ernaar moest uitwijken. Volgens mij had Lemerre zonder Zidane gewoon een ander duidelijk omlijnd systeem moeten spelen. |
Vandaag 1 zeer aantrekkelijke wedstrijd: kameroen-ierland eindigde in 1-1
Denemarken won, met 2 goals van tomasson, met 2-1 van uruguay, waar rodriguez een prachtige goal à la zidane scoorde. Straks speelt Duitsland tegen Saudi-Arabië, ik voorspel een simpele 2-0 voor de Duitsers. |
ik vond dat tomasson die 2de goal wel met een masseltje scoorde hij zette alleen ze hoofd ertegen, mwa misschien wel inzicht heeft ie ofzo ;)
|
Duitsland - S. Arabië is pas aantrekkelijk, 1e helft voorbij, en et staat 4-0 :cool:
en ik maar denken dat dit de saaiste wedstrijd van vandaag zou worden .. (n) |
Citaat:
|
7-0 :mad: :o
|
- Ierland-Kameroen 1-1, goede afspiegeling van het duel, Kameroen was de eerste helft beter en Ierland de tweede helft.
- Uruguay-Denemarken 1-2, wedstrijd nie gezien, maar een goed begin voor Denemarken, heb wel ff af en toe gekeken en hoorde dat Uruguay zelfs toen ze achterstonden met veel man nog achter de bal voetbalden. - Duitsland - Saudi's stond 4-0 kweenie hoeveel nu, makkie voor Duitsland, had het wel verwacht. |
8-0 voor duitsland :eek:, das wel erg veel :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De tering, 8-0 !! :eek:
Had ik toch maar wel gekeken, ik vind Duitsland altijd klotevoetbal spelen, kijk ik een keer niet, scoren ze 8 keer :mad: :o |
Nu hopen dat Costa Rica met 9-0 ofzo verliest :p Want anders heb ik vraag 4 fout. (Welke ploeg ontvangt de meeste tegen goals tijdens de poule wedstrijden? ik zei namelijk Costa Rica) :D
Maar 8-0 is idd er veel, is wel goed voor het gemiddelde aantal doelpunten per wedstrijd, zo kunnen wij nog eens sommige partijen in 0-0 mogen zien eindigen ;) :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
ik denk dat zuid-korea een grote rol krijgt,laten we zeggen en TE grote rol
iedereen/heel veel mensen verwachten veel van ze,kdenk dat ze daar nog wel over struikelen maar nu heb ik niet gezegd dat ze niet ver komen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Portugal is helemaal niks
ik verwacht dat we nog vreemd gaan op kijken als een ploeg die we niet verwachten in de halve finale terecht komt polen, slovenie, enz engeland is daarentegen de beste :p |
Slovenië heeft over het algemeen een heel sterk team, ze hebben op Euro 2000 al bewezen dat ze het de grote ploegen zoals Spanje, Joegoslavie (al is dat niet meer zo'n topploeg meer) knap lastig kunnen maken
En wat betreft Z-korea .. die gasten zijn onvoorspelbaar, Als z-korea verliest, zeggen ze weer dat het aan een nieuwe trainer toe is en dat ze weer het lelijke eendje op een wk-eindronde zullen zijn, en als ze iets winnen, dan halen ze met gemak de 2e ronde .. Ja, we zullen wel zien :) |
ik zag telkens stukjes van de wedstrijden want ik was zelf een thuis toernooi aan het spelen,maar de tv stond geluk aan :)
|
oja wie gaat er nog meer morgen de wekker zetten voor argentinie - Nigeria
ik wel :p |
ik ook (uiteraard) lekker 4 wedstrijden achter elkaar. das dus weer een nuttige zondagmiddag:D en nog 3 leuke wedstrijden ook, denk tenminste dat zuid afrika tegen paraquae (hoe schrijf je dat :eek: ) niet erg boeiend wordt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien ga k wel helemaal niet slapen :o
|
ik keek naar de wedstrijd van duitsland, en ik d8 eerst dathet geen duitsland was die speelde, ok ze hadden een super slechte tegenstander maar ze speelde echt mooi voetbal en goed :eek:
net nou ik ze niet mag door die ohne holland gehen wir zu wk (of zoiets) ach jah.... als ze zo goed blijven spelen zouden ze wel eens heel ver kunnen komen |
nog ruim 3 uur... :o
edit: t staat nog 0-0 :( |
Ik werd nogal vroeg wakker. Dus ik kon mooi nog even de 2e helft zien. Wat mij opviel was dat de Argentijnen nogal moeite hadden met de afronding. Dit moet snel veranderen want het gaat ze anders de volgende wedstrijden echt opbreken. Voor de rest vond ik Nigeria het wel goed doen.
|
1-0 Batistuta
zuid afrika tegen paraguay 0-0 |
engeland has to win!!!
|
DJ Flem schreef:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02. |