![]() |
[TK] Hoge Dr. Martens
Ik heb hoge Dr martins te koop.
Zwarte met aan de zijkant een groen/wit plaatje met prikkeldraad en een oog ed. foto's komen in de loop van de week, camera is nu nog bij mn vader |
Maaaaaat... <3 Docs.
Maar ook al wat meer info zou handig zijn: hoe hoog? Kuit, knie, rits aan zijkant, dikke zool, normaal... Wat je ervoor zult willen gaan vragen, hoe oud ze zijn, hoeveel op gelopen? Ik neem een optie op maat 5 ^^. |
ok, extra info:
maat: 6 geen rits, je moet hem helemaal tot bovenin veteren (is dat een woord?) Lengte: tot halverwege de kuit dikte van de zool: tja, wat is dik? ik gok dat hij zo tussen de 1 en de 2 cm is, en bij de hak tussen de 2 en de 3 cm hoevaak op gelopen: ik denk maximaal 4 keer, nadat ik ze gekocht had vond ik ze toch niet echt bij me passen en ze staan nu al ruim een jaar in mijn kast. Ik weet niet wat dit soort schoenen nu in de winkel kosten, dus een echte richtprijs heb ik niet. Behalve natuurlijk een belachelijk bedrag als 10 euro, want dat is wel erg laag. (verzendkosten voor de koper trouwens!) Foto's op deze site: http://photobucket.com/albums/y261/verkoop_spulletjes/ (dit zijn trouwens de enige foto's die op deze site staan, dus je hoeft niet te zoeken oid) |
En jij luistert daar naar? Over wannabecool gesproken ^^
Ik vind ze wel leuk, maar ik ben echt een 5 drager in docs en ik weet dus hierbij zeker dat een 6 te groot is. Jammer. |
Ik vind ze wel errg cool maar ik kan de maat in mijn doc's niet meer lezen :(
dus wat is een 6 ookalweer in gewone maten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die wil ik. :o
Maar ik heb maat 8 volgens mij. :o |
Citaat:
7=40 7,5=41 Maar het is ruwe overeenkomst. Ter info :o |
waar heb je die dan gekocht? :o
|
Ik heb ze zo'n 2 jaar geleden in Purmerend gekocht. Ik heb eerlijk gezegd geen idee of ze nu nog steeds te koop zijn..
maat 6 werd bij mij toen aangegeven als een maat 38 (dat heb ik, en dat past, maar maat 39 gaat ook (mn moeder ;) )) Zijn er nog mensen die een bod willen doen? het hoogst geboden is nu 27,50 excl verzendkosten |
Hm, ik heb wel interesse (kleine maat 38, dus weet niet of dat zou gaan)..
Ik zou ze dus wel willen passen.. kom je wel eens ergens anders dan Amsterdam? (Woont je vriendje toevallig in het oosten van t land? ;) ) |
Nee sorry in het oosten kom ik eigenlijk nooit ;) Wat zou je ervoor willen geven?
(Nu ga ik slapen, verdere reacties van mij: morgen) |
Citaat:
|
Citaat:
|
<3 <3 <3 <3 ik wil ze!! ik heb alleen pas in juli weer 27.50 of meer :( :( :( ik denk niet dat ze nu nog in purmerend zijn :( :( :( misschien in polen :D als je ze in juli nog hebt wil ik ze!! :P
|
OOOHHH, ik wil ze!
heb je ze nog? Kheb maat 38/39 en ik woon in Warmond (Leiden). |
Het hoogste bod dat ik nu heb gehad ik €30, als ik niet voor vanavond iets van eenv an jullie hoor verkoop ik hem aan die persoon.
@Neeske: ik zou ze kunnen opsturen, ik kom nooit in de buurt van leiden, dus het zal dan echt opsturen worden. @Bagel: er komen ook nog verzendkosten bij, die izjn ongeveer 10 Euro, hetzou dan dus 40 euro worden.. |
Waar woon je? Anders wil ik ze ook wel op komen halen..
Ik bied trouwens 45 euro. |
Ik woon vlakbij Purmerend, in een klein dorpje daarboven. (niet makkelijk om te bereiken met het OV, hoewel, Purmerend heeft 2 stations, ik zou natuurlijk naar het station kunnen komen)
Ik neem aan dat je 45 euro bied incl verzendkosten? of zonder? |
Ja, inclusief. Het ligt er ook een beetje aan hoeveel de verzendkosten zijn. Maar ik vind ze zooooo mooooi.. :eek:
|
De verzendkosten zijn 11 euro en een paar cent, geloof ik, wat ik op tpgpost.nl heb gezien, ik ben ervan uitgegaan dat ze samen zo tussen de 10 en de 20 kilo kosten.
Dat zou dus betekenen dat als je ze komt ophalen dat je 35 euro biedt excl verzendkosten en 45 euro incl verzendkosten. Ik hoor het wel.. |
Ja. Nou een retourtje Purmerend is 16 euro ofzoiets. Dus kun je ze beter opsturen dan misschien toch. Of zijn er in Purmerend toevallig oook nog evel leuke winkels, waar door het wel de moeite is om erheen te gaan?
|
ehm nee, purmerend is qua winkels echt grote bagger.. ;).. dan zou je naar Amsterdam moeten gaan (ik ben volgende week zaterdag in Amsterdam, misschien dat dat een optie is?)
|
Sjonge, ik was dus ook van plan zaterdag naar Amsterdam te gaan :|. De vierde juni is dat toch? Zou prefect zijn :)!
|
Zou echt cool zijn (y)
|
Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar ik heb eens docs hier van iemand gekocht, ook hoog, met gespen en een dikkere zool en die kwamen niet over de 5 kilo (waar we ivm verzendkosten ook wel bang voor waren), dus ik denk dat dat uiteindelijk wel zal meevallen.
|
Citaat:
|
Ik zal de schoenen morgenavond wegen, behalve als Neeske er zeker van is dat ze ze wil hebben voor 35euro (excl verzendkosten) en dat ze ze komt ophalen in amsterdam.
Ik hoop dat snel te weten :) |
Ja! Ik weet zeker dat ik ze wil! Zeg maar een plaats & tijd :)
Hopelijk pas ik ze, maarja, dat zal haast wel... :eek: |
Ja ik weet wel zeker dat je ze past, ik ehb zelf ook 38/39 en ze ziten echt prima. Waarschijnlijk moet je ze wel even inlopen omdat ik ze maar 1 keer heb aangehad en ze dus nog wel vrij stug zijn.
Ik moet nog even overleggen met mijn vriend hoelaat ik zaterdag naar Amsterdam ga, misschien dat je me even kan mailen/pm'en, dan kunnen we het verder afhandelen over de mail. Wat mij betreft mag dit topic dicht, aangezien de schoenen nu definitief verkocht zijn aan Neeske |
:) (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29. |