![]() |
wat is dichten ?? waarom doe je het ??
Wat kan huilen toch een opluchting zijn
Alsof problemen in tranen zitten Even alles los Even lekker uithuilen Wat kan praten toch een opluchting zijn Alsof problemen in woorden zitten Vertellen hoe je je voelt Alsof je het los kunt laten Als de ander het hoort Wat kan muziek maken toch een opluchting zijn Even alles van je af gooien Nergens aan denken Jezelf mee laten sleuren In de harde muziek De problemen van je afschreeuwen alsof je ze dan kwijt raakt Wat kan dichten toch een opluchting zijn Want dichten is voor mij M'n gedachten op papier zetten Soms met een traan Soms met een lied Dichten is voor mij Huilen praten en muziek door elkaar :D Mensen mijn vraag aan jullie is 'wat is voor jou DICHTEN en waarom doen jullie het?':D |
ik doe het omdat ik geen prater ben, kan niet echt over men gevoel praten.
maar als ik het in me houd dan wordt ik gek. en in gedichten kan ik goed men gevoel kwijt. hieronder een gedicht van mijn hand: Forgiving I’m sorry, Sorry for the times that i’v hurt you Sorry for the things i did wrong Sorry for all the people i hurt I gotta go now, tis is the last time you’ve seen me I will go and never return, Leaving everything behind Leaving the people behind i love so much Hurting the people that i love so much I’m sorry for that, please forgive me |
Waarom ik dicht?
Wel, gedeeltelijk omdat ik (zie Riddlemark) ook niet goed kan praten, en gedeeltelijk om mijn emoties kwijt te kunnen. Schrijven kan heel erg opluchten, of gewoon als je vrolijk bent een happy gedicht schrijven is ook :D . |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35. |