![]() |
[php] Warnings
Ik heb een portal systeem geupload. Ziets als webfanaat.com en krijg errors , en geen flauw idee waarom:
Warning: main(/htdocs/web/WeBFreakZ/include/downpage.inc.php) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in C:\WEB\xampp\htdocs\WeBFreakZ\include\include.inc.php on line 66 Fatal error: main() [function.require]: Failed opening required '/htdocs/web/WeBFreakZ/include/downpage.inc.php' (include_path='.;c:\WEB\xampp\php\pear\') in C:\WEB\xampp\htdocs\WeBFreakZ\include\include.inc.php on line 66 Waar slaat die funtion main op, en hoe verhelp ik het :( |
Het houd gewoon in dat hij het bestand niet kan includen (meestal omdat hij niet bestaat).
|
Citaat:
|
Denk dat de fout in de include.php zit :
## Volledig pad en url instellen $core->pad = '/htdocs/WeBFreakZ/'; $core->url = 'http://62.194.169.87/WeBFreakZ/'; pad veranderd in "" en t werkt :) nu database nog |
De layout is te voorschijn, mysql ingevoerd.
Als ik maar op een link druk: Warning: main(include/downpage.inc.php) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in C:\WEB\xampp\htdocs\WeBFreakZ\include\include.inc.php on line 66 Fatal error: main() [function.require]: Failed opening required 'include/downpage.inc.php' (include_path='.;c:\WEB\xampp\php\pear\') in C:\WEB\xampp\htdocs\WeBFreakZ\include\include.inc.php on line 66 Zeer vaag... deugt nog niet , maar layout is tevoorschijn |
komt omdat je het veranderd hebt in ""
:D:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44. |