![]() |
Heimelijke genoegens
Wat doe je stiekem heel graag maar past eigenlijk niet bij je lifestyle?
Zijn er dingen die je graag doet maar met niemand deelt omdat je het eigenlijk raar vindt? Schaam je je voor bepaalde eigenschappen? Houd je dingen achter voor je vrienden? Wat zijn jouw nono's? Vertel het me. |
Oh ik zou heel graag op hakschoenen lopen maar het past niet bij mn style en anders zou ik graag heel punk zijn ofzo maarja. Dat is ook weer zoiets. Met panterprint en een kam enzo.
|
ik wil heel graag iets met politiek doen.
maar ik weet niet of dit bedoelt wordt :confused: nouja ander voorbeeld ; ik zou heel graag als n slons er bij willen lopen , lekker relaxt. |
ik rij paard, een gewoonte die is blijven hangen uit mijn kindertijd, en ik heb 2 verzorgpaarden. maar dat verberg ik niet voor mijn vrienden ofzo, al staren mensen me wel raar aan als ik het zeg.
|
Ik masturbeer minstens 8 x per dag.
|
Als ik op wintersport ben drink ik veel bier en doe aan dom dansen op apresskimuziek. Maar dan mag dat.
|
ik game als ik me verveel
|
Ik heb vroeger letterlijk honderden euro's uitgegeven aan pokémon kaartjes :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
+ ik verveel me altijd als ik thuis zit. |
Ik vind het nog steeds heerlijk om te duimen... doe het (bijna) nooit meer maar je wordt er zooo rustig van :)
|
Citaat:
|
ik zing mee met Slipknot, Limp Bizkit ea.
ik zing ik doe dansjes ik kijk in alles waarin ik mijn eigen reflectie kan zien, narcisme ten top :o |
Ik zou graag meer geld uitgeven dan mijn lifestyle me toestaat. :mad:
Oh, en ik hou nog steeds van hockey&tennis, dat verwachten mensen ook niet bij mij. |
Ik ben een ontzettende geldwolf,en maak altijd lijstjes wat ik wil kopen en hoeveel dat kost.Toch maar eens werk gaan zoeken :|
|
Ik ben een fokking burgermannetje
|
Ik playback voor de spiegel
|
Forummen.
|
Ik luister naar DJ Madman.
|
Ik krijg een kick van dimmetjes inbouwen, strijken poepen met muziek aan (y)
|
Ik zou ook wel punk willen zijn. Met een hanekam die al weken niet gewassen is en smerige en gescheurde kleren en een fuckyou attitude. En dan op straat spugen en iedereen die vervelend doet een harde mep verkopen. (y) (y)
|
Citaat:
als ik aan het stofzuigen ben de muziek erboven uit laten komen en dan zo mee zingen en gitaren als mrs. doubtfire http://www.grudge-match.com/Images/doubtfire.gif |
godver wat haat ik robin williams :D
|
hij is echt zo cheesy beeh :mad:
oh ik praat vaak tegen mezelf en kijk teveel in de spiegel maar daar schaam ik me niet voor :confused: |
-ik speel GTA achter mijn Playstation
-ik luister soms daft punk :mad: :o |
daft punk is cool.
verder zet ik muziek aan onder het douchen, maar zo erg is dat niet. En als ik soms moet bezorgen op mijn werk ( op een brommertje weetjewel ) zing ik altijd. |
Citaat:
|
ik luister vaak foute liedjes zoals nu, ashleee (L) en dat past niet bij mijn lifestyle.
|
... ik doe gewoon zo goed als alles wat ik wel wil en als 't niet in me lifestyle past is 't jammer voor wie zich er wat van aan trekt ^-^
|
Citaat:
|
Ik duim als ik alleen ben 24/7.
Ik hou er soms van om er enorm kakkerig uit te zien. Ik luister naar musicalcd's. Ik ga op wintersport uit naar vreselijke kroegen en zoen daar met jongens die dennis heten en een oorbel hebben. Ik volg alles wat er te volgen valt, rozengeur en wodka lime, friends, gtst, will and grace, charmed, gillmore girls, as the world turnes, desperate houswives, everwoord, the oc, satc, etc. Ik kijk vaak tot 's nachts tv, en dan naar hele foute films op veronica. |
stiekem ben een enorme kluns en dat past totaaaal niet bij mn attitude :|
|
Citaat:
ook heb ik weleens wat narcistische en jaloerse trekjes en heel soms vertoon ik nogal sletterig gedrag na overmatig drankgebruik |
ik heb een froemel die me rustig houd en ik praat hele scènes in mezelf
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ehhh ik rijd paard en ik heb zelf een pony maar die is wel stoer stiekem want ze is wit en ze trapt en bijt en ze is 1.30 en ze heet marleen. Maar ik rijd al bijna 9 jaar paard en stiekem kan ik het dus best goed maar dat mag niemand weten.
en ik luister stiekem weleens naar mijn cd van the lion king, maar ik mag dat want ik ben in londen naar de voorstelling geweest. en oja ik zing soms weleens mee met mijn shakira-cd:D en ik maak weleens prut van slagroom, cacaopoeder en zuiker en meel en dat eet ik dan op, veel teveel suiker en ik zou niet weten wat het is maar het is net chocolademousse en het is heerlijk. en oja ik heb een hele foute vriend die niet bij mijn lifestyle past want hij houd van dj tiesto en hij draagt foute replaykleding. maar dat wordt weer gecompenseerd door mijn hiphophomie die naar lords of the underground luistert en phat pharms heeft en neger of legerkleding draagt. en oja hij is ook nog eens een neger. maar verder ben ik een foute wandelende debiel die momenteel met hotel california meezingt:( |
ik heb daar de dvd van hoor :o
|
ja ik luister naar happy hardcore en happy past bij mn lifestyle maar hardcore niet :confused:
|
Citaat:
|
en ik merk dat mijn duitse afkomst zich een weg naar buiten probeert te vreten want ik schrijf suiker met een z:(
|
Citaat:
|
Duimen.
|
Ik speel stiekem planetarion en myphppa, en dan ben ik GALAXY COMMANDER:(
|
Ik luister ook heel vaak foute liedjes en zing heel hard mee voor de spiegel, ik draag thuis slobberige truien en joggingsbroeken, ik kijk vaak oppervlakkerige programma's, ik trek vaak rare combi's aan en kijk hoe het staat.
|
Ik heb gisteren een Neopet achtergelaten in het asiel en toen ging ik bijna huilen, want Rampestampie zei nog 'don't leave to dieee' :(:( en god het voelde alsof ik mijn eigen kind langzaam aan het vermoorden was :(:( Maar ik wil van Wroekel een fiere strijder maken en een nummer één boekenlezer, ik heb geen NP voor een inactieve pet die wel eten nodig heeft en wilt spelen. Arme Wroek, helemaal alleen.
|
Citaat:
|
OMG, ik heb ook een neopet gehad. :o
|
ik snap niks van neopets, dus eigenlijk ben ik stiekem heel dom :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56. |