![]() |
Vele druppels vielen
op mijn al natte gezicht Druppels van pijn en verdriet maar jij was daar, Mijn licht Licht dat mijn tranen droogde als ik even niet meer kon Jij nam druppels van mij over waardoor ik overwon Nu ben jij zo'n druppel Vol met verdriet en pijn Alles wat jij voor me deed bleek enkel en alleen, Schijn Gaat over een 'vriendschap' waarvan ik me wel eens afvraag of dat het nog wel is |
Citaat:
Ik vind het niet echt een geweldig gedicht, je gevoel wel goed weergegeven, maar wel een beetje standaard. Die 1e strophe loopt niet zo goed, in vergelijking met de andere strophes. Geen gelijkmatig ritme. Ik heb evn wat veranderingetjes aangebracht:o Vele druppels vielen op mijn al natte gezicht Druppels van pijn en verdriet maar jij was daar, Mijn licht Licht dat mijn tranen droogde als ik even niet meer kon Jij nam druppels van mij over waardoor ik overwon Nu ben jij zo'n druppel Vol met verdriet en pijn Alles wat jij voor me deed bleek enkel en alleen, Schijn Ik vind die overgang van de 1e naar de 2e strophe mooi! liefsxxx Mariamne |
Dankjewel voor je reactie. Ik vind je wijzigingen inderdaad heel veel mooier.
Liefs Kimry |
Nog meer reacties?
*kimry hoopt dat dit niet onder 'bedelen' wordt bestaan* |
Citaat:
Ik vind hem nu stuk mooier, loopt wel goed, mooie inhoud (y) |
Dankjewel voor je reactie.
Ik vinnem inderdaad ook beter zo. Liefs Kimry |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43. |