![]() |
leuke dingen op "no-seks" momenten
Je kent het misschien wel, je bent met je vriend(in) op de verjaardag van je oma. Eigenlijk hebben jullie beide veel meer zin om samen seks te hebben. Maar dat kan natuurlijk niet in zo'n situatie. Wat doe je dan om zo'n situatie toch opwindend te maken?
Mijn vriendin en ik hebben wel eens bedacht om op zo'n moment geen ondergoed te dragen bijvoorbeeld. Of op de wc stiekem foto's van jezelf te maken (met de mobiel) en deze aan elkaar te laten zien. Weet er iemand nog meer van dit soort spannende dingen? |
Schaken.
|
Citaat:
|
Ik heb zelf een voorliefde voor kantklossen.
|
Kletsen met mijn oma en haar naakt visualiseren :bloos: (y)
|
Citaat:
Ts: Hoe kun je nu zin in seks hebben als je bij je oma bent? Dat vind ik zowiezo al vreemd. Stel seks met je oma voor, dan ben je zo afgekoeld en kun je weer neuken als je weer thuis bent (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
heh wat zijn we weer serieus. Waarom post je dingen op een forum als je niets te melden hebt?
Hebben jullie echt niets beters te doen? |
Citaat:
|
Citaat:
ik bedoel, dammen.... :bloos: |
De situatie die je beschrijft is natuurlijk ook wel een beetje vreemd :D Als je nou had gezegd een verjaardag van een goede vriend oid...
|
op de verjaardag van mijn oma (die ik niet meer heb) zou ik echt ab-so-luut geen zon hebben in seks, laat staan mijn vriend meenemen ( die ik ook niet heb)
|
Citaat:
|
Ga dan altijd naar de WC, urenlang schijten.
|
k'heb wel eens bij 'n repetitie toen ik koude voeten had die gewarmd aan z'n zaakie. Was wel grappig opzich, maar echt opwindend was het niet.
|
Citaat:
|
[QUOTE]verveeldevent
Moet ik nog meer zeggen? VERVEELDE "vent" Hij verveelde zich zo erg dat hij zulke verhalen uit zijn neus vist |
volwassen gedragen en thuis sex hebben...stelletje konijnen!
|
Citaat:
|
daarbij zeg je het al: No-sex momenten
maareh schaken is :bloos: of patience wooohoooo :bloos: :bloos: |
Schaken is trouwens ook leuk op yes seks momenten.
|
IK GA TEGEN OMA AANRIJDEN :p
|
Citaat:
|
Citaat:
en idd, gewoon thuis doen, des noots op je weg naar huis als je 't niet kan ophouden... Maar op dat moment beetje volwassen gedragen lijkt me. |
Oma's schoothondje eens flink nemen in de berging.
|
Ik neem m'n vriendje niet mee naar m'n oma :confused:
|
Ik vind het wel leuk om m'n vriend een beetje op te geilen als het eigenlijk niet kan. Ik weet niet of de verjaardag van oma daar nou geschikt voor is, maar als we bijv. op een verjaardag zijn vind ik t wel leuk om m op een bepaalde manier aan te kijken of in z'n oor te fluisteren dat ik zin in m heb. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vluggertje op oma's wc kan ook!
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat Vervelend... |
met je neefjes en nichtjes verstoppertje gaan spelen en je met z'n tweeën verstoppen op de zolder of een kamer die op slot kan. wedden dat het er gezellig gaat worden
verder heb ik de geilste sex (oke ietwat overdreven) bij mijn opa en oma in huis gehad. dus wat lopen julie allemaal te zeiken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik daht altijd dat dit forum serieus moest blijven... Maar met dit soort topics kan natuurlijk niet...
Ik vind het echt heel raar :o We gaan straks naar Oma dus we gaan zonderondergoed heen mochten we straks bokgeil zijn en we toch niets kunnen doen... best logische :| |
Ik heb wel eens sex gehad in een heel chique restaurant op het toilet met mijn toenmalige vriend, maar ik denk niet dat ik zoiets weer zou doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, heb nou niet ech bepaald behoefte aan sex alsik bij mijn oma op der verjaardag zit... :| |
wat een stelletje mietjes hier toch, als mijn vriendin er ook bij was zou ik mijn hele oma niet eens zien al stond ze recht voor me
|
Citaat:
|
ga je dan een foto van je pik make en die laat je dan aan haar zien? :eek: kom op nou dat is toch wel erg triest!
Soms doet mn vriendin wel s geen slipje aan :o supergeil trouwes (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uhm, voetjevrijen éél leuk
Maar ik zou toch voor het schaken gaan ! |
Wachten tot je hormonen gekalmeerd zijn!
Geloof me, over 10 jaar heb je echt geen zin meer in seks op je oma verjaardag ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18. |