![]() |
Birkenstock?
halloo lieve luitjes,
Zijn Birkenstock's nog wel hip? Ik vind ze superrelaxt, en overweeg om ze aan te schaffen, helaas is mijn neus op het gebied van hippe dingen allesbehalve een goede raadgever, waardoor mijn kast gevuld is met menig miskoop. Om dat dit keer te voorkomen vraag ik jullie mening.. HOT OR NOT?? BIRKENSTOCK SANDAAL |
LE-fucking-LIJK
|
Ja, ik heb ze ook! :)
Maar je mag ze alleen dragen met witte sportsokken, anders krijg je testikelexceem. Ook als meisje zijnde (n) |
ik vind ze ook super mooi ja.
|
Citaat:
|
hoe hip, stylish, cool of apart ze ook mogen gevonden worden, ik vind ze afschrikwekkend. :(
|
miles, ga er nou niet serieus op in :(
|
andy is ook niet alles.
|
Citaat:
|
ik vind ze snoezig en ik wil het liefst de gouden met bling want lelijke dingen passen in mijn lifestyle.
|
hoe 2004 :)
|
|
ik wil zag nepperds met een glitterananas bovenop (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Birkenstock is net iets te hip voor mij :( .
|
Citaat:
een vriendin vindt zichzelf vernieuwend hip ermee (n), maar die van haar zijn dan ook saai en voor oma's |
mijn moeder heeft hele lelijke birckenstocks waar ik wel eens op loop maar die zijn allesbehalve hip en ik draag ze ook alleen daar waar niemand het ziet
volgens mij zijn er inmiddels wel hele leuke modellen te koop, mijn kleine nichtje uit antwerpen had hele leuke witte met een soort bloemenprint |
Huisvrouwen, (Y).
|
ik vind ze lomp
|
:(
|
dieper kan je haast niet zakken (n)
|
Toch best wel een uitdaging om van dit soort dingen in combinatie met andere kleding iets hips van te maken. :)
|
Oh die dingen zijn echt té erg..
|
Neem dan teenslippers..ook niet bijster origineel wel veel, veeeeeeel leuker
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, leuk, vooral die rode klompjes zijn leuk, die wil ik:)
|
hihi ik wil die van heidi klum veel hipper jooh
|
Citaat:
|
Ik wil die dingen voor m'n werk, dan mag het want daar draagt iedereen stomme sandalen (y)
|
ik heb ze wel en ze zijn niet zo mooi
maar ze zitten supergoed en dat telt! |
Citaat:
nee eventjes niet ik heb niks meer tot maandag en dan heb ik engels en nl, makkie :o en das t laatste |
Citaat:
|
ik vind ze ontzettend lelijk, maar als jij ze leuk vindt moet je ze zeker kopen!
|
Citaat:
|
Mijn oma heeft ze omdat ze knobbels op dr tenen heeft en ze er in die schoenen geen last van heeft :|
|
Citaat:
|
ze zijn natuurlijk lelijk. Maar mijn afgeragde birkenstocks zitten nog steeds goed. Om en in huis is het wel ok.
|
Citaat:
En over die birkenstocks, dat bewijst maar weer dat een modevlaag zelfs de meest afschrikwekkende kledingstukken over de toonbank kan laten vliegen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb zwarte met 1 bandje, vorig jaar gekocht omdat het in parijs hot & happening was, ik draag ze niet zo vaak omdat ik ze eigenlijk een beetje lomp vind, maar ze zitten wel lekker dus ik gebruik ze als sloffen. |
die dingen zou ik pas dragen als ik 80 was ofzo :rolleyes:
|
|
Blll de brandnetelthee&Wageningen-versie van het witte Zweedse kamper-klompje :(
|
omg oma dingen
|
jeff wears birkenstocks
|
Citaat:
|
http://i4.photobucket.com/albums/y14...ivethegift.bmp
het gaat er toch helemaal niet om of het moooooi is! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12. |