![]() |
cellulites
ik vraag me af.. hoe krijg je cellulites weg, of waardoor word het minder?
is er een middeltje voor, of kan je er iets anders tegen doen? |
dat is toch een 'sinaasappelhuid'?
verder geen verstand van |
Gezond eten, veel water drinken, sporten (alhoewel zelf ultra slanke mensen dat hebben)
Of van die dure zalfjes smeren die 90% niet werken :) |
scrubben, wisseldouches en veel kiwi's eten
|
waarom kiwi's?
|
Waarom wil je het wegkrijgen...??
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik geloof niet zo in al die 'wondermiddeltjes' en ook kiwi's eten etc. lijkt me vrij nutteloos. |
Citaat:
Als je doelt op "de annorexia-look" ... dat vind IK dus NIET mooi :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Zoals al gezegd, zelfs heel slanke mensen hebben cellulitis en het is niet omdat je van je cellulitis afwilt dat je dunnere billen wilt ofzo. Ik heb verder maar 1 tip: echt veel water drinken, minstens 2 liter per dag, dat helpt echt, ik spreek uit ervaring... |
Cellulite (niet cellulitis, dat is een onderhuidse ontsteking) komt doordat sommige vetcellen 'voller' zitten dan andere vetcellen. Dat komt dan weer voornamelijk doordat de doorbloeding niet goed is, waardoor, wanneer je vet verbrandt, uit sommige cellen wel vet wordt meegenomen door het bloed en uit andere niet. Minder vet krijgen heeft weinig zin, dan zit er nog steeds vet; helemaal geen vet hebben is praktisch onmogelijk en érg ongezond.
Je moet dus gewoon de doorbloeding verbeteren :). Dat kan door de spieren te gebruiken die onder het vet zitten, door geen knellende kleding te dragen (strak mag wel als de stof soepel is), door de plaatsen waar het zit te masseren, door wisselbaden/douches (kun je goed combineren door te masseren met de douchestraal), en door niet te veel te zitten :P. Een tekort aan vitamine C maakt de wanden van de bloedvaten dunner, waardoor haarvaatjes kunnen scheuren of afsterven, en dan is de doorbloeding ook minder goed, vandaar de kiwi's. Een vochttekort verlaagt de bloeddruk, en dat is ook niet goed voor de doorbloeding, vandaar het water. Het heeft geen effect om een overschot aan vitamine C en water binnen te krijgen (kan ook geen kwaad). |
Citaat:
|
Citaat:
|
het schijnt dat koffie drinken ook slecht is, maar persoonlijk geloof ik er allemaal niet zo in.
|
Het schijnt dat Liposyne van Vichy echt helpt, Bij ons kun je dat bij de apotheek halen
|
Citaat:
Citaat:
Bovendien zijn al die cremes ontzettend duur. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wanneer er wordt gezegd 2 liter water per dag bijvoorbeeld he. Wordt dan écht water bedoeld of bijvoorbeeld ook light-dranken?
(Misschien domme vraag..maarja) |
ik weet niet wat er mee bedoeld wordt door degenen die het zeggen, maar in de praktijk maakt dat niet uit... fris, sap, thee, melk, etc bestaat allemaal voor minstens 95 % uit water
|
Citaat:
|
krijg je niet weg, je kan het een beetje verminderen door te sporten en gezond te eten enzo, maar je krijgt het echt niet weg.
Zelfs mijn 4 jarige neefje die echt heel dun is heel sinaasappelhuid... iedereen heeft het. |
Citaat:
Ik zelf vind het juist leuk als een meisje niet "perfect" is... Die kleine dingetjes, die eigenlijk helemaal geen fuck uitmaken vind ik mooi :) Zoals cellulite, klein buikje etc. Je kan dus niet zeggen dat iets mooi of niet mooi is, dat is een kwestie van smaak :) |
Wat écht helpt zijn formule 2 tabletten van herbalife
maar die zijn stervensduur, het is maar wat je er voor over hebt. |
gewoon meer sporten, gezonder eten en de vette hapjes laten staan, daardoor zal je vetpercentage afnemen (3% per 10 weken is gemiddeld)...effectiever dan de stomme zalfjes en afslankkuurtjes.
veel water veel fruit |
haha, ik vind het wel grappig dat al die meiden en vrouwen daar zo mee bezig zijn :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb wel op de binnekant van mijn bovenbenen kleine cirkelvorminge littekentjes, maar het zijn niet echt putjes. Ik heb altijd gedacht dat het littekens waren van de waterpokken, omdat ik toen behoorlijk heb lopen peuteren aan die wondjes. Hoe ziet cellulites er precies uit dan? Ik ben wel benieuwd of het nou cellulites is of littekens.
|
Citaat:
|
volgens mij krijg je dat niet weg.
|
Citaat:
Suiker is wel slecht, dat wordt omgezet in vet. En daar wordt cellulite eerder erger van dan beter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09. |