![]() |
Verschil oogpotlood & eyeliner
Hallo,
Weet iemand het verschil tussen oogpotlood en eyeliner en kan diegene dat ff goed uitleggen? Heb al wat gezocht maar vind niks. Thnx alvast! :) |
Citaat:
|
oogpotlood is een potlood eyeliner is vloeibaar :confused:
|
Eyeliner is met een kwastje en oogpotlood is met een potlood.
En potlood is er in meer kleurtjes dan liner, toch? En eyeliner is vloeibaar. En met de een heb je meer grip als de ander. :confused: |
Ohja en het ene woord is engels en het andere nederlands
|
en met eyeliner kan je harde strakke lijntjes maken, met potlood kan dat ook wel maar meestal veeg je dat een beetje uit.
|
eyeliner is een stuk scherper terwijl oogpotlood dikker is en er "slordiger" uitziet.
|
oogpotlood is mooier
|
http://www.lemormpi.com/images/EyeLiner.jpg
eyeliner http://www.celebritypicturesarchive....bardot-004.jpg oogpotlood idee |
dat ik hier 5 minuten van mn leven aan heb verspilt :(
|
dit soort topics zijn de reden dat ik steeds maar op Lifestyle blijf terugkomen (y)
|
love em both <3
|
Citaat:
Eyeliner is moeilijker aan te brengen vind ik altijd, maar blijft langer en beter zitten. Oogpotlood is simpel aan te brengen en hoeft niet te drogen, maar lekt altijd makkelijk uit (tenminste bij mij, bij anderen schijnt dat vaak enorm mee te vallen.) |
met eyeliner kan je de streepjes altijd wat dunner zetten dan met potlood vind ik, maar is maar net waar je het liefst en makkelijkst mee werkt denk ik.
|
kohl (L)
|
eyeliner gebruik je meestal boven je oog, bij je wimpers en oogpotlood voor om je hele oog (ten minste, ik doe dat)
|
ik vind een eyelinerpotlood het lekkerste trouwens, blijft zitten als een eyeliner maar tekent zoals met een kohlpotlood (L)
|
voor eyelines moet je een redelijk vaste grip hebben, om de lijn strak te krijgen, dat vergt wat oefenen.
oogpotlood is meestal wat makkelijker |
Citaat:
|
Eyeliner is het mooist boven het oog. Maar laat aub geen streep huid zien tussen je wimpers en je eyeliner, dat is zo lelijk. Als je dan nog een lijntje onder je oog wilt, gebruik je best een kohlpotlood, maar wrijf die dan wat uit want zo'n hard streng lijntje onder je oog flatteert meestal niet he.
|
Citaat:
|
bij de etos heb je hele fijne kohlpotlood, die zit in een plastic hulsje (goudkleurig) en je kan de kohl omhoog (eruit) draaien. je kan er goed mee tekenen en hij blijft lang zitten.
|
dunne uitschuifbare kohlpotloden zijn idd het fijnst
ik vind eyeliner zo snel ordinair staan, tenminste als iemand het verkeerd doet |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57. |