![]() |
CD samenstellen
Ik wil graag een cd samenstellen met echt topnummers van het type Hoobastank-the reason van vorig jaar en Daniel Powter-bad day van dit jaar. Wie kan mij helpen om met dit soort nummers?
|
kelly clarkson - since you been gone
|
Rompeprop - Pelikanelul
Dé meezinger van dit moment:o Rompeprop - Pelikanenlul Pelikaan- oeh oeh! (3x) Pelikanelul!!! Pelikaan- oeh oeh! (3x) Pelikanelul!!! Ik heb ‘m nooit gezien, maar toch moet ie echt bestaan, die dikke natte aderlul van een pelikaan! ’t Enige wat ik wel ken zien dat is z’n dikke zak, die hangt dan aan z’n kin, want daar past ie met gemak! Want als die dikke zak op de normale plaats zou zitte is er geen plek meer om kutte dicht te kitte! Ik heb het over kutte dus van vrouwtjespelikanen, Die naaie d’r vanalles in van zeewier tot bananen!- oeh! Máár wat mij, altijd is ontgaan… Is die dikke natte aderlul, van die pelikaan! Pelikaan- oeh oeh (3x) Pelikanelul!!! Pelikaan- oeh oeh (3x) Pelikanelul!!! |
Citaat:
K3 - Blub, ik ben een vis Britney Spears - Stronger 3 Doors Down - Here Without You Schnappi - Ich Bin Schnappi |
Misschien dat Incubus iets voor je is..?
|
the Unseen?
|
daniel bedingfield
en die kerel die idols won (niet jamhigh) |
|
Bedankt voor de reacties. Maar het is niet echt wat ik bedoel.
Want britney spears, kelly clarkson en Daniel Beddingfield, en artiesten van idols vindt ik meer meisjesmuziek. 'Te unseen' ken ik niet. En ik zoek echt bekende topnummers. Incubus ken ik ook wel maar dat is ook geen 'radio muziek'. Ik hoor dat nummer van Hoobastank en Daniel Powter vaker op de radio. En dat vrolijkt mij ook echt meer op. Het is wat algemener. Schnappi, K3 en dat pelikanenlied zit ik ook niet op te wachten. Sowieso niet op Nederlandstalig. Het enige nummer wat tot nu toe in de buurt is gekomen is dat nummer van 3 doors down dus. Maar ik dacht dat het nummer van Daniel Powter en Daniel Beddingfield wel op elkaar leken. Dat dat een bepaald genre was. Misschien snapt men nu wat precieser wat ik bedoel. Ik hoop op nog wat advies... |
JA koop anders sweet rockballads deel 18 ofzo
|
Citaat:
vette shit |
Citaat:
|
kent iemand het nummer van ben jelen ook? 'come on'! dat soort muziek bedoel ik ook in dit rijtje...
|
threshold - falling away
|
Keane ?
ligt wel dicht tegen dat genre vinnek edit: Coldplay, Sioen, Zornik, Novastar, Ozark Henry ... (mja, nogal wat Belgische groepen dus) O ja, iets van Anouk moet daar ook wel tussen kunnen denkek |
Dire Straits, is al wat ouder, maar is wel goed.
Sum 41, Green Day, Franz Ferdinand miss vind je dat ook wel wat. |
check Intwine eens, die hebben ook rustige nummers zoals You en Angel Eyes...
|
Citaat:
|
je kan live downloaden erg goede band! en misschien dat je five for fighting wat vind is niet zo bekend maar vooral de nummer superman, easy tonight en something about you zijn erg goed!
en silkstone is ook goed. |
...anders zet je gewoon leuke liedjes op die cd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hap ;)
|
feeling good- michael buble
michelle branche/vanessa carlton/nathalie imbruglia/maroon 5/keane/delta goodrem/krezip dying to live -edgar winter oasis die laatste single van duran duran Jamie Cullum Counting Crows Acda & de Munnk - heel soms Bon Jovi- Its my llife (acoustic) Anastacia - welcome to my truth (o.a.) Rooney Limp Bizkit - behind blue eyes |
Chain Of Strength - True Till Death is wel een optie.
|
feeling good van muse is beter;)!
|
The Futureheads - Decent Days And Nights. Hip nummertje (y)
Razorlight - Golden Touch. Soulwax - Any Minute Now. The Shins - Turn To Square. Ligt allemaal wel dicht bij elkaar qua soort muziek, maar zijn alle vier wel lekkere nummers van afgelopen jaar. |
Citaat:
|
slayer- reign in blood...mooie ballad (y)
|
Die slayer grappen hebben we nu weer gehad ja..
|
Einfach Klasse - Küchenstolz
misschien? |
Citaat:
|
Bodycount- Copkiller
NWA- Fuck the police |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00. |