![]() |
Hoe houd je je waterpijp(je) schoon?
Naja goed, ik heb dus vanochtend Salvia in mijn waterpijpje gerookt (2e keer dat er uberhaubt iets uit gerookt werd) en dat spul heeft m'n hele pijp vervuild... Rondom de plek waar het gaasje zit is 't erg smerig en boven de waterrand ook. Hij is van glas, dus 't is goed te zien. Ik heb de 2 aparte onderdelen al een paar uurtjes te week in heet water gezet maar dat hielp niet veel. Weet iemand of hier iets aan te doen is? 'T zal 't roken niet minder prettig maken lijkt me maar 't is niet erg mooi.
|
Je moet veel spoelen en dat gaasje met keukenpapier of een doekje (vochtig dus niet nat) afvergen en met een tandenborstel ofzow de rest poetsen..
|
glazen pijp afwassen met afwas middel (eerst in water laten staan een nacht )
een houten pijp blijft voor altijd vies, is nooit goed schoon te maken, klote zooi! |
als je waterpijp van glas is kun je hem gewoon in de afwasmachine doen
heel mooi |
ik tieft er altijd etherische olien( die shit wat een chille geur afgeeft...) van mijn ma doorheen...
die goedjes bevatten vage oplosmiddeltjes die al die kool en aanslag zo wegnemen werkt perfect.... |
Gaasje hoef je niet schoon te maken, dat vervang je toch gewoon na een tijdje, of zie ik het nou verkeerd??
|
Citaat:
|
staalwol & barbequeprikker (y)
werkt prima |
Citaat:
nou ik er eigenlijk over nadenk, ik heb mijnes nog nooit echt schoongemaakt en ik merk er geen zak van, maar nu staat hij al een tijdje in de kast omdat ik alleen aan het bouwen ben en dus de hele pijp niet nodig heb... :( |
je moet dus een prop staalwol pakken en die aan de kant prikken waar het handvat van de barbequeprikker zit, en dat bewegen door de binnenkant van de pijp.. gegarandeerd alle aanslag weg :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |