![]() |
grafische rekenmachine
Ik heb ergens gehoord dat je voor je examen ook formule's enzo in je grafische rekenmachine mag zetten.
Is dit zo? En zo ja, waar staat dit? Is dit niet gewoon spieken? |
je mag je grafische rekenmachine gebruiken, dus: mag je alle functies gebruiken.
één van die functies is dat je ermee kan spieken door dingetjes bij prgm te zetten (y) |
Natuurlijk mag dat, maar superveel heb je er niet aan hoor.
|
Nee idd. Zeker niet omdat je ook Wisforta erbij mag gebruiken en daar staat zo ongeveer alles in.
|
Precies, maar het kan wel soms ff handig zijn voor dingetjes die je soms vergeet ofzo.
|
Ja, ik heb er wel ingezet over die toetsing hypthesen, want daar snap ik nog steeds echt geen kloot van.
|
Ow das minder, ik heb er ook een beetje over hypothese in staan. Maar ik hoop dat ik het snap. Alleen kansen is nog steeds een ramp, op sommige oefen examens zijn de vragen supermakkelijk en bij andere weet ik echt niet wat ik moet doen.
|
Ja precies. Ga je allemaal moeilijk zitten doen met nCr enzo, kan je het gewoon door elkaar delen..
|
Citaat:
|
|
je mag ook in je GR in je programma's alles zetten wat je maar wilt.... Formules en de hele zooi tekste en uitleg enzo :D
|
Citaat:
|
nee idd niet sorry hoor ik snap jou niet
|
Citaat:
|
soo shit stelletje forumfreaks ik zie egt geen grote Gr forum maja goed zal wel ben niet zo'n forumslet
|
Citaat:
|
ow okee dang ik snap het al het staat nie bij vwo en ik kijk nie veder dan dat.... (y)
|
heb je best wel veel aan hoor...
ik heb sinds de 4e, elk NAT WIS SK proefwerk iets in me GR gezet... ook maandag bij SK , wat afkortingen van wat dingetjes die ik nie uit elkaar kan hale:p |
Ja het mag. (PUNT!)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58. |