![]() |
Po
wie heeft er info over het land kongo(D.R) en waarom het een 3e wereld(ontwikkelings)land is?
|
meneer grote bos misschien??? :p
|
|
I kdenk dat Zaïre misschien nog wel meer resultaten geeft. Of probeer "Kabila" (dictator daar) of z'n voorganger, wiens naam mij nu ontgaat.
|
Citaat:
en kabila (waar jij t over hebt) is al een tijdje dood. zijn zoon zit r nu maar vele congolezen menen dat ie nog eigenlijk te jong en onervaren is voor een dergelijke verantwoordelijke baan :o |
heben mensen nog meer info;)
|
...heeft iemand info waarom Democratisch Republiek Congo een ontwikkelings land is..?
|
Misschien dat je eerst ff uit moet gaan zoeken wat een land nou eigenlijk een ontwikkelingsland maakt.
|
Citaat:
1 blijvend gebrek aan de eerste levensbehoeften => armoe, nood, nooddruft ar·moe·de·grens (de ~ (v.)) 1 het minimale bedrag dat iem. als inkomen moet hebben om normaal te kunnen leven ar·moe·de·val (de ~ (m.)) 1 situatie waarbij meer inkomsten teniet worden gedaan door verlies van een uitkering :rolleyes: Voor de rest: Google, en dat kan je zelf ook. :nono: |
Citaat:
Ik denk niet dat seko is wie ik bedoelde, maar ik kom er wel ee keer achter. |
Citaat:
en de sites moesten wel in het Nederlands niet Democratic... maar Democratische... |
Je zou ook nog Belgisch Kongo kunnen proberen zo heeft het toch ook ooit geheten?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |