![]() |
hoe kan het [voetbal]
:confused: ik sta voor een raadsel
ik voetbal nu 2 jaar en het gaat alleen maar beter beter en beter. totdat, 1 training het ONMEUNIG mis ging, scheven ballen, niet hoog kunnen spelen, zelf geen simpele paasjes willen meer. hoe kan dat nou dat je van gewoon goed naar onmeunig slecht gaat :S in 1 keer PATS sloeg werkelijk nergens op. :s stres? of mja ik zou het me god niet weten |
Ik denk dat jij de enigste bent die daar een zinnig antwoord op geven kan. Of iemand anders die jou erg goed kent.
De doorsnee forummer dus niet. |
Probeer eens de juiste schoenen aan de juiste voeten te doen.
|
onmeunig...? :confused:
|
Citaat:
En iedereen heeft wel eens een off-day |
- slecht gegeten / gedronken ervoor?
- veel concentratie moeten gebruiiken met andere dingen? |
Ik heb het ook welles gehad, het ene moment raak je alles goed en gaat elke bal op doel, en dan ineens is het gevoel weg.
Bij mij hielp alsik mezelf niet dwong moeilijke ballen te geven maar het gewoon simpel te houden. Je moet jezelf niet gaan opdringen dat je de beslissende bal moet geven of het beslissende schot moet maken. Het seizoen is nu afgelopen neem ik aan, ga gewoon lekker ballen met je vrinende en lekker voetballe dan komt het gevoel van zelf terug. Ik zelf sta altijd midmid en had dus veel van mn passing en schoten, ik ging dan altijd emt eenv riend van mij die kepper was, gewoon een hele middag op goal knallen, dan komt het vanzelf... |
In Nijmegen noemen we dat het denneboom-effect.
|
Citaat:
|
geweldig die nostalgie
|
Zo zit denk ik alles in elkaar. Het is een golfbeweging met pieken en dalen. Als het heel goed gaat kan het daarna alleen maar slecht gaan en vice versa.
|
Citaat:
|
Smokkeloars kunt nig voetbal'n...
|
joah moar ich koan nu wah weer leer knallen.
ondertiteling: ja maar ik kan nu wel weer een bal spelen. :D tijdens het tournooi van gisteren ging alles weer goed |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou stoppen, dit komt nooit meer goed.
|
Citaat:
*zelfs captain vant team geworden (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Time will tell is de uitdrukking overigens. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36. |