![]() |
ipod vraagje..
Als ik op de site kijk van de ipod mini begin ik te twijfellen of er een net adapter wordt meegeleverd... Weet iemand hoe dit zit? En is die dan alleen op te laden via de usb poort :|
|
er wordt volgens mij geen netadapter meegeleverd, je laat m op via usb
|
Citaat:
|
denk dat ik ooit ergens gelezen heb dat die wel worden mee geleverd.
als je zeker wil zijn . even langs gaan in winkel die die verkoopt en vragen ... |
bij mijn iPod photo werd een USB kabel meegeleverd maar deze kan ik in een netadapter pluggen...volgens mij zit die ook bij iPod mini
|
een vriend van me had in elk geval geen usb->lichtnetadapter erbij, maar die kwam ook uit amerika, dus misschien is het hier anders? maar je kan m sowieso wel los kopen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij de nieuwere iPod mini's geloof ik geen netadapter... M'n zusje had die tenminste niet (had eerst een oude 4GB, nu een nieuwe 4GB met 18 uur batterij, ingeruild omdat de oude stuk was, en ze moest de adapter los bijkopen).
|
ok.. bedankt allemaal (y) Voorzover ik blij met het antwoord kan zijn..
|
Nou een vriend van me (T_om) heeft een ipod mini 4gb groen 3 maand geleden gekocht ofzo. En die gooit hem zo aan de muur. weet ik haast zeker.
Anders PM je hem ff. |
Je krijgt er geen adapter bij. Heb gister een Ipod mini gekocht en daar zat er geen bij :)
|
Citaat:
|
Brakke iPod's met hun minimale accesoires. Koop een iriver H10. Die heb je al voor zo'n € 220,-. Dan heb je meteen het volgende:
En natuurlijk niet te vergeten een kleurenscherm (met foto weergave) en de superieure geluidskwaliteit van iriver. |
ja helemaal mee eens, wie koopt er nou een ipod :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
7 maand terug :rolleyes: Boeie :p Ik heb idd een lichtnetadapter erbij: Stekker in het stopcontact, aan de andere kant het FireWire snoer (firewire in stekker, connector aan ipod). Over de 'nieuwe' iPod mini kan ik het echter niet zeggen :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Binnenkort krijg je bij
En ik durf bijna te wedden dat iTunes ooit betaalde software wordt als de populariteit van de iPod blijft groeien. |
de nieuwe versie heeft iid g1 adapter.... en kan je all1 via usb opladen.... maar dixons heeft nu een aanbieding.... een ipod mini (4GB) met dockingstation... 200 euro... dius overal opladen... is denk ik wel een id of....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Koop een usbhub voor een tientje, met externe voeding. Kan je hem daaraan opladen (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In theorie kan je ook hubs doorlussen, dus hub op hub op hub. Je moet dan alleen om en om een hub die externe voeding heeft, hebben. In het kort, haal een hub met externe voeding. Plug die in het stopcontact, en hang daar je iPod aan. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18. |