![]() |
[FILM] House of Wax
Iedereen kent wel de stelling "alle films waar 'house' in voorkomt zijn matige horror films".
Zo schijnt House of Wax (nie te verwarren met 'The Erotic House of Wax' ;)) ook een matige horrorfilm te zijn.. We mogen genieten hoe Paris Hilton haar hoofd gespiest wordt. Het verhaal is te cliche voor woorden.. Het standaard plot van: jonge mensen, busje, bos, verdwalen, opsplitsen op foute momenten, afgelegen huis. Om het nog cliche'er te maken, het is een remake uit de in 1953 verschenen film. Maar, het schijnt wel goed veel gore in te zitten. |
Ik wil Paris Hilton wel gespietst zien worden, maar verder lijkt het me echt een kutfilm.
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder waardeloos en oninteressant. Paris Hilton zien sterven is op zich een leuk idee, maar daar ga ik niet voor betalen. |
Lijkt me zo'n fijn vrijdagavond-niets-te-doen-film, zeg maar. Een vermakelijke film waar je lekker door heen kan kletsen en eten :P
|
Citaat:
House on hounted Hill, The Glass House, The last house on the Left, etcetc. |
Dat lijkt me een heerlijk vermakelijke film, lekker onderuit en het verstand op nul :) .
|
Het enige positieve aan die film lijkt mij het zien sterven van Paris Hilton, daar ook weer even van verlost. :D
|
Citaat:
En is trouwens best aardig. Verder zit er wel een kern van waarheid in. |
Citaat:
Vincent Price was geweldig in het orgineel. Andre De Toth's film waren meestal wel goed. Dit orgineel is zeker één van zijn betere films. Dus ik raad iedereen het orgineel aan. Laten we voor de rest onze koppen in het zand steken en net doen of er nooit een re-make van gemaakt is. Dus ga er niet naar toe, huur 'm niet, negeer 'm gewoon. |
Niet mijn genre. Hoewel leuke acteurs.
|
om even in te gaan op je stelling
House of Sand and Fog, heb ik wel leuke dingen over gehoord :) http://www.imdb.com/title/tt0315983/ ook wel goed cijfer op imdb house of wax lijkt me geen fuck aan overigens |
Citaat:
|
Ik wil deze film wel zien hoor. Volgens mij wel enorm voorspelbaar, maar wel vermakelijk.
Maar ik vind films die de meeste mensen slecht vinden toch vaak erg leuk... zal bij deze ook wel het geval zijn. Ik wacht toch tot ie op dvd uitkomt, dan huur ik em wel een keer. |
Was het origineel niet gemaakt voor van die 3D brilletjes? Ik herninner me nog een figuur in het begin die met zo'n balletje aan een batje naar de kijker tikt.
Ik weet niet welke versie dat was, maar dat was best een spannende nfilm. Mara nu moeten ze er weer een enorm bloederige zooi van maken. Bij die oude was dat geloof ik een stuk minder >_> |
Citaat:
|
ze hadden deze film ook in 3-d moeten maken, dat is weer iets nieuws, en dan had het dichter bij het orgineel gezeten wat ook wel leuk is en het zou mij in ieder geval nieuwschierig maken.
En het maakt het allemaal natuurlijk een stuk spannender, ik bedoel ik had zelfs hartkloppingen bij Hunny, I shrunk the audience ;) |
Citaat:
OT: House of Wax loop ik met een grote boog omheen. Alhoewel ik, net als velen hier, Paris Hilton wel dood wil zien gaan. |
Hehehe en Paris maar denken dat dit een goede zet voor haar populariteit is :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: totaal geen interesse. Behalve om de reden die hier al het vaakste genoemd is. Arme Hilton. |
ik heb al een film waarin paris hilton gespiest word :cool:
|
Citaat:
:) |
Citaat:
Film lijkt me niks nieuws, maar ik kan toch best wel genieten van slappe horrors(ok, boogeyman was té slap) Ga er niet voor naar de bios, maar zal hem zeker wel eens op dvd zien. |
Ik denk dat ie het over de seksfilm met Paris heeft :o
|
Citaat:
en lijkt me een bagger film |
Citaat:
Maar ik denk dat ik dan toch liever naar House of Wax kijk. Mager kreng aan de valium (n) |
Citaat:
|
Heb vandaag de lange trailer gezien, te cool :cool: .
|
Citaat:
Maar de stelling insinueert dat alleen horrorfilms meetellen. Immers, als er geen horror-element in de film zit, is het wat raar om de film een matige horrorfilm te noemen. |
mjah horror element had ik gemist, stelling klopt wel
ik durf te wedden dat house of sand and fog tegenvalt als horror |
Citaat:
|
Vanavond gezien...
Wat een p0epfilm. Ze hadden het beter "Cliché Of Wax" kunnen noemen, en waarom moest in hemelsnaam Paris Hilton meedoen :s (n) Volgens mij heeft het ook weinig meer met het origineel te maken, ik had constant het idee dat ik naar de Texas Chainsaw Massacre remake zat te kijken. Ook al zo slecht, en de verhaallijnen zijn af en toe vrijwel identiek. (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil wel betalen m Paris Hilton te zien sterven.
|
Ik heb geloof ik erotic house of wax wel eens gezien op sbs 6 ofzo. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wel leuk filmpje.
niet super, maar wel vermakelijk :) |
Citaat:
|
Citaat:
Hoeveel mensen willen nu alleen al Paris Hilton niet in haar ondergoed zien sterven of wat dan ook. Ik download die shit wel als ik hem wil zien, ze krijgt geen rode cent van mij. Maar als hij al slecht moet zijn, dan is het niet eens de bandbrete waard. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24. |