![]() |
ppp's
ik "heb last van" ppp's . Dat zijn kleine bultjes aan de rand van de eiekel, voor verduidelijking zijn er genoeg plaatjes op google te vinden onder "Pearly penile paupers". Wat ik mij afvroeg, en daarom hoort deze topic ook niet op gezondheid ; zou jij er, als vrouw zijnde dus, er een (groot) probleem mee hebben, als je vriend deze had? waar zou je nog wel en niet meer aan toe zijn?
(p.s.; ppp's zijn niet aanstekelijk, het is geen soa maar iets dat je kan krijgen rond de puberteit. Het schijnt vrij veel voor te komen.) |
Ondanks dat het geen soa is, zou ik toch echt een bevestiging van een dokter willen hebben voor dat ik zonder condoom dingen zou gaan doen.
Ik denk alleen dat ik nooit iemand die dit heeft, zonder condoom zou pijpen. Ik heb trouwens zo snel geen plaatjes via google kunnen vinden, dus dit is mijn mening aan de hand van jouw verhaal. succes ermee! |
Het is geen soa, dus inderdaad niet overdragelijk.
Sterker nog, het is niet eens een ziekte. Het zijn onschuldige, zeer kleine bultjes die bij een zeer hoog percentage van mannen gevonden wordt. klik Als ik het zo zie is het net zo onschuldig en natuurlijk als linkshandig zijn (ik roep maar een vergelijking). Ze zien er niet vies of 'ziek' uit, sterker nog, je voelt ze niet en als je niet beter weet zou je denken dat iedereen dit lichaamskenmerk bezit. Tot vandaag wist ik niet beter ;) PPP herken ik niet, maar de Sebaceous Prominence variant wel. hier staan nog wat gerelateerde posts/vragen. Magoed, nooit echt over nagedacht, nooit last van gehad, nooit commentaar op gehad dus na deze post ga ik er ook niet meer bij stilstaan. Bij mn appendix sta ik nl ook niet geregeld stil. Zonde van je tijd. |
ik heb wel bultjes onderaan mijn lummel, maar dat zijn talgkliertjes of zoiets
|
kunnen die dingen ook jeuken of doen ze pijn of enz.enz.enz?
|
Nâh , ze doen geen pijn, ze jeuken ook niet. hun functie is vocht opslaan, maar dat zie je niet van de buitenkant.
Meer reacties van de dames graag ~ |
Ik zou het niet echt erg vinden als hij me vantevoren voorbereid en er wat over verteld, anders zou ik wel schrikken denk ik. Maar ik denk als hij er gewoon uitleg over geeft dat ik er dan wel vrede mee heb.
|
Citaat:
|
Ik zou het echt niet erg vinden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als jij gewoon netjes uitlegt wat het is zullen ze er niet het grootste probleem van de wereld van maken. Misschien valt het ze de eerste keer zelf niet eens op (gebruik dan wel een condoom, want dan ben je achteraf wel goed bezig geweest mochten ze je niet geloven. |
participium perfecti passivi :D
|
Citaat:
|
Ik kan er echt geen probleem mee hebben. Ik heb zelfs altijd gedacht dat iedereen dit had.
|
Ik dacht ook dat iedereen dat had tot nu toe
|
Ik ook. :confused:
Nou ja, gratis genotsknobbeltjes :D |
euh..volgens mij heeft iedereen die?
|
Citaat:
:p |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
felix in hortum sedet |
Citaat:
pssst: jullie gaan offtopic ;) |
Citaat:
en daarmee geheel in de sfeer van dit subforum |
mja ligt eraan hoe onsmakelijk het eruit ziet....ik zou het eigenlijk niet weten...misc wel...i dont know
|
Vreemde aandoening? Misschien kan je maar beter naar de dokter gaan ofzo :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is latijn. Iupiter deus est :P allereerste zinnetje dat je leert :P |
Geen probleem. Gaat om de persoon, niet zozeer hoe zijn lul eruit ziet.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik moet in de supermarkt heel vaak met vmbosletjes werken die me dat tot vervelens toe vragen |
Citaat:
|
Citaat:
Daarnaast: The PPP took my baby away. |
Citaat:
hmm mijnes was *aeneas troianus est* :D |
maar, ontopic:
die puisjes.., nooit last van gehad, nooit vies gevonden, zou er niks om laten. |
Citaat:
|
aha dus dat is het... heb het dus ook, maar al voor ik voor het eerst sexueel actief was (duskon/kan geen soa zijn) ging er ook vanuit dat ze geen kwaad konden. maar geen van mijn vriendinnen heeft er problemen mee gehad....
|
Citaat:
|
Citaat:
was dat niet de kkk..!? |
Citaat:
|
Citaat:
|
touché
merci and thanks to all alhoewel dat eigenlijk hetzelfde is. welnu/welterusten. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:51. |