![]() |
ik maak me zorgen om mijn 14 jarige vriendin die al maanden vrijt zonder de pil
heej lieve mensen..
ik heb dringend tips nodig... na lang aandringen wil un vriendin van mij toch aan de pil, terwijl ze al maanden (6) onveilig heeft gevreeen.(alleen met condoom maar die zijn maar 30% veilig) ze wil best aan de pil maar weet niet waar je het kunt halen zonder dat je ouders erachter komen, en hoeveel het kost,.. en...haar moeder zoekt elke dag al haar spullen door.... tips gevraagd voor plekjes om de pil te verstoppen of andersoort pil alternatieven! lots of love... and i really need your help! kuss niki |
Heheheh, condooms zijn meer dan 90% veilig hoor ;)
Maar dan nog kan ze wel aan de pil, gewoon naar de dokter. Bestaat de Rutger stichting nog? Daar kon je volgens mij ook aan de pil komen... Euh, verstop het onder je bed of zo? Maar waarom zou ze niet gewoon met haar ouders praten? |
Als ge 14 zijt snap ik wel da ge ni ga beginnen van "mama, kheb al een half jaar seks (dus van haar 13,5 :eek: ), mag ik nu aan de pil?"....
Euhm, "pilverstopplekjes"...? Op school? In een kastje ofzo? (wij hebben toch zo'n kastjes op onze school)... Of ergens in de kleerkast? Of in een boek en dat boek op een schap... (of achter een boek)... Euhm... :confused: Als je ff nadenkt kan je echt de gekste plekjes verzinnen :) |
Citaat:
veiligheid condoom In theorie: 98% praktijk: 88% bron: http://www.sexwoordenboek.nl/anticon...eiligheid.html |
Citaat:
Laat je niks wijsmaken. |
rutgers stichting
verstop plek -> kluisje op school en in vakanties tja euhmm goede plek thuis zoeken. maar ik zou aandringen dat ze even met haar ouders praat. Ik vind het altijd zoŽn onzin als ouders tegen de pil zijn (bij mij zit trombose in de familie dus was ook probleem maar goed). Sex hebben ze toch wel, dan liever veilig. Desnoods zegt ze dat ze aan de pil wil omdat ze altijd zo veel last heeft als ze mentrueert en de pil helpt dat dat minder wordt. |
Citaat:
En verstopplekjes... FF denken (mijn moeder zocht ook altijd in mijn spullen, dus ik ken er wel iets van)... Inderdaad op school in je kasje. Als dat niet kan, wat dacht je van ze altijd bij je te hebben (in je broekzak of zoiets) en als je gaat slapen in je pyjama. En anders, heb je geen kastje dat op slot kan? Of achter je boeken... Jullie bedenken wel wat. |
Als je nog geen 16 bent, mag je officieel niet aan de pil zonder toestemming van je ouders, dus
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11. |