![]() |
Rookverbod in Wales
Citaat:
Nou, na Schotland dus waarschijnlijk binnenkort ook Wales. Wanneer volgt Engeland nou eens... VERZOEK: Laten we deze thread niet gaan gebruiken om elkaar virtueel de hersens in te slaan over roken vs. niet roken... |
Goede zaak.
Komt er nog een stelling? :) |
Ehh..... ik dacht, ik geef het nieuws gewoon even weer...
|
Daarvoor heeft men hier een leuk ideetje bedacht: HetTiswa topic :)
|
Slechte zaak: mensen hebben hetrecht op een ongezond leven
|
Beetje cross-linken he! :)
|
Citaat:
|
En ja hoor! Daar is-ie weer!
|
Roken verbieden of in elk geval aan banden leggen op semi-publieke plaatsen zoals bushaltes, stations, en dergelijke: prima. Roken in het algemeen in de openbare ruimte verbieden: achterlijk.
|
Roken in openbare ruimte verbieden, echt belachelijk :|
Mensen hebben recht om ongezond te leven als ze dat willen, als anderen er niet teveel last van hebben ---geen probleem moet t dan zijn ik denk (y) |
Citaat:
Er mag alleen maar ja en amen gebleeeeeeerd worden?? Moet iedereen kwijlen van jolijt, het eens met je zijn dat Wales een of andere idiote maatregel doorvoert, terwijl ook hun staatskas ervan goed gespekt wordt??? Tiswah topic, perfect voor dit soort neuzelarij. |
Lekker belangrijk.
|
Als je daar woont ben je wel mooi genaaid.
|
Ach, ik rook toch niet (regelmatig). :D :o
|
Citaat:
Citaat:
En ja, ik ben er blij mee. En misschien anderen niet. Nou, dat kan je dan laten weten... |
Weer eens de betutteling ten top. Ach, over een paar jaar is dat hele gedoe weer over en kan ik weer fijn van mij peukie genieten.
|
Citaat:
|
Nog steeds open :)
|
Tsja, wat valt erover te bespreken? Dat het wel/niet wenselijk is om roken in het hele openbare leven te verbieden?
hhendrix: je zegt zelf 'Dit was gewoon een melding van een NIEUWSFEIT.' Is het nog de bedoeling dat hier verder iets mee gebeurt? Want dit gaat niet echt de goede kant op natuurlijk, gezeik tussen rokers en niet-rokers hebben we al vaak genoeg gehad. |
Exact.
Tis gewoon een tiswa berichtje. Niets meer dan dat. |
Citaat:
|
Goh, yay.
Mensen worden onderdrukt blijkbaar. 'Tiswah. |
Citaat:
|
Nothing good will come of this.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57. |