![]() |
ik ben een gansta rapper
ik ben een ganster rapper en ik ben niet pluis
maar in me waggie heb ik meer in huis in jullie huizen spring ik van de buis ik rap en ik zing mn motto is blingbling 50cent is niks bij mij ik doe dit voor een appel en een ei ik ben niet te stuiten, niet te stoppen wat zeur je ik ben niet te kloppen vroeger speelde ik niet met poppen action man was mijn held door mn action imago heb ik nu veel geld ik zat nooit bij de zeeverkenners daarom heb ik nu geen speld een medaille was mooi geweest maar nu ben ik lauw en feest ik als een beest pak je koffers nu maar in want ik dis je met mijn lauwe zin zelfs snoop doggy dizzle komt niet naar mijn masterlijke fizzle mijn feesten rocken, maar luitjes krijgen waterpokken dat is niet eerlijk dat is niet fijn maar zo werkt een ganster rapper brein jullie hebben geen idee hoe bruut het is om mij te zijn jullie kunnen slechts dromen, maar jullie zullen er nooit komen want ik ben de hit en jullie zitten met tha shit jullie leven is altijd floppie die van een ganster rapper is altijd toppie jullie moeten weten ik laat me het kaas niet van het brood eten nu ga ik snel al mn rijke vrinden hangen aan de bel mijn rijke leven is net een spel |
Hey yo,
deze rap is absoluut niet pluis dus als je op tv komt, kom snel van de buis je klinkt als de zoveelste in een rij dat maakt menigeen hier niet blij komt op een dichtersforum met je neppe rijmelarij ach gut wat zie je pips, nu wordt je nog bleker witte negerinnen de gekste zeker je praat over hippe feesten en partijen leer eerst toch eens fatsoenlijk rijmelarijen mijn gotische grappen en grollen kunnen zelfs de grootste gangsters dollen dus ik wacht met smart op het slot op deze shit, en hou me in de gaten, mijn rhyms worden een hit. Fok dit. |
owja misschien nog ff aan toe moeten voegen
mijn oma wordt 80 en dees wilde ik speciaal optreden |
Citaat:
voor jou ding heb ik maar 1 woord... NEEEEEERD |
je oma schrikt zich een feestmuts van deze lage kwaliteit
dit doe je haar toch niet aan, ik hoop dat het je nu al spijt loop toch niet met al die dekselse doerakken mee hou je stijl alsjeblieft privé Hoezee. |
bravo voor dit magische brein
jou lijkt het wel wat om MC te zijn oma's bouncen op zijn steil moet je zien hoe ik zijn oma met mijn gangsterhiphop opdweil |
hehe,...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11. |