![]() |
game girls ?
Zijn er hier ook meiden die online games zoals cs spelen ?
Of die zeg maar een beetje verslaafd aan games zijn. Moet een beetje toegeven dat ik wat verslaafd ben aan MMORPG spellen. Heb nu van alles al een beetje gespeeld. Knight online Rose online runescape RYL momenteel Guild Wars CS (CS is en blijft me favo spel) Tantra online en nog veel meer om op te noemen maar die zijn mij even ontglipt op dit moment. Natuurlijk ook voor de boys (want die zijn waarschijnlijk in de meerderheid , hoe kan het ook anders in de game wereld) wat voor online games spelen jullie zoal. En wat is de meest favo online game wat er is ? SilverBlue |
heel simpel diablo 2 LoD
|
Op het moment ben ik redelijk verslaafd aan Puzzle Pirates
En ik heb volgens mij toch wel de meeste mmorpg gespeeld die er momenteel zijn |
*meldt zich*
Hoewel ik echt een hekel heb aan cs en niet echt een gamer ben. Ik speel nu wel bijna dagelijks World of Warcraft. Ik heb warcraft 3 en quake 3 een tijdje gespeeld. En een aantal spelletjes heb ik een paar keer gespeeld op lan-party's. Nou ja.. ik zou mezelf niet echt een gamer noemen maar ik game wel af en toe en tegenwoordig zelfs vrijwel dagelijks. :p (ik ben gewoon dik in denial) |
Citaat:
|
Ik speel eigenlijk nooit online games. Ik speel sowieso liever met consoles dan met de pc. En dan vooral platform games zoals Mario, race games, beat 'm up games (liefst 2D) en soms ook sport.
Maar ik ben er niet verslaafd aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn zusje speelt singstar :D.
Ik zelf speel geen online games, geen zin en tijd voor. |
woohoo runescape :D dat is gw de coolste game
|
Momenteel speel ik WoW, tot voorkort speelde ik altijd DAoC.
Ook natuurlijk Joint Ops online en PES 4 online, maar dat doe ik voor tussendoor. |
Diablo2: Lord of Destruction hiero.
Als mijn tentamens voorbij zijn (no 3 weken te gaan) ga ik over op WoW. Maar zit nog steeds in dubio met Guildwars :s |
Ik speel zo af en toe met een nogal fanatieke chick cs, jammer dat ze nooit zo goed zijn als hun mannelijke medespelers..
En mijn verloofde ownt in donkey kong country en def jam new york :cool: |
Ik speel zelf een variatie aan spellen maar ik zal maar eens een lijstje planten van de spellen die mij momenteel (online) het meeste aantrekken
- Counterstrike Source - World of Warcraft - LotR: Battle for Middle Earth - Half Life 2 DM/TDM/CTF |
mijn ex had vampire enzow en doom ofzow en half life 1 en 2
toen speelde ie hl2dm, da is wel kewl, speel ik zelf ook:D en dan iedereen beetje uitschelden voor n00b terwijl je dr zelf 1 bent:) ik vin dat ene landschap leuk waar je buiten bent met gebouw enzow, daar boven kun je campen, ik haat dat als anderen dat doen maar daar doe ik t wel:D ik kan wel overweg met rpg;) verder niet:bloos: |
Citaat:
Reverend: Het zusje van iemand die ik ken kan ongelooflijk goed cs spelen. Ik ben 2 keer op een lan party geweest waar zij ook was en ze was beter dan ongeveer 50% van de jongens daar.. die toch ook zeker niet slecht waren. |
gamende girls zijn sexy. (y)
Anyone want a date??? :D |
Citaat:
Date? Daar gaat m'n vriend niet blij mee zijn gok ik. :) |
Citaat:
Een goede vriendin van me speelt wel is heroes en might of magic en knights en merchants. Spelen we ook wel is samen als we bij haar thuis zijn. Verder ken ik niet echt meisjes die veel pc spellen spelen. Wel die mario-kart enzo leuk vinden en van mario smash brother op n64. Maarja dat is sowieso leuk omdat je dat sneller met vrienden speelt he. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken ook een zeer speciaal persoon waarmee ik Rose Online heb gedaan en geprobeerd om Command and Conquer te doen, maar helaas die werkte niet. Verder speelt ze ook nog Sims enzo, net als veel andere meisjes ;) Tegenwoordig is het niet zo gek meer dat meisjes gamen, vroeger was het echt voor 95% jongens die het deden en nu schijnen de meisjes een inhaalslag aan het maken te zijn :D
|
Ik speel niet echt online games, meer console.
Ik speel dan het meest RPG's of adventures. Als het maar een goed verhaal heeft en puzzels, dan vind ik het goed. Ben per definitie een super Zeldafan en speel op dit moment Golden Sun en Tales of Symphonia. |
inhaalslag, inhaalslag... dat impliceert weer dat ze ooit net zo veel als jongens zullen gamen.
|
Citaat:
|
Ik denk toch dat het grootste aandeel van de gamers jongens blijft, omdat het gamesaanbod voornamelijk toch uit shooters, RTS, beat 'em ups en sportgames bestaat. Misschien verandert dat wel als er meer meiden gamen, maar over het algemeen zijn dat niet echt genres die meiden leuk vinden, denk ik.
Zo krijg je dus een beetje een vicieuze cirkel in vraag en aanbod... |
Citaat:
|
Ik ben volgens mij dik verslaafd aan world of warcraft, speel het meestal toch wel een uurtje of 2 of langer per dag.
Jammer dat ik het niet elke dag kan spelen :D :p Nja je krijgt er goede exp bonus van dus zo erg is het nou ook weer niet :) |
k ben gameverslaafd :cool:
Heb vorige week mij aangemeld bij Runescape, wel grappig spel, weet alleen niet waar ik nu heen moet =\ :P Verder speel ik heel veel UT, Sims 2, Age of Empires 2 (can't wait totdat 3 uitkomt :)), NFSU 1 & 2, Quake 3, Warcraft 3, Starcraft, Diablo 2 etc. Maar door mij kuttige internetverbinding kan ik niet meer online gamen waar ik best heel erg van baal. :( Heeft denk ik iets met mn router te maken, maar ik heb géén idee hoe ik die instellingen moet veranderen enzo.. Schijnt dat ik er wachtwoorden voor nodig heb ofzo, maar die hebben wij dus niet. Mja, als het goed is komt er nog steeds zo'n man om nieuwe internetprovider te installeren enzo:P Ik weet alleen niet wanneer :s |
Citaat:
|
Citaat:
Zo was het bij de HCC en Game Expo, ga er nu ook nooit meer heen, ga wel liever Utrecht zelf in. Er komen wel meer vrouw vriendelijke games in, niet zoals vroeger, met Duke Nukem, vrouwen geld geven, lieten ze je de tieten zien, daarna kon je ze neer schieten of bevriezen en kapot stampen. Later kwam erin, als je dan vrouwen dood schoot, dat je 'bestraft' werd met vijanden die dan op kwamen dagen :|. Naja, veel vrouwelijke hoofdrolspeelsters :P, maar daar ligt het denk ik niet aan. Meiden hebben zich daar eens in verdiept, en zagen dat het meer was dan iemand die achter een pctje zat met een brilletje, puistjes en stonk, en 24/7 Ultima aan het spelen was of zo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En zo nu en dan ook wel 's world of warcraft / unreal tournament 2004 / Multi Theft Auto onder dwang van huisgenoten. |
counterstrike pwnt :p
en soms speel ik age of mythology |
Ik speel eigenlijk alleen maar Runescape (y)
Aangezien ik geen zin heb om maandelijks te moeten betalen of het spel te moeten kopen, vind ik dat het enige leuke gratis spel online. Ik heb wel andere gespeeld, maar nooit langer dan een half uur, omdat ik ze niet leuk vond. |
Citaat:
Heb je dan geen rescpet voor CS??? :D nee hoor geintje:P Ik speel zelf fanatiek CS, en als je mid/high bent, moet je eens kijken in: 193.138.204.82:27025 [NL] $.forc3s // $.Nations [PuBliC] en als je goed genoeg bent, mag je $.Nations joine, en als je errug goed bent misschien wel $.forc3s. Ik ben: $.Nations [E]xcalibur^ of gewoon [E]xcalibur^ kijk op: www.shadownations.tk voor meer info! |
Waarom speelt iedereen toch Runescape............?
|
Citaat:
Counter-Strike aan de macht!!! Samen met Online Soccer Manager en HabboHotel :bloos: |
Counter Strike is helemaal al kut.
Wel opvallend is dat Guild Wars veel door dames word gespeeld, mijn broer zei dat ook al op zijn opleiding. |
Citaat:
|
speel cs regelmatig
verder veel rpgs gespeeld (gameboy), heb ook een dsje |
Citaat:
Triest ja :P |
Ik speel al bijna een jaar FarCry online. En nog steeds zo verslaafd dat ik bijna elke avond speel. :o ;)
|
skull wtf... ik net die server ge-add, zit er gvd niemand op..
wat zijn jullie nou voor csers? :P t spel begint pas echt om 11 uur man! :P :cool: nah maar serieus... hou je server clean en pleur in godsnaam van die schijtmappen als boxwars eraf :nono: hou t bij de standaard dingen. dust +2, aztec, cbble, inferno etc... voor fun iets van scoutzknivez iceworld en aim map usp ofzo maar iig niet van die foute mappen zoals boxwars :p |
Citaat:
'Die jeugd van tegenwoordig!' |
Citaat:
|
Ik speel het liefst speel ik MMORPG's zoals:
Guildwars WoW Ragnarok Online Lionage 2 Rose Online Zit nog te twijfelen of ik City of Hero's ga spelen. |
Citaat:
|
en nog ff vraagje, wat is de site precies van Ragnarok Online?:bloos:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |