![]() |
Hoe heette die serie?
Wie kan mij helpen? Wie weet hoe die kinderserie heette met roze mannetjes (en vrouwtjes) met hele bolle snuiten. Ze hadden allemaal een t-shirt aan. En ze waren allemaal net niet hetzelfde, er was er een met hoorns en een neusring, een met ster als neus enz. Ze hadden vliegmobielen, rond met een stuur, en hele grote groene monsters als vijanden. Komt het iemand bekend voor? :confused:
|
ik weet wat je bedoelt... maar hoe het heette....volgens mij iets met star... :confused:
|
|
danke. Ik wist ook alleen dat star nog maar :P
|
Wow, da's lang geleden. :eek: Alleen die met de horens en die met dat donkerblauwe T-shirt herken ik.
Whoa. :D |
Hier nog meer foto's:
http://www.fi-donc.nl/artwork/starstreet/ Ik vraag me alleen af hoe de personages ook al weer heetten. :s |
jemig, waarom al die oude tekenfilms topic, wat ontzettend irritant
|
Gave serie was dat. In de intro werkte die roze slechterik altijd zo'n gigantische sandwich naar binnen, veel meer kan ik me er niet van herinneren.
|
Citaat:
Twas altijd zo cool! Ik ben fan :D |
Citaat:
|
Ik was er niet zo weg van geloof ik. Heb het iig niet vaak gezien.
|
wat erg, hier heb ik jaren naar gekeken, en ik kom er nu pas achter dat het om sterrenbeelden gaat :bloos:
maar was idd leuk, ik kan mij nog herinneren dat een keer de rivier stopte en die moesten ze weer laten lopen anders gingen ze allemaal dood of zo. Heel lang geleden, allemaal. Wel leuk om een keer die plaatjes en zo weer te zien ;) |
Ik wist het niet meer!
|
jemig dat is echt lang geleden. Nu ik die plaatjes zie herinner ik het me wel :)
|
Ja idd, maar ik snap niet dat dit het derde topic in twee weken is waar iemand dit vraagt. Lezen jullie altijd maar een topic ofzo?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wou het net zeggen, ik was er ook al op naar opzoek maari k kwam er vanzelf weer op:p
|
Citaat:
eigenlijk hebben we op die manier veel gemist, maar nu zie ik het wel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een idioten zijn jullie ook. Er waren toen dit topic werd geopend, 3 topics over oude tekenfilms.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Buiten dat snapte ik gewoon niet wat ze zei. Vandaar. Maar, Nanahara, waarom leg je niet even uit waarom wij niet mogen vragen naar oude tekenfilms die we vroeger keken en uit jeugdsentiment willen weten hoe ze ookweer heetten? Ik vermoed dat jijzelf ook niet zo verantwoord tv keek toen je klein was, hoor. |
Hierbij legt iedereen het bij. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
En verder houdt iedereen zn smoel (en blijft ontopic) over een reactie die ik op 28-05-2005 geplaatst heb, waar toenertijd 3 topics over oude tekenfilms op films en tv stonden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20. |