![]() |
Ik wilde je niet vertellen,
Ik wilde niet dat je het wist, Ik wilde je wel bellen, Maar niet zeggen wat er mist. Mijn tranen stromen maar, Was jij maar hier bij me, Met je armen om me heen, Ik wil liefde van je… Ik wilde je in je ogen kijken, Ik wilde je de waarheid zeggen, Maar ik wilde niet zielig lijken, Ik kon me er niet bij neerleggen. Mijn gevoel doet mij huilen, Ik verdrink in eenzaamheid, Ik heb liefde en warmte nodig, Dat is een vervelend feit… Kan je mij niet bellen, Je weet wat jij en ik voelen, Kan je mij asjeblieft vertellen, Wat onze onuitgesproken woorden bedoelen. Wil je me vertellen wat je voelt, Wil je me bellen en me zeggen, Dat je voelt, wat ik heb bedoelt, Zodat je vervolgens je armen, om me heen kan leggen… |
Karen...deze vind ik echt goed! En heel duidelijk ook.
Dat hij zo duidelijk, en krachtig, is, maakt hem zo goed. |
mwah. ik vind hem niet super. sorry!
|
ik vind persoonlijk dat je te vaak wil gebruikt....
misschien een keer anders neerzetten maar zo herhaald die me te vaak sorry |
Op zich vind ik 'm wel goed beginnen, loopt wel lekker die 1e strophe, maar die 2e strophe zwakt em meteen af. Vind ik niet goed lopen, ritme is er dan helemaal uit. 3e strophe loopt redelijk. in de 4e strophe vind ik de 1e en vooral die laatste zin niet mooi verwoord..ik zou er eerder neerzetten:
Mijn gevoel laat mij doen huilen ik verdrink in mijn eenzaamheid Ik heb jouw liefde en (jouw) warmte nodig .............................................................. De zin die je op de stippellijn hebt neergezet vink niet mooi en in een erg gedwongen rijm, zouk iets totaal anders neerzetten. 5e strophe en 6e strophe zijn wel weer oké, alleen een klein typfoutje in de 5e strophe... Wat me nog wel opviel was die wisselrijm...abab en abcb en de laatste strophe dan weer heel anders Excuse moi dak je gedicht heb lopen verbeteren en bekritiseren;) ik hoop dat je er wat mee kan.... liefs, mariamne |
Citaat:
|
Citaat:
xxxx |
kvind em wel heel mooi :)
way to go! (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48. |