![]() |
(rare) dingen VOOR je examen
hoihoi mensen...
je staat 's morgens op je kijkt op de klok en denkt ooooww ik moet nog zoveel uur tot me examen... wat doe jij in die tussentijd?? wat ik vandaag deed in die tussentijd?? laat ik het zo zeggen: sex samen voor het examen.... was een zeeeer goede tijdsbesteding....en minder stress gevend dan nog die laatste dingen doornemen en steeds op de klok kijken dus nog 1 x de vraag wat doe jij in de tussentijd? |
Ik doe gewoon het zelfde als wanneer ik gewoon naar school zou moeten gaan. Meestal is dat gewoon muziek luisteren ofzo.
|
In m'n bed liggen totdat het uiterste punt is bereikt, het punt dat ik moet gaan beginnen met rijden als een gek om nog op tijd te komen.
Dus eigenlijk niet anders dan anders.. :p |
Ik erger me kapot aan de bouwvakkers die voor mijn huis zeer veel lawaai aan het maken zijn.
|
Ik erger me aan de derdeklassers die net voor ons huis met hun geweldig hippe scootertjes met zelfingebouwde boxen naar 50-cent luisteren. :mad:
|
Wachten, muziek luisteren, veel brood eten, msn-en.
|
Dan ga ik nog ff leren... iig deze week zo btje het enige moment geweest dát ik leer. En voor de rest vooral muziek luisteren, msn-en en eten. :)
|
leren en msn
|
Records breken met patience
Echt niet normaal hoor. Normaal speel ik dat nooit, dan ineens uren achter elkaar. |
leren :eek: toch wel ja :o
|
Citaat:
|
Leren, fietsen, muziek luisteren, msn-en.
|
Hoe kun je nu nog leren, de meeste examens beginnen om negen uur? Ik sta een kwartiertje later op dan normaal, eet een boterham, fiets naar school, ga daar nog eens voor de zekerheid naar het toilet en dan is het al bekant tijd:)
Maar dat is allemaal niet zo raar:s En als ik 's middags examen heb, dan doe ik ook normale dingen, beetje leren, beetje computeren, beetje lezen... |
ik sta wel om de normale tijd op, dan lees ik nog een samenvatting ofzo, eten en naar school en daar nog wat kletsen en examen maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
khad het liever allemaal om 9 uur gehad, nu zit ik thuis alleen maar te niksen. |
Sta een kwartiertje eerder op als normaal (kwart voor zeven als ik half acht weg moet) dan gewoon de standaard dingen, douchen eten, lopen naar de bus en in de metro lees ik meestal nog eventjes een samenvatting door :) dan staan twee klasgenoten op me te wachten, bespreken we nog even de lastige dingen als we naar school lopen.
Niets aparts dus :o |
Ik lig in bed, sta op, denk dat ik nog even ga leren, maar dan ga ik msn'en, sms'en, bellen en op andere manieren communiceren met mensen
Citaat:
|
Neuken
|
ik ben meestal net op tijd
|
Slapen.. en als ik 's middags examen heb, ga ik btje chillen, tv kijken enzo.. Misschien wat leren, maar dan niet het vak dat ik straks heb, daar word ik onzeker van :)
|
Ik sta om ongeveer 7 uur op, ga heel uitgebreid ontbijten en blader nog wat samenvattingen door. Dat doe ik niet om echt te leren, maar als ik even wat lees, komt het allemaal weer terug. (ik heb een vrij kortetermijngeheugen :o )
|
bij mij beginnen d emeeste examens om half 2 pas :S!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sex met mezelf, heel goed voor stresskippen als ik(y)
lekker uitgebreid ontbijten nog even de examenstof doorbladeren lang douchen en jammie douchegel gebruiken extra smeerseltjes op, bodylotion, antitranspirant deo :D het laatste uur besteden aan om de 10 minuten naar de wc rennen, kettingroken en nog een keer haastig de stof doorbladeren die ik dan eigenlijk toch niet in me opneem. half uur vantevoren naar school daar vriendjes en vriendinnetjes opzoeken om mee te roken en mee te kletsen |
Citaat:
en voor de rest heb ik deze ochtend iets heel raars gedaan: begonnen met leren voor wiskunde, om tien minuten later weer te stoppen, omdat 5 boeken leren in 2 uur toch niet gaat en ik een 1,3 mocht halen... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13. |