![]() |
warm weer
draag jij met warm weer korte broeken als man zijnde of als vrouw zijnde hotpants? En doe je ook aan sandalen en slippers?
vandaag droeg ik teenslippers, een onderhemd en driekwartsbroek. En morgen trek ik ook zoiets naar mijn werk.. ik moet er echt niet aan denken om met dit weer met overhemd aan te moeten lopen |
T-shirt en lange broek, thuis maar een korte broek aangedaan (afgeknipte legerbroek) en kisten natuurlijk, slippers etc doen we uiteraard niet aan.
|
ja ik draag hotpants en slippers, maar niet naar school ofzo. alleen thuis, op vakantie of naar het winkelcentrum.
|
Als ik morgen optijd uit m'n bed ben en genoeg tijd heb om m'n benen te epileren, dan wordt het een rok-achtig-iets. Mocht dit niet het geval zijn, dan een lange (linnen?)broek..
Vandaag zag ik enkele mensen in dikke truien lopen, oogde erg onaangenaam (n) |
Ik heb deze week ook weer black metal scenepoints gescoord, door ondanks het warme weer stug door te heerschen in mijn leren jas.
|
afgeknipte spijkerbroeken of gewoon normale en shirts.
(ohja, en ik heb inmiddels ook al een Immortal hemd :o mn favoriete artikel voor in de zomer, en nog wit ook!) Soms ook de korte vele kleuren houdende surfachtige kortebroeken. Aan mn voeten nog altijd gewoon schoenen |
Citaat:
|
een hempje, driekwartbroek of rokje
in hotpants zul je me niet zo snel zien en met teenslippers ook niet |
T-shirt en een short...ideaal voor te leren :mad: .
Moest ik nu weggaan zou ik gewoon een jeans met shirt aandoen of een linnen broek. In mijn voeten draag ik gewoon schoenen, ik heb nog geen teenslippers want ik heb lelijke tenen :) |
Ik draag veel jurkjes. Voor hotpants moet je een mooie kont hebben dus die durf ik niet aan, en korte broeken vind ik lelijk.
|
Niets bijzonders, ik wacht wel tot het echt heet wordt. Vandaag: spijkerbroek en een zwart shirt met lange mouwen.
|
Aan mijn voeten wel teenslippers in de zomer, als ik in Turkije of Kreta zit en ik moet culturele dingen doen dan zelfs Teva's. Mijn vakantiebaantje van vorige jaren mocht ik gewoon uitvoeren in zwembroek en op blote voeten, dus ideaal. Overdag loop ik veel in surfshorts of linnen broeken en een polo
|
ik draag rokjes en teenslippers (y)
|
Citaat:
hotpants vind ik niet mooi, korte broeken zijn burgerlijk, maar ik draag wel korte rokjes/jurkjes in de zomer. of gewoon een linnen/fladder broek en ik heb 1 3/4 broek, en ik wil nog een strakke 3/4 broek. |
Rokjes, slippers, sneakers, shirtjes, hemdjes.
Volgende week naar de stad en ik wil een ontzettend schattig jurkje scoren en nieuwe schoenen. Lekker luchtige :p |
Buiten draag ik wel rokjes, tshirts, hemdjes en soms slippers. Binnen wel hotpants. Ik wil ook jurkjes, maar ik kan geen leuke vinden. Waarschijnlijk gaat het toch later weer regenen . (n)
|
Nee, ik draag gewoon lange broeken. Vooral omdat ik toch het merendeel van de dag binnen zit (studeren voor tentamens)... in de zomermaanden als ik vrij heb, wordt de korte broek wel weer tevoorschijn gehaald. :)
|
huu ik loop al drie dagen in een hotpants
wordt trouwens ook weer helemaal in ik heb een witte een zwarte en een bbruine ik ehb ook een bruine korte broek, maar die is alleen leuk met laarzen dus dan heb je dr nog niets aan. |
ik heb tienmiljoen rokjes maar ik doe ze nooit buiten aan omdat ik geen leuke schoenen erbij heb en alleen lelijke slippers.
dus. maar ik heb nu wel een rokje aan. :confused: |
ik heb niet het juiste onderlichaam voor hotpants(n) :(
dus het is of rokjes of jurkjes of een korte broek zo af en toe. |
Vandaag droeg ik een shirtje met korte mouwen en een linnen rok tot de knie.
|
korte rokjes of juist tot op de knie lekker schattig
en hemdjes met kant en slippers |
jurkjes, rokjes of gewoon lange broeken met een hemdje
|
rokjes tot knie hoogte of er net over, drie kwart broeken of gewoon lang en dan met een luchtig topje erop. Oja en gewoon gympjes of iets dergelijks.
|
Hotpants (y)
Rokjes (y) Sandalen (n) Slippers (n) |
heb een legerbroek die ik op kan rollen tot korte broek
|
Citaat:
|
Citaat:
ik liep vroger ook in de zomer met dikke truien, ik hou er niet avn om mezelf bloot te geven. :( |
Ik heb wat met rokken dit jaar.
Maar hotpants voldoen ook nog steeds. Slippers aan, t-shirtje erop of gewoon bikinitop. |
Teenslippers, ja heerlijk. Zou er het liefst het hele jaar op lopen, mja is ook zoiets in de winter. Korte broeken nee, driekwartbroeken wel. En rokjes en jurkjes, lekker luchtig.
|
teenslippers, rokjes, jurkjes&flodderige broeken.
|
rokjes driekwartsbroeken en in de tuin een walgelijk kort broekje.
en ik heb geen open schoenen dus dat is lekker warm, maar eigenlijk kom ik gewoon niet buiten met dit weer. :) |
ik heb een hekel aan korte broeken & hotpants.
rokjes, 3/4 broeken en teenslippers (y) of gewoon een lange broek. |
Citaat:
|
|
Citaat:
Gisteren droeg ik een lange witte broek met t-shirt en dat was lekker fris (y) . Ik moet me nog eens dringend 3kwartsbroeken gaan halen. |
Citaat:
|
Ik draag een linnenbroek, alleen wel een zwarte :| dus dat slaat eigenlijk nergens op. Verder gewoon hemdjes enzo en ik wil een rok over de knie, maar ja... dan moet ik wel eerst een mooie vinden.
En ik loop op blote voeten in de tuin of op mijn hete teenslippers^^, maar eigenlijk vind ik ze niet lekker lopen en moet ik er nog aan wennen, maar goed. |
|
Linnen is zo goor :mad: (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
OF GEBROKEN WIT (n) (n)
|
Citaat: