![]() |
strand
ben je deze zomer al naar het strand geweest? Welk strand vind je het leukst? En welke strandtent vind je het leukst? Of ga je ook wel eens naar het stadsstrand?
Mijn favoriete strand was bloemendaal tot twee jaar geleden en ik daar vond ik de republiek leuk, maar bloemendaal is niet meer leuk en ik heb nog geen nieuwe favo strandtent. Dit jaar ga ik naar het nieuwe stadsstrand van amsterdam: strandwest. Best leuk, een echte aanrader.. |
In Zuid-Limburg hebben we geen strand.
|
ik ga nooit naar het stadsstrand want ik woon in zeeland, maar vanaf augustus niet meer. vandaag ben ik naar ritthem geweest (ring a bell, crook?), maar ik ga het liefst naar zoutelande, vlissingen of domburg.
|
ik heb liever een strand in een tropsich land, parelwit zand en palmbomen.
|
Ik ben al geweest, een strand incl. drijfzand...
...paar weken terug, toen het nog hard waaide :cool: (10 jaar terug)geen sneeuw? gooien we toch met zandballen! (nu)geen sneeuw? zandstrom dan :cool: (uhm, je hebt dus een deel drijfzanf ergens, en ook zand dat stuift, ter verduidelijking, anders dan uhm... :D ) |
Citaat:
wat niet iedereen in overvloed heeft. tevens heb ik liever 200 cd's dan een 2000 euro vakantie |
Ik ga het liefst naar ritthem ofzo, iig een strand waar mn hond mee mag :o
Zijn zat stranden hier in de buurt (zeeland) dus hoef niet naar een stadsstrand |
Ik heb een eigen strand. Genoeg feestjes dit jaar.
|
Ik ben dit seizoen nog niet geweest, maar ik ga het liefst naar Scheveningen
|
Ik ga morgen naar Kijkduin :cool: .
|
Ik ga vandaag naar t strand! Ik weet nog niet welke t gaat worden, ik denk Zandvoort of Schevenigen. Vorige zomer ben ik met een vriend een aantal dagen naar Bloemendaal geweest en daar was wel een leuke strandtent maar ik ben vergeten hoe die heette.
Hier in twente kennen we nog geen standsstranden, maar we hebben wel het Hulsbeek waar zich in de zomer dagelijks een agglomeratie van Lonsdalejeugd vormt. |
nou ik ga vandaag wel zemmen, maar ikga niet naar zee, gewoon een meer hier in arnhem.
en mn rug is alweer verbrand van een beetje zon gister :mad: |
Ik woon 200 kilometer van een strand af :|, behalve van die onnatuurlijke stranden aan een zwembad ofzo maar dat is niet leuk. Als ik op vakantie ben lig toch meestal aan het zwemband want zand is heet en irritant.
|
M'n ouders wonen aan het water dus hier lig ik gewoon in de hangmat en duik ik er af en toe in. In delft pak ik nog wel eens lijn 1 naar scheveningen. (Wel erg druk trouwens :|) Favoriete strandtent heb ik daar niet.
|
Schoorl is mijn favoriete strand wanneer ik bij mijn ouders ben en het strand van Castricum/Bakkum mijn favoriet wanneer ik thuis ben. Nog niet heen geweest dit jaar, maar plannen genoeg voor de komende tijd.
|
Ik haat zand. Want het zit overal en het plakt. Maar wij hebben hier "buiten de water poort", dat is zeg maar een soort van stadspark aan het water met grasvelden enshit. Daar zit ik wel heel vaak.
|
ik ben nog niet naar het strand geweest. Wel van plan om vandaag te gaan. Heb geen favo strandtent, want die hoef je hier in Den Haag niet op te zoeken. Veel te druk.
|
scheveningen dichtbij.
|
Ik woon 15 minuten fietsen van het strand maar ga er nooit heen. Ik ben namelijk het strand van Terschelling gewend dat met eb meer dan een kilometer breed is dus dan zie je dat reepje zand in Zandvoort meteen als een modderstrook. Ik ga altijd naar het duinmeertje dat nog dichterbij is :cool:
|
Het is nog geen zomer :rolleyes:
|
ik haat het strand
|
Ik vind het strand alleen leuk als het er rustig is en koud. Of strandfeestjes en kampvuren.
Overdag liggen bakken op het strand vind ik de ultieme walgelijkheid. Lekker tussen de hondedrollen en de jankende kindjes liggen jeeeej. |
Ik hou niet zo van strandtenten,maar woodstock in bloemendaal is af en toe wel leuk.Ze zijn alleen tieten duur (n)
|
een strand zonder mensen is wel ok :)
|
Naar een klein rijnstrandje geweest gister voor het fitnessen.
Strand <3 |
Strand :mad: :mad: :mad:
|
Ik ga morgen voor het eerst sinds jaren naar het strand, en dan nemen we een fles Albert Heyn cola light mee :)
|
ik ben dit nog niet naar het strand geweest geen tijd gehad :( heb (nog) geen favoriete strand tja zolang het bereikbaar is wil ik overal wel heen (y)
|
't Wed! Voor de mensen uit omg. Haarlem!
En voor de rest is Woodstock in Bloemendaal ook leuk. 't Wed om 2 uur snachts is trouwens niet geinig.. Schijte donker, dus je kan best wel hard tegen een paaltje oplopen :(. |
Naar het strand gaan is kut want:
Citaat:
Citaat:
|
Ik doe niet aan strand. En wat de phock is een stadsstrand, uberhaupt? :|
|
Wij in het beschaafde land hebben het Noorderplantsoen. Dan heb je geen strand meer nodig.
|
Citaat:
En ik hou niet van het strand (n) |
Ik hou niet van het strand, veel te saai om uren lang te liggen... Niets te doen.. In de hitte... Zwemmen is dan wel geinig, maar dat verveelt ook nogal snel.
Maar als ik ga, dan naar Ter Heijde of Monster. Is maar 20 minuutjes fietsen, dus dat is het makkelijkste. |
Ik ben één keer naar Scheveningen geweest, maar toen was het weer nog niet zo als nu. Nu heb ik helemaal geen tijd om naar het strand te gaan. Ik ben wel veel op het stadsstrand (www.strandaandemaas.nl) in Rotterdam te vinden, al is het maar omdat mijn stage daar workshops geeft voor kinderen en ik dat ook af en toe moet doen. Ik hou wel van het strand, maar in NL wat minder.
|
Citaat:
|
ik ben dit jaar al naar het strand geweest, maar het was niet echt strand weer (regen en wind) en het was ook geen écht strand, maar het strand van de maasvlakte...
|
ik vind het strand cool alleen is het te ver weg en heb ik te weinig tijd om er helemaal heen te gaan, en wil ik dan wel dat het hard waait en er weinig mensen zijn
|
Strand in Nederland vind ik stom en vies , dus ik kom er niet graag.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jottum, een stadsstrand
http://www.strandaandemaas.nl/files/...2_Strand30.JPG met 40 man op 10 m² zitten. @freakjuh: welk strand ga jij dan? ik ga al sinds me geboorte naar strand en ben nog NOOIT 1 hondendrol tegen gekomen op strand. En op strand kun je je altijd wel vermaken, neem een balletje mee, en ga een balletje trappen ofzo. Het enige nadeel zijn de strandtenten, flesje water= 2.50 / 3.00 euro |
ik weiger om naar het strand te gaan, ik ben dan ook al 7 jaar niet geweest.
|
Citaat:
|
Scheveningen 's weekends Kijkduin bijna dagelijks :D
Enne strandtenten zijn wel leuk maar breng liever mn eigen g00dies mee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gelukkig zijn er in Zeeland wel een hoop stranden waar weinig toeristen en hondedrollen liggen. :o
|
ik ben al een aantal keer naar t strand geweest dit jaar. woon nu relatief dicht bij scheveningen dus daar zal ik wel veel zijn dit jaar. verder was ik vrijdag in zandvoort en toen heb ik in de ijskoude zee gezwommen. ik hou super erg van het strand en ook van touwhaar na het zwemmen in de zee. het fijnste strand is natuurlijk op terschelling.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |