![]() |
breast grow
Ik was vandaag in een drogisterij, waar ze 'breast grow' of zoiets verkopen. Het schijnt niet schadelijk voor je te zijn, omdat het een natuurlijk product is. Het is de bedoeling dat je het 6-8 maanden slikt. De eerste maand geloof ik 2 per dag, en daarna moet je 5 per dag slikken. Een doosje met 160 pillen kost 60 euro. Kent iemand dit product? Het is dan wel weer zo, dat als je er mee stopt dat het dan langzamerhand weer afneemt, de grote. Het schijnt dat je ongeveer een cupmaat meer gaat krijgen.
Ik heb zelf erg kleine borsten en het lijkt me op zich wel de moeite waard het te proberen. Het gaat me alleen wel veel geld kosten, en het klinkt zo raar en ongezond: 5 pillen per dag slikken. Maar de vrouw van de drogisterij verzekerde mij ervan dat het onschadelijk is voor het menselijk lichaam, omdat het dus een natuurlijk product is. Iemand ervaring mee? Of van horen en zeggen? |
nooit van gehoord. maar gewoon proberen toch, niet geschoten is altijd mis
|
zoiets heb je ook om je lul te laten groeien toch?
Hoe werkt het eigenlijk? |
Citaat:
|
Citaat:
Spul dus waardoor je lul ook in slappe toestand groter wordt... oftewel: je lul groeit! :eek: |
Citaat:
|
En na die tijd worden ze gewoon weer hetzelfde als van tevoren? Dan zou ik het niet doen.. want 60 euro is veel geld en als je niet eens zeker weet of het werkt en als het al werkt je er niks aan hebt voor langere termijn, dan is het toch best zonde.
|
Lijkt mij zéér sterk dat dat helpt. Je borsten groeien onder invloed van hormonen, de grootte is erfelijk bepaald. Een paar pilletjes met 'natuurlijke producten' kunnen hier weinig aan veranderen lijkt me.
|
Let wel: natuurlijke producten kunnen ook schadelijk zijn!!
Bijvoorbeeld vingerhoedskruid is een plant, maar bevat de giftige stoffen digitoxine en digitaline, en kan na inname gevoelloosheid, braken, hartstoornissen en zelfs dood veroorzaken! Dat het natuurlijke stoffen zijn is dus écht geen vrijbrief dat het ongevaarlijk en geen kwaad kan. |
cafeine, aspirine, opium, heroine, blauwzuur, slangengif... allemaal 100 % natuurlijk.
Daarbij kunnen dergelijke pilletjes alleen werken als ze hormonen bevatten. Dat kan natuurlijk, want hormonen kun je óók op natuurlijke wijze winnen, maar het lijkt me niet waarschijnlijk. Doe gewoon een mooie voorgevormde beha aan en train eventueel je borstspier zodat je borsten meer naar voren komen te liggen :). En accepteer dingen. Kleine borsten kunnen ook best mooi zijn. |
Citaat:
aspirine ----> wilgenbast opium ------> klaproos blauwzuur --> amandelen & orchideeen |
Als ze zeggen dat het niet schadelijk is 'omdat' het natuurlijke producten bevat lijkt dat me reden genoeg het niet te kopen.
|
Ik vroeg niet naar jullie mening, ik zou zelf op een topic als deze ook negatief reageren.
Ik ben juist benieuwd of jullie ook ervaring hiermee hebben, of iemand kennen die dat heeft. Het klinkt namelijk ook niet echt heel erg betrouwbaar, maar stel dat iemand van het forum het al eens geprobeerd heeft? |
Als het echt zou werken zou het waarschijnlijk wel bekender zijn en zouden mensen geen pijnlijke borstvergrotingen ondergaan.
|
Misschien werkt het voor 1 cm maar het is schadelijk voor je. Eerlijk gezegd vind ik het een beetje triest als jij echt 5 pillen per dag wil slikken (zonder dat het door een arts is voorgeschreven, en zonder dat jij weet wat er precies inzit, en welke effecten dat heeft), alleen maar omdat je grotere tieten wilt.
|
Ik heb er geen ervaring mee en ik ben ook niet van plan dat spul te gaan gebruiken.
Het idee dat je zo veel pillen per dag moet slikken, staat me al aan. Dat het een 'natuurlijk' product is, zegt weinig over schadelijkheid (zie eerdere posts). € 60 aan troep ga ik niet uitgeven. Je weet niet eens wat je binnenkrijgt, hoe jouw lichaam daarop gaat reageren. |
miss dat massage ofzo ook werkt ja ( betere doorbloeding)
owja ik kan heel goed masseren :evil: |
dat had georgina verbaan toch gebruikt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou het niet doen. Sowieso eerst eens checken wat erin zit! Het lijkt me nl echt totaal niet goed voor je. Op wat voor manier zal het ervoor zorgen dat je borsten groter worden? Probeer dat eerst uit te vinden. En dan nogmaals: niet doen, het is vast niet goed voor je!
Dat je erover nadenkt begrijp ik heel goed. Het klinkt natuurlijk heel relaxt, zo'n wondermiddel waarvan alléén je borsten groter worden.. maar volgens mij is zoiets te mooi om waar te zijn, en als het waar is is het niet goed voor je. |
Ik zou het niet doen. Zometeen krijg je net zulke grote tepels als Georgina, dat ziet er echt NIET uit!
|
Citaat:
Ik zou het ook niet doen als ik jou was, maar ervaringen heb ik er niet mee nee :o het gaat je ook heel veel geld kosten. |
Citaat:
|
volgens mij kun je beter sparen voor een borstvergroting als je er echt zo mee zit, dat is tenminste blijvend. Dit soort dingen werkt volgensmij nooit.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het lijkt me sterk dat je met zulke pillen je borsten kan laten groeien. En als het werkt; hoe gezond is het dan? |
Citaat:
|
Ik zag daar toevallig een advertentie van in de krant staan (stadsblad) en er staat ook bij dat t nauwelijks effect zal hebben voor mensen met een kleine stevige AA/A cup. Ik kreeg het idee dat het alleen werkte (of iig de bedoeling was te werken) als je bijv. een slappe C had ofzo, dat die dan als het ware weer werd opgevuld oid.
Het kwam op mij iig niet zo heel erg geloofwaardig over allemaal. De werking wordt ook niet gegarandeerd maar heeft bij zo en zoveel vrouwen effect (vast een geweldig onderzoekje naar verricht). Ook moet je dus idd doe troep blijven slikken, want stel dat het werkt en je cupmaat gaat bijv. van A naar C en je stopt en floeps dag tieten...lijkt me ook niet echt wat.. Denk dat als je het echt heel belangrijk vindt om grote(re) borsten te hebben dat je dan beter een gewone borstvergroting kunt overwegen. Niet dat dat zonder risico's is (en veel geld kost), maar je slikt iig geen pillen waar je veel geld voor betaalt, niet weet wat er in zit en of het wel of niet schadelijk is en in welke mate etc. etc. Kortom, ik zou er niet aan beginnen... Komt op mij over als Tellsell geklets. |
ja daar heb je gelijk in ja, zo kwam het op mij ook over, tell sell achtig..
Niemand dus met ervaring hiermee of kennissen... dan zal het hele zootje wel bullshit zijn, jammer.. |
Ik gebruik het een half jaar, en heb n kleine a cup, het heeft nog niet heel erg geholpen, maar ze zijn wel steviger geworden, iets voller.
ik heb nog lang geen geld voor een borstvergroting helaas :( ik vindt het jammer dat ze geen borstvergrotingen vergoeden, want ze begrijpen niet dat sommige mensen met kleine borsten echt psychish in de knoop kunnen raken, die zelfs niet meer naar buiten durven.. |
Citaat:
Het gaat toch niet om je borsten of wel dan? |
Citaat:
|
Citaat:
Doe gewoon zo'n voorgevormde bh aan, of eventueel een bh met wat opvulling.. zo'n gelbh ofzoiets, dan voel je je vast een stuk zekerder als je naar buiten gaat. Dan vallen je truitjes al wat beter, enz. |
ja die draag ik al :-) en het is idd mooier, alleen als ik dan een vriendje heb dan schaam ik me altijd, en ik vindt het altijd vervelend als ze dan aan m'n borsten zitten, omdat ik erzelf niet echt tevreden mee bent.
En mijn vriend die ik nu hebt vindt het niet erg dat ik weinig heb, maar hij zegt dat hij grotere bortsen wel mooier vindt, en bij mij ook. En als hij bij z'n vrienden is ( ook met mij) gaat het altijd alleen over grote borsten vooral als we met zijn vrienden op het strand zijn..pff dan gaat het alleen maar over tieten en bikini's :s snappen ze dan niet dat het misschien kwetsend is voor hun vriendin..? |
Dat is idd erg lullig van je vriendje.. ik begrijp dat je daardoor onzeker wordt. Maar om je lichaam alleen maar om jongens te gaan verbouwen vind ik wel ver gaan. Zijn ze dat waard? Nee toch? :)
En je vriendje is samen met zijn vrienden gewoon in de puberteit (neem ik aan ;)) en loopt daarom wat stoer te doen over grote borsten. Ik vind het wel kwalijk dat hij er op die manier voor zorgt dat je amper nog naar buiten durft en dat je er op het strand maar een beetje onzeker bij ligt in je bikini als hij constant over grote borsten loopt te praten op een moment dat juist zo zichtbaar is dat jij ze niet hebt. Niet erg aardig, maar ook gewoon onvolwassen. |
Ohja wat ik ook nog bedacht: kijk eens naar bekende vrouwen met kleine borsten, er zijn er genoeg! Ze lopen er gewoon trots mee rond, ondanks dat ze het geld hebben om ze te laten vergroten en de druk om als bekend persoon wat grotere borsten te hebben. Bijv. Kate Hudson, Shakira, Gwen Stefani, enz.
|
Citaat:
Ach, mannen :rolleyes: |
Ik zou het zeker niet kopen. Als dat soort dingen écht zouden werken dan liep er geen vrouw meer onzeker rond met in haar ogen te kleine borsten. Constant 60 Euro moeten betalen (want als je stopt neemt het weer af) is het in mijn ogen niet waard om te proberen.
|
tja je moet altijd twee pillen blijven slikken ja :s , ik doe het wel want ze zijn wel iets steviger geworden, en dat wil ik graag zo houden.
Ik doe alles voor grote borsten al moet ik die pillen jaren slikken..totdat ik genoeg geld heb voor een borstvergroting. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51. |