![]() |
Kijk jij met het mooie weer naar het alom aanwezige vrouwelijk vlees?
Het is weer de tijd van halfblote memmen, rokjes met daarin de meest prachtige billen en blote benen. In hoeverre vergaap jij je aan dit vrouwelijk schoon? Sta je ongeneerd met open mond naar diepe decolleté's te loeren of ga jij met pikzwarte zonnebril de straat op om stiekem naar hobbels en bobbels te kijken? En ook voor de dames zelf: Genieten jullie van de extra aandacht die jullie genieten van de mannen tijdens warmere perioden?
|
Tuurlijk ! :)
|
Uhm, ben jij een man of vrouw? Iets meer info graag.
|
Vrouw :S
|
ik ben niet echt een gluurder.
|
echt wel , ik zag je wel in mn truitje gluren elke keer :(
|
haha wat lul je :)
|
fopje :)
|
maar zou je er wel van genieten dan als ik het wel zou doen?
|
ja (y)
|
Zomer (y)
|
duh
|
niet meer dan normaal (y)
|
Alleen maar, uitzich is prima.
|
Citaat:
|
Hitlol: in het echte leven ben je seksistisch he :nono:.
Of het nu winter of zomer is, ik kijk er nooit echt naar. Vroeger huppelde mijn zussen zo vaak in het naakt rond dat ik het gewoon ben geworden en dat het me niet meer boeit. |
Beiden. (y)
|
lijkt me heel normaal
|
Citaat:
|
doe ik niet aan
|
ik kijk altijd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet meer dan normaal, maar er is nu zoveel meer te zien (Y)
|
Ik verbaas me altijd meer over de hoeveelheid dingen die ik zie die ik niet wil zien, alsjebegrijptwatikbedoel
|
ja ik kijk en vergelijk mezelf met ze , dat is soms leuk en soms niet hehe
en verder geniet ik wel van die extra aandacht want ik ben aandachtsgeil |
Ik heb bikinivrees dus niemand mag naar me kijken :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja en dan ga ik vergelijken :)
en omg gisteren zat een vrouw tegenover me in de trein met een rok aan en ze had haar benen niet GESCHOREN en ze las OPZIJ och :/ |
boeiend
|
Sommige vrouwen lopen er in de zomer echt als hoer bij zeg, niet normaal. Ik wil ze niet in een hoofddoek met bijbehorend kleed jagen, maar ik heb soms echt de neiging om wat van hun onzedelijke gedrag te zeggen. Nu heb ik het vooral over dames die er zelf om bekend te staan het gek te vinden voor hoer uit te worden gescholden, no wonders?
Janken als jongens ff in dat topje proberen te gluren, of wanneer vieze ouwe mannetjes beginnen te kwijlen van het kijken naar de beentjes |
op terasjes onder het genot van een drankje chicks kijken (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bloot hollands mensenvlees is goor (n)
|
bittere, pessimistische trut :mad:
<3 |
ik ben fan van naakt verschroeid vrouwenvlees
vers van de bbq |
Citaat:
|
Ik werk in een kotje vlak aan het strand... zie geregeld wat bloots voorbij komen, duhhhhh dat ik dan kijk :P
|
Mja als ik iets moois zie kijk ik naturlijk wel, bloot heeft daar niet zoveel mee te maken eigenlijk. Wat me wel opvalt is dat sommige mensen *echt* overdreven kijken, ook echt het hoofd omdraaien ed.. Dat doe ik vrijwel nooit eigenlijk.
|
gister zag ik een momma die lekkah stevig was en die een kort rokje aanhad waarin haar celluite (sp?) benen goed te showen waren :|
|
Citaat:
|
ik maak pix van chix. heel sneaky in de bus die midden door de stad utrecht rijdt :cool:
|
Donkere zonnebril.
|
Citaat:
|
Chineze meisjes in rokjes :bloos:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59. |