![]() |
poststempel
Iemand een idee om het 'uiterlijk' van een poststempel na te maken? Is dit met de computer te doen of zal ik dan met de hand (met fietsband op hout oid) een stempel moeten gaan maken? Of heeft iemand een ander/beter idee? En als het op de computer te doen is, hoe? (Helemaal tekenen met een programma of...?)
Bedankt alvast. :) |
ja natekenen en daarna een paar filtertjes erover, moet lukken... Maar welke filtertjes zou ik zo snel niet kunnen zeggen, maar dat weet iemand anders hier vast wel.
|
Indesign, Illustrator. HEt is daarmee vrij goed te doen.
|
Ken je niemand die in een bedrijf op de administratie werkt ofzo? Daar gebruiken ze ook allerlei stempels om datums op documenten te zetten enzo. Erg leuk om dat heelder dagen te doen trouwens :cool:
|
Citaat:
Lijkt me heel intelligent werk om de hele dag te doen. :o |
Citaat:
Intelligent werk is het niet bepaald inderdaad :D maar toch een goede afwisseling voor papieren in kaften steken. Da's nog minder interessant namelijk :| |
|
Ik heb ooit een poststempel gemaakt (inclusief "schrijven zegt meer").
Als eerste in Illustrator om te tekenen. Later in Photoshop bewerkt en er een brush van gemaakt zodat ik m altijd nog kan gebruiken... http://kwekpoel.nl/images/contact.jpg Of bedoel je iets anders? :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
te cheap om postzegels te kopen?;)
|
Citaat:
Ik wil het gebruiken voor de voorkant van een werkstuk. ;) |
Citaat:
in photoshop binnen halen, stempel effect... klaar! |
Dank je wel, maar ik heb geen illustrator en geen photoshop...en de 'proefversie' downloaden kan mijn harde schijf niet aan, vrees ik.
Kan het ook in Paint Shop Pro? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54. |