![]() |
Leren in dit weer ...
... voor volgende week is echt niet te doen :mad:
1. Je wilt niet binnen zitten omdat het lekker weer is. 2. Ga je buiten zitten, is het te heet en kan je je niet goed concentreren. 3. Ga je binnen zitten, trekt je hoofd je weer naar buiten. ... ook last van? :s |
ik kan best buiten leren, maar niet zo lang. Maar doe het toch wel buiten, in bikini :o
|
Citaat:
|
mnee niet echt last van nee :o ik blijf gewoon binnen ;)
|
Volgende week wordt het weer 18 graden.
|
leuk als dinsdag je laatste leerdag is
|
Buiten in de schaduw kan ik goed lezen, leren moet dan ook wel kunnen :P
|
Het lukt me sowieso niet echt goed om te leren, maar met die hitte al helemaal niet(n) In mijn kamertje is het te warm, in de woonkamer wordt ik teveel afgeleid en buiten is het ook te warm. Blegh.
|
Ik leer voorlopig gewoon niet veel. :o :D
|
ik ga zondag pas weer leren dus hopelijk is het dan beter weer, nouja iig beter leerweer.
buiten kan ik echt niet leren en binnen is het gelukkig wel te doen. |
Ik vind dit juist ideaal leer-weer. Lekker buiten in de schaduw gaan zitten.
|
fijn weer
voor leren iets minder mar het scheelt dat ik alleen voor bio. nog moet leren duits niet dus valt mee:) |
Ik kan mezelf ook niet zo goed aan zetten tot leren :| Maar komt wel goed ;)
|
Citaat:
|
Vanmorgen geleerd, toen lekker naar t srand en net nog even geleerd en vanavond nog en uh ja verder zie ik t wel.. voor nederlands en engels kan je toch niet veel leren, voor scheikunde wel :s
|
Citaat:
|
Ik heb de hele middag gezeild, heeeeeerlijk :cool:
|
ivm lotingstudie, en aangezien alles (behalve vandaag) vrij slecht ging kan ik me zeer goed concentreren.. ik houd me gewoon voor dat ik beter nu even keihard kan leren en straks vakantie vieren, dan nu een klein beetje en straks balen v.d. cijfers en uitgeloot worden en weten dat 't mijn eigen schuld is.
|
echte bikkels weerstaan natuurlijk de verleiding van het mooie weer :confused:
|
Ik heb net een airco gehuurd! :P Lekker leren dit weekend voor economie :rolleyes:
|
Niet teveel op het weer letten, gewoon nog eventjes doorbijten. Over een week is het voorbij en heb je alle tijd om in de zon te zitten.
|
Citaat:
|
Morgenmiddag betrekt het alweer, dus kan morgenmiddag en zondag wel leren :) Nog 3 vakken...
|
raam open, gordijnen dicht, klaar is kees
|
Het leren laat ik maar even voor wat het is op dit moment...
|
meh, vandaag natuurkunde in de hitte was best erg. ik zat vlak naast een open nooddeur though, was best uit te houden. nu is het weekend, en ik denk dat het beter uit te houden is om in de zon te leren dan in de kokende hitte achter de computer te zitten ;) . ik ga het wel halen, ook met 300 graden kelvin :p
|
Citaat:
Ik vind hoofdpijn en hooikoorts en verbranden en zo nu niet bepaald een verleidelijk iets. Ik verheug me nu alweer op volgende week:) Maar ja, dan is het natuurlijk al te laat en heb ik weer te weinig geleerd(n) |
Ik ging op een matje in de schaduw in de tuin liggen leren. Toen verschoof de schaduw en kwam ik in de zon te liggen. Toen viel ik in slaap. Hehe.. ben maar binnen gaan zitten, maar het kwaad was al geschied, zat de hele tijd te gapen...
|
Citaat:
Maar even serieus. Ik kan niet leren ik wil lekker buiten lopen. Maar ja ik moet natuurkunde wel leren. Grrr Maar het is het allemaal wel waard :o |
nu kan het allemaal wel weer ... tis lekker nu :)
|
Het regent, het regent, het regent, het regent, het regent!
Dat vind ik nog veel erger dan leren in de hitte. Ik druip straks als ik aan kom! |
Heerlijk, die regen. Dat leert zo veel beter dan felle zon. :cool:
|
Ja kut regen :mad:
Eerst ging ik naar het strand omdat het zo warm was, nu gaak achter de pc zitten :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26. |