![]() |
...
Het spijt me, mama,
dat ik naar je heb geluisterd Ik zal het nooit meer doen, maar nu is het te laat Voortaan zal ik schreeuwen, stampen Ik ben jouw dochter niet Ik ben anders Een slappe pop met jouw gedachtes Stop er gerust nog bij en kijk niet naar mijn gevoelens die teveel zijn voor één mens Maar elke kilo die ik kwijt raak, maakt dat ik completer ben Tot het eindigt Hm.. Dit is niet echt een gedicht, dit is iets dat er gewoon uit moest. Of zo. Hij ziet er raar uit in geschreven vorm. |
niks over te zeggen, heel mooi! (y)
|
Hm, hij bevalt me! Waarom weet ik niet, de woordkeus is niet echt bijzonder, maar gewoon de inhoud komt heel goed over! (Y)
|
Woordkeuze, metrum, bla bla bla zijn inderdaad niet echt schitterend, maar het gevoel druipt er wel vanaf.
Heb je express elke keer 'Ik' met een hoofdletter geschreven? Ik hoop dat het weer beter met je gaat! |
Citaat:
En nee, dat is niet echt expres. Ik doe altijd een beetje moeilijk met hoofdletters:s |
Stop er gerust nog bij
; die zin struikel ik een beetje over, hij klopt qua nederlands sowieso niet helemaal, maar hij loopt ook niet echt lekker. Verder is het inderdaad een gedicht vol gevoel en dat vind ik mooi. Het spijt me, mama, dat ik naar je heb geluisterd Ik zal het nooit meer doen, maar nu is het te laat Deze strofe vind ik echt leuk. (y) En, je afsluiting vind ik ook leuk. |
Nee, ik struikel zelf ook een beetje over die zin.. Is het beter als ik er: "Stop er gerust nog wat bij" van maak? Grammaticaal klopt hij volgens mij wel, toch?
Verder bedankt en zo:) |
Citaat:
|
Oké!
Volgens mij klopt het zonder wat ook, maar dan moet je er "wat gevoelens" even bijdenken of zo:P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat tweede stukje vind ik erg mooi gevonden.. Meer ga ik daar nu niet over zeggen, maar je snapt wel wat ik bedoel. |
Citaat:
En ja, dat weet ik inderdaad:) Bedankt! |
Beetje laat zie ik, maar ik sluit me bij DoD aan.
Het klinkt wel echt als iets dat er 'uit moest', maar dat maakt een gedicht soms des te mooier :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51. |