![]() |
Ik zoek mensen [modellen, schrijvers etc]
"-_- laat maar zitten
*slotje |
hihi hoho :D :p
en je denkt dat er ook serieus 1 meisje is, die daar in trapt? |
* een vriend van me + ik !
|
wat schuift het? Mijn bitches gaan niet werken als ze geen geld vangen :rolleyes:
|
*grin*
|
Cg
|
Je vraagt mensen die goed de taal kunnen beheersen, maar zelf bak je er helemaal niets van? What a joke :)
|
Citaat:
|
Citaat:
@Ts: Serieus, je bent hier verkeerd. :D |
Citaat:
|
|
Citaat:
:D ik denk wel dat het meer dan logish is dat ik mensen daar voor zoek dan ik zelf dus ga schrijven. ikzelf ga ook niet schrijven. maareh ik heb nu enkele meiden die dus wel op de foto willen, maar niet genoeg :( en nu nog 2 schrijvers erbij en tadaaa |
Wat een vreselijk suf idee.
|
Citaat:
mischien vind JIJ het een suf idee nou en like i care. kijk deze reacties zijn zwaar vervelend. :| Nou pm me dan maar als je het suf vind maargoed niet in deze topic. NORMAAL REAGEREN** |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh.. die pukkel is weg trouwens.
|
(n) (n) (n) (n) (n) (n)
volgens mij snapt men hier niet dat het om een serieus idee gaat. trouwens voor de modellen zoeken: je hoeft geen bikini aan ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
S. heb je nog taart gemaakt trouwens? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is wel een lekkere taart geworden. Zag er nog leuk uit ook :p Nog bedankt voor die uitleg :o |
Citaat:
Geen probleem :) |
Citaat:
Dat pukkeltje maakt je zo bijzonder. :o Net zoals Madonna met haar zwarte stip. |
Citaat:
Ik moet nog heel wat leren in de keuken voordat ik mensen van mijn 'kookkunsten' wil laten proeven. :o |
Citaat:
NEEEEEE!!! M'n leven is verpest!!!!!!!!!!!! :( :( :( :( :( :( Ik kan natuurlijk vragen of ze 'm er weer aan kunnen zetten... hm.. ja.. straks even opbellen. :o |
Citaat:
|
Citaat:
Doen joh! Dan heb ik jou ontdekt eh? :o Zouden ze dat pukkeltje wel bewaard hebben? :p |
Citaat:
|
Citaat:
Ja, en als ik dan beroemd ben.. kan ik tegen iedereen zeggen dat jij mijn ontdekker en heldin bent. Mijn grote voorbeeld. :cool: Hm.. nou.. hij was zo groot, ik denk dat ze gewoon niet wisten hoe ze ervanaf moesten komen eigenlijk :D |
Citaat:
Citaat:
Dan hebben ze het vast nog niet weggegooid. Al gebeld? Wanneer zetten ze em dr weer op? :p |
Citaat:
:D Net gebeld, ja. Ze hadden 'm nog! Misschien wisten ze gewoon wel dat ik 'm zou gaan missen :eek: In ieder geval.. dinsdag hadden ze nog een gaatje vrij. :o |
Gaat dit nog ergens over?
|
Citaat:
|
Citaat:
Komt 'ons' droom toch nog uit! :cool: Dinsdag? Euhm, ik breng je wel met de auto! :eek: Stel dat je wordt lastiggevallen door gestoorde fans (n) Moeten we niet hebben he. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:cool: Wij zijn geweldig. Dit hebben we toch maar even op een veel te warm middagje bedacht. Door mijn pukkel en jouw geweldige idee dat het een trend zou kunnen worden. :cool: |
Citaat:
Het komt helemaal goed. :cool: Na dinsdag kun je niet meer normaal over straat. :o Hierbij bied ik dus mezelf aan tot uw manager en lijfwacht in een. :o |
Citaat:
Kijk, jij kunt nog altijd opscheppen over het feit dat je met haar geforumd hebt. :o |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb haar zelfs een keer gezien. :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42. |