![]() |
hulp gezocht
http://img94.echo.cx/img94/1074/arto5wo.jpg
heyhey zoals je ziet is dit schilderij omegveer voor de helft af alleen ik wil nog goede passende kleuren erin gooien alleen hmz ik ben bang dat ik niet de goede kleuren zal gaan gebruiken, iemand die mij kan helpen? tis een nogal wazige foto maar het gaat hier ff om de kleuren |
in elk geval bovenin iets van het rood terug laten komen. Nu zit alleen onderaan rood, en het is evenwichtiger als het boven ook zit.
Verder kan je er nogal veel kanten mee op vanaf hier, dus ik zou het niet weten. |
er moet inderdaad nog rood bovenin, of een ander donker warme kleur.
|
jij was toch kleurenblind?
|
Citaat:
maar slechts gedeeltelijk daarom zie ik sommige dingen niet en andere dingen juist weer heel goed zoals dit |
overal dezelfde kleurtoon gebruiken als je wilt dat het 1 geheel wordt. Lijkt me duidelijk :) Dus geen kleuren bij elkaar doen die een te groot contrast hebben.
|
meestal als ik iets teken wat ik wil schilderen, heb ik de kleuren al in gedachten, heb jij dat niet?
|
Citaat:
netzoals gezichten van mensen na-tekenen. (y) maar oefen baart kunst, dus netzoals lieve van gogh ga ik ook onmeunig vee maken om de kleuren balans goed te maken. En dan zijn tips altijd welkom. In me uppie kan ik het niet (n) |
Citaat:
2. Als je hierin wilt verdiepen is het boekje 'Kleurenleer' door Johannes Itten erg handig (ISBN: 9021300583) |
ja dat boek is goed te doen
|
Citaat:
onmeunig is Twents, machtig mooi woord, en zo slim is het niet om in je normaal Nederlands af en toe een Twents woord te gebruiken ;) slim = erg (in het Twents) ik = Twents |
ik zou me er voor schamen
|
[QUOTE]brinta schreef op 05-06-2005 @ 22:19 :
[B]1.ik snap je zin niet helemaal, kun je het uitleggen? Wat is onmeunig? :p :eek: ik vind "onmeunig" een doodgewoon woord |
Citaat:
de wijzen kwamen immers uit het oosten :p |
Citaat:
En aan de topicstarter: doe eens gek en doe eens blauw of roze of weet ik veel. |
als je iets met kleuren zoekt is dit ook wel een ideaal tooltje:
http://www************/oud/simpel.nu/kleurenmatch/ |
Ik zeg knal GROEN das mooi denk ik... :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34. |