![]() |
Ja hier is dus die enquete:S
wil iedereen die hier langs komt stormen, eventjes stilstaan bij deze mini enquete? het is namelijk voor mijn po, en het schiet niet echt op! Dus, wees zo sociaal en ram op de knop in de poll,
allemaal hartelijk bedankt, ik moet minstens 50 stemmen!!! |
Toevallig ben ik er pas geweest, en ik vond het super. De netheid, de Notre Dame en de mensen die ik er heb leren kennen hoort bij mij en Parijs :)
|
Tis inderdaad een super stad! Bedankt voor meedoen aan (mini)enquete (y)
|
Stinkkazen. Die Fransozen kunnen écht geen kaas maken.
|
haha, op zich wel, maar je gaat er zo van meuren :s
|
wat hoort bij mij én bij parijs? :confused:
|
alles hoort bij parijs. ik bedoel meer: waar denk jij als eerst aan als je parijs ziet staan.
|
De Eiffeltoren, Notre Dame en de netheid.
|
Eigenlijk moet er nog een optie 'overig' bij want ik kan nog wel een heleboel andere opties bedenken.
Bij mij en Parijs horen in ieder geval 3 dingen: Lekker eten, winkelen en iets cultureels zoals het Louvre of Museé d' Orsay |
Parijs is een modestad. :)
|
Eiffeltoren, Bastille, Notre Dame en vakantie. Maar eigenlijk ook het Louvre, en aan de Parijzenaars.
|
eiffeltoren en winkels (y)
|
Dat ik er 2 keer ben geweest, 1 keer met school en 1 keer met mijn ouders op vakantie. En verder de Eiffeltoren en Notre Dame natuurlijk. Dat zijn dus de drie dingen die ik heb aangevinkt. Netheid en troep boeit het me niet en winkels heb je in elke stad. Winkelen... (n)
Edit: Wat spreekt me nog aan van Parijs? Ehehm... de vele metrostations :p ...ook nog eigenlijk de Sacre Coeur, Monmartre, Père Lachèse (of hoe heet dat kerkhof), l'Arc de Triomphe, het Louvre en Centre Pompidou... maar die dingen stonden er niet bij. :p En Euro Disney natuurlijk! ;) |
Eiffeltoren natuurlijk :cool:
|
na 16 jaar lang in je meivakantie in parijs te hebben gezeten heb ik alleen nog maar oog voor de mensen en de winkels, de eifeltoren en het louvre heb je onderhand wel gezien. De winkels eigenlijk ook wel maar dat blijft gewoon tijdverdrijf. Net als voor 8 euro een hele dag door heel parijs heen kriskrassen met de metro. disneyland heeft af en toe een nieuwe atractie, dat is dan weer verassend. De sfeer is wel geweldig en het heeft hoe dan ook altijd aantrekkingkracht...
|
Je bent disneyland vergeten! :|
en ik ga voor: Bestorming Bastille |
Whoeij! Ik zit al op 34! nog maar 16 te gaan:):):)
en ja, ik weet dat er idd een paar dingen nie bijstaan, maar dit is toch wel hetgene waar iedereen aan denkt, oook al bij je er niet geweest he? :D |
Eiffeltoren, noorden van Frankrijk, Notre Dame
|
Eiffeltoren want dat is ongeveer het enige dat ik gezien heb toen (y)
|
eiffeltoren, notre dam, schoolreisje, veel winkels :P
|
Bedankt allemaal, ik heb nu 50 stemmen! Ik ga proberen binnen 3 dagen, want de poll is 5 dagen open, 100 stemmers te krijgen!
|
winkels! paris is the place to be! :)
|
Meeer Meerrrrrr! :p
|
Ik mis Disneyland Paris in de POLL. :o
|
Ik vond alles aan Parijs wel tof. (y)
|
Eiffeltoren natuurlijk!
Bestorming Bastille Notre Dame (y) |
woei ik heb nog 2 dagen als het goed is? kan ik dan nog 15 mensen vinden om een enquete gehouden te hebben onder 100 mensen? wie wil er proppen :D
|
*propt*
|
Geweldig!! :D :D :D
|
Aaahw nog 2:D
|
nog eeeeeen :eek:
|
eifeltoren, winkels, schoolreis, netheid
en het louvre en de sacre coeur, maar die staan er niet tussen. |
he tnx men:P je bent de 100ste stemmer:P